Anonymní profil jurij1987 – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil jurij1987 – Programujte.comAnonymní profil jurij1987 – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 85.248.47.–

C / C++ › Mezery v C
14. 9. 2009   #115934

ale toto mu asi doslo, ale mozno nevie ako to urobit. napr.:

char oldtext = ???;

int oldlength = ???;

char* newtext = new char[ oldlength ];

int currentlast = 0;
for( int i = 0; i < oldlength; i++ )
{
bool vynechat = ...;

if( ! vynechat )
{
newtext[currentlast++] = oldtext[i];
}
}

newtext = (char*)realloc( newtext, currentlast * sizeof( char ) );
aj ja som len zaciatocnik cize ak mam chybu a mi ju poviete budem len rad

C / C++ › Vertex shader pre renderovan…
14. 9. 2009   #115932

take tu nevidim :D, len Editovat. ale ak by sa to nedalo pouzit s GL listom, cize ze si tak to asi nebude moc vyhodne, lebo glCallList by pre procesor asi bolo lahsie ako dat x krat prikaz glVertex2f(...);...

C / C++ › Vertex shader pre renderovan…
14. 9. 2009   #115929

A vlastne bol by som rad keby niekto skuseny si prezrel obidva subory a povedal kde mam chyby, ja som este len amater s c++

C / C++ › Vertex shader pre renderovan…
14. 9. 2009   #115928

no a tu je moj kod na vytvaranie kruhov ak by niekto potreboval, inac on aj "cachuje" cestu, a r = 1, ale to sa zmeni lahko s glScalef(...);

C / C++ › Vertex shader pre renderovan…
14. 9. 2009   #115927

Tak neco som pozeral v lumina tutorialoch, ale tomu nechapem, a dufam ze sa tu nekto najde, kto toto prelozi z 50% c++ jazyka do glsl jazyka. A jedna poznamka hviezda sa bude renderovat pomocou Triangle_Fan:

#define Center 0

#define Inside 1
#define Outside 2

int Current = 0;

color4f ColorCenter, ColorInside, ColorOutside; // vsetky zada pouzivatel

float Radius_Inside; // zada pouzivatel, Radius_Outside nebude, resp. bude 1

// pouzivatel bude davat vertex2f( circlepoints[i] );
// vsetky body budu od ( 0, 0 ) vzdialene rovnako, cize ak chcem urobit 2x vecsi kruh tak x, y prenasobim 2.
void main()
{
if( Current == Inside )
{
Current = Outside;
gl_Positon = ??? * Radius_Inside;
gl_Color = ColorInside;
}
else if( Current = Outside )
{
Current = Inside;
gl_Position = ???;
gl_Color = ColorOutside;
}
else
{
Current = Outside;
gl_Position = (0,0); // to by mal poslat pozivatel ako prve lebo by sa malo renderovat pomocou Triangle_Fan
gl_Color = ColorCenter;
}

}
Pripojil som terajsi kod na procesorove nasobenie

C / C++ › C++ vs C#
14. 9. 2009   #115925

ja som presiel z c# na cpp, a zatial mi tu nic nechyba

Offtopic › 50 000 klikov - štatistika #3
31. 8. 2009   #115227

+ 60 = 46 200

Software › Code::Blocks nejde otvorit z…
29. 8. 2009   #115173

uz som to vyriesil, stacilo odstanit nastavenie, ktore vsak boli skryte v application data, ktore mi vsak mili mrkvosoft windows nechcel zobrazit( nechcel si "zapametat" jedine nastavenie, a to je zobrazit skryte subory )

Hardware › Graficke karty a ich hlucnost
29. 8. 2009   #115161

vymenit chladic, pokial nechces lepsiu

Software › Code::Blocks nejde otvorit z…
29. 8. 2009   #115160

... ked som dal raz build, tak mi to hodilo klasice windows odoslat, neodoslat a hadze mi to stale jak dam otvorit hocijaky projekt, workspace

C / C++ › inline Methody
29. 8. 2009   #115159

KIIV napsalpokud neco delas amatersky (napriklad: for ( i=0 ; i < strlen(retezec)-1 ; i++ ) { ... } ) tak te nezachrani ani inline

strlen som este ani raz zatial nepouzil, dlzku array-u si ukladam napr.: particles_lenghth, ale pocet castic si ukladam zvlast particles_count, array si zvetsim len ked ma malo miesta, ale zatial ho nezmensujem, ale ale aktivne castice si ukladam do ineho array-u, a ked castica "zomrie", tak to posuniem:
 Vector2F gravity = this->ParticleGravity * timedelta; // tu viem ze mam chybu lebo neviem ako sa pocita gravitacia s roznymi casami


for( int i = 0, y = 0; i < particles_length; i++ )
{
particles[particles_sort[i]].Life -= ...;

if( particles[particles_sort[i]].Life > 0 )
{
particles_sort[y] = particles_sort[i];
i++;

particles[particles_sort[y]].Position += particles[particles_sort[y]].Speed * timedelta;
particles[particles_sort[y]].Speed += gravity;

particles[particles_sort[y]].Color +=...
}
else
{
particles_alive[i] = false; // dolezite re vytvaranie novych castic
// ale rozmyslam ci vy nebolo lepsie vytvorit novy array: int * Particles_InAlive;
//lebo to by bolo:

this->Particles_InAlive[(Particles_InAlive_Count++)-1] = i;
}
}
Ale u mna je ten y CurrentLastParticle, a ked zistite nejake urychlenie tak mi mozete povedat. a este jedna vec mi napadla, mam to vsetko robit naraz( posunitie, zmena farby, alebo pre kazdu vec mam pouzit novy cyklus ) a este jedna vec moze jedna struktura obshovat cca. 10 float-ov, cize velkost je cca 40 bajtov.

C / C++ › inline Methody
29. 8. 2009   #115149

a struct sa nacitava naraz?? alebo po castiach ako volam?? a array tiez naraz??

C / C++ › inline Methody
29. 8. 2009   #115140

a podla coho vie procesor alebo kompilator ktore premmene ma cachovat??

C / C++ › inline Methody
29. 8. 2009   #115136

ahha, cize mi to dost pomoze pri funkciach ktore len vratia privatnu premmenu, privatna je z toho dovodu ze napr.: pri SetXYZ( Color4 start, Color4 end ), sa vytvori dalsia premenna ktora bude obsahovat ich rozdiel ktory sa bude pridavat k hodnote aktualnej farby( castice )

Edit: alebo sa este vytvori bool UseColorAdd, co uz asi chapete naco by mal byt a kedy bude true/false xD

C / C++ › inline Methody
29. 8. 2009   #115134

ahha, ale este stale som sa nedozvedel ci mi to urychli program

C / C++ › inline Methody
29. 8. 2009   #115132

a ta mensia funkcia je cca. 5 - 15 riadkov?? alebo menej napr. ako tie co vracaju private premmenne.
A urychlia inline funkcie aspon kus beh programu??

EDIT: mozu byt operatory(+-*/,...) inline??

C / C++ › Cross-Plaform Kniznica na na…
29. 8. 2009   #115130

ja som nasiel DevIL, velmi dobra kniznica az nato pri buildnuti a to som pozil len jeden prikaz ilInit():

Compiling: ogeInit_Run_ShutDown.cpp

Linking dynamic library: bin\Debug\OpenGameEngine.dll
Creating library file: bin\Debug\libOpenGameEngine.a
Cannot export DevIL_NULL_THUNK_DATA: symbol not found
collect2: ld returned 1 exit status

C / C++ › inline Methody
29. 8. 2009   #115129

kedy mi inline metody prispeju k vykonu?? a moze byt aj taka inline metoda co mi vrati urcitu privatnu premmenu vo svoje triede??

C / C++ › void * alebo delegate z c#
28. 8. 2009   #115116

ale, nebolo by rychlostne lepsie dat tam funkciu SetParticlesPosition( Vector2D & Position )??

C / C++ › void * alebo delegate z c#
28. 8. 2009   #115114

totiz budem mat ParticlesPack( ktory sa stara o update castic ) a ParticlesCreator( moze ich byt aj sto, ale ten sa stara o vytvaranie - cize zavola tomu packu CreateParticles a tiez mu nejako povie pozicie( napr. obdlznikovy( nahodna pozicia v obdlzniku), kruhovy creator( ten zasa da pozicie na kruhu, ale uz bude mat prepocitane sin a cos, pre jednotlive uhly( zalezi od uzivatelom nastavenej kvality ),.. )

C / C++ › void * alebo delegate z c#
28. 8. 2009   #115111
C / C++ › void * alebo delegate z c#
28. 8. 2009   #115110

trochu som sa zmylil, konkretne chcem aby mi to vratilo: Vector2f { public: GLfloat X, Y; }

C / C++ › void * alebo delegate z c#
28. 8. 2009   #115109

tak podla nazvu asi viete co myslim.

Chcem to vyuzit u funkcii napr.:

CreateParticles( int count, void * GetPosition, void * GetInitialSpeed = this->GetDefaultInitPartSpeed );
je to mozné??

EDIT: a je vobec mozne vyuzit defaultne hodnoty u metodach, a este mam prototyp tej funkcie dobre??
nemal by byt: const int & count, alebo const void * ?? neviem, dufam ze mi odpoviete xD

Offtopic › 50 000 klikov - štatistika #3
27. 8. 2009   #115090

+30 = 45 690

C / C++ › Cross-Plaform Kniznica na na…
27. 8. 2009   #115068

... Potrebujem aby sa aj s pomocou nej dala vytvorit gl textura, cize aby vedela exportovat do RAW formatu, ale nie rovno do suboru

C / C++ › Pomoc, uz mam toho dost
26. 8. 2009   #115064

dalsi problem, ktory neviem vyriesit:
po buildnuti, po linkovani kniznice mi vypise:

Cannot export DevIL_NULL_THUNK_DATA: symbol not found

collect2: ld returned 1 exit status
Process terminated with status 1 (0 minutes, 3 seconds)
0 errors, 0 warnings

Offtopic › 50 000 klikov - štatistika #3
25. 8. 2009   #115011

+30 = 45 510

kvoli +30 som na nacitanie stranky musel cakat vyse 2 min, cize bud si budem zasa snazit zapametat kolko som zrobil a zabunem cca 90, ale po kazdom robeni klikov budem cakat dlhsie ako trvalo ich zrobenie :D

OS - GNU / Linux › &quot;Windowsowská síť&quot;…
25. 8. 2009   #115010

na linuxu si naistaloj vecicku co sa vola samba ( ale neviem naisto, nesom teraz na linuxe a este cca tyzden nebudem :D )

C / C++ › Pomoc, uz mam toho dost
25. 8. 2009   #115009

ne hej, de mam teraz chybu prerobil som draw z immediate mode na (vertex||color)pointer:

glEnableClientState(GL_VERTEX_ARRAY);

glEnableClientState(GL_COLOR_ARRAY);

glVertexPointer(2, GL_FLOAT, sizeof( ogeParticle2D ) - ( sizeof( GL_FLOAT ) * 2), &this->Particles[0].Position.X );
glColorPointer(4, GL_FLOAT, sizeof( ogeParticle2D ) - ( sizeof( GL_FLOAT ) * 4), &this->Particles[0].Color.R );

glDrawArrays( GL_POINTS, 0, Particles_Count );

glDisableClientState(GL_COLOR_ARRAY);
glDisableClientState(GL_VERTEX_ARRAY);
a pocase zacne blbnut, cize sa mi dava stale koncova farba, a pozicie lietaju ( ale len na moznych miestach)

C / C++ › Pomoc, uz mam toho dost
25. 8. 2009   #115000

KIIV napsal:
To Miro1701 : debuger je obvykle spis na zjisteni kde to vyhodi chybu.. to ze tam nejaka je, je vcelku jistota

ale ja nemam rad chyby, cize u mna je istota chyb len v case vytvarania, aspon dufam :D

C / C++ › Pomoc, uz mam toho dost
25. 8. 2009   #114999

uz netreba:

to v riadku 12 by malo byt az za riadkom 14

:D stava sa

C / C++ › Pomoc, uz mam toho dost
25. 8. 2009   #114996

no hej, ale aj tak mi to hodilo chybu

C / C++ › Pomoc, uz mam toho dost
25. 8. 2009   #114993

Kto mi pomoze najst chybu, uz mam toho dost :(:

float TD = ogeGetTimeDelta();

ogeColor4f ColorAdd = ( ParticleEndColor - ParticleStartColor ) * TD;

int CurrentLastParticle = 0;
for( int i = 0; i < Particles_Count; i++)
{
Particles[i].Life -= TD;

if( Particles[i].Life > 0 )
{
Particles[CurrentLastParticle] = Particles[i];
CurrentLastParticle++;

Particles[CurrentLastParticle].Color += ColorAdd * Particles[CurrentLastParticle].ColorChangeMultiplier;
}
}

std::cout << TimeElapsed << std::endl;

// Calculate particle creation number
TimeElapsed += TD;

std::cout << TimeElapsed << std::endl;
float PCT = 1.0f / this->ParticlesPerSecond; // Particle Creation Time
int P_TO_CREATE = int(floor(TimeElapsed / PCT));
TimeElapsed -= P_TO_CREATE * PCT;

std::cout << TimeElapsed << std::endl;

std::cout << P_TO_CREATE << std::endl;

Particles_Count = CurrentLastParticle + P_TO_CREATE;
if( Particles_Count > Particles_Legth )
{
Particles_Legth = Particles_Count;
Particles = (ogeParticle2D*) realloc( Particles, Particles_Legth * sizeof( ogeParticle2D ) );
}


for( ; CurrentLastParticle < Particles_Count; CurrentLastParticle++)
{
Particles[CurrentLastParticle].Position.X = this->Position.X + rand()%int(this->Size.X);
Particles[CurrentLastParticle].Position.Y = this->Position.Y + rand()%int(this->Size.Y);
Particles[CurrentLastParticle].Color = ParticleStartColor;
Particles[CurrentLastParticle].Life = ParticleTime;
Particles[CurrentLastParticle].ColorChangeMultiplier = 1 / ParticleTime;

//TimeElapsed -= PCT;
}
vopred dakujem aspon za snahu

EDIT: Hodi mi to chybu az po chvili

Offtopic › 50 000 klikov - štatistika #3
23. 8. 2009   #114882

+130 = 45 300

Hry › Hledám hry - propracované
22. 8. 2009   #114838

Chrasty napsal:
Já doporučuju sérii Gothic, zejména první a druhý díl. No, i ten třetí :-)



hral som vsetky tri, ani jeden som nedohral :smile1:
Gothic 1 ma perfektny dej, avsak co sa tyka ostatnych veci tak onicom( na terajsiu dobu )
Gothic 2 dej kus horsi, ale aj tak zaujimavy, a len o kus lepsie spracovany engine, grafika,...
Gothic 3 takmer perfektny engine, keby ho aspon este rok dlhsie robili( vyladili par veci ), dej tu je uz skoro onicom, v kazdom meste to iste

.NET › ukazovatele a unsafe code
22. 8. 2009   #114837



///
a preto nemám rád tie preklady, lebo niekedy sú totálne nevýstižné. Napríklad preklad "fields" do slovenčiny podľa mňa vôbec nie je vhodný.
A nikdy nevieš kto bude používať Tvoje knižnice, preto sa snažím ostávať apsoň tu v ENG...


tak, ja 100% nazvov premennych pisem v angl., a aj xml doc v angl., nuz ale xml doc ma asi len 1% veci v mojom kode :smile1:





(ináč, má toto vôbec aj nejaký "praktický význam"?)
. Alebo sú to len tie "vychytávky" ľudí, čo napr. začnú písať nejaký seriál(o zahraničných vravím). A v prvej časti napíšu nejakú výraz s čislami a bez zátvoriek, a povedia Ti , že ak nedokážeš prísť na výsledok, tak pre Teba nemá zmysel pokračovať v jeho seriále :-/ . Pritom seriál bude o niečom úplne inom, a v pohode ho zvládneš.

To je až smutné podľa mňa niekedy.

P.S. týmto nechcem nikoho uraziť, vyjadrujem svoj názor, a snáď nespamujem :smile6:


neviem, dakde ide o to ze ci ten kto cita ma dobru logiku, cize ak ten priklad nepochopi, tak nebude vediet ani dobre programovat, ale pokial nejde o nejake skratky ktore nepozna

.NET › ukazovatele a unsafe code
22. 8. 2009   #114827

zatial som sa stretol s jedou vecou kde sa daju vyuzit, to su parametre v metodach OpenGL, kde predaslen ukazatel na premennu, tym padom sa urychli volanie metody, lebo nemusi kopirovat parametre.

ale podobne sluzi aj ref keyword( ak chces po anglicky :D), ktory len da odkaz na premenu, ale adresu adkazu nemozes zmenit v metode, jedine dostat pomocou

 int* Xp = &X;
ak sa nemylim, prave zacinam s pointermi.

A napadla ma jedna vec, ako je to s tym: ??
object o = new object();

object o1 = o;
ChangeObject( ref o );
...

void ChangeObject( ref obj )
{
obj = new object();
}

Zmeni sa tym aj hodnota v o?? Ak hej tak sa zmeni aj o1??

jurij1987
CSS › CSS tlačítka
21. 8. 2009   #114759

nemusite sa ospravedlnovat je to v poriadku, moj profesor matematiky vzdy hovori kazdy sa moze zmylit aj einstein sa zmylil, aj ja som sa zmylil...
ale skutocne som si to nevsimol, vobec neviem ako som si to nemohol vsimnut, skutocne to bude tym ze som sa zameral na style a script, inak takych ludi ani ja nemam rad...

jurij1987
CSS › CSS tlačítka
21. 8. 2009   #114756

viete islo o to vytvoril som jedno tlacitko, a teraz sa mi dalsie nechcely pisat tak som ich nakopiroval a neuvedomil som si ze aj z formularom, to az ked ste napisal ze trebalo by cele prepisat tak som sa na to zameral, vacsinou som hladal chybu v hlavicke, ale aj tak vdaka a ten formular som uz ukoncil, len tu som to nakopiroval skor

jurij1987
CSS › CSS tlačítka
21. 8. 2009   #114754

ked to nieje podla vasich predstav tak sorry, no mne to funguje tak ako to ma
<form name="groovyform"><a href="index.php">
<input
type="button"
name="groovybtn1"
class="groovybutton"
value="Úvod"
title="index.php"
onMouseOver="goLite(this.form.name,this.name)"
onMouseOut="goDim(this.form.name,this.name)">

</a>

<a href="forum/index.php">
<input
type="button"
name="groovybtn2"
class="groovybutton"
value="Fórum"
title=""
onMouseOver="goLite(this.form.name,this.name)"
onMouseOut="goDim(this.form.name,this.name)">

</a>
<a href="ludia.php">
<input
type="button"
name="groovybtn3"
class="groovybutton"
value="Ľudia"
title=""
onMouseOver="goLite(this.form.name,this.name)"
onMouseOut="goDim(this.form.name,this.name)">
</a>
<a href="foto.php">
<input
type="button"
name="groovybtn4"
class="groovybutton"
value="Foto"
title=""
onMouseOver="goLite(this.form.name,this.name)"
onMouseOut="goDim(this.form.name,this.name)">
</a>
<a href="chat.php">
<input
type="button"
name="groovybtn5"
class="groovybutton"
value="Chat"
title=""
onMouseOver="goLite(this.form.name,this.name)"
onMouseOut="goDim(this.form.name,this.name)">
</a>
</body>

jurij1987
CSS › CSS tlačítka
21. 8. 2009   #114752

no dakujem za kritiku vsimol som si chybu, nechcelo sa mi pisat kazde tlacitko tak som to len rozkopiroval a to cele takze pardon za spam

jurij1987
CSS › CSS tlačítka
21. 8. 2009   #114746

ak to smerovalo ku mne tak ano myslim to vazne neviem v čom je chyba ked je to tlačitko iba jedno funguje pekne, a ked je to takto zobrazi sa ale mousover nejde

jurij1987
CSS › CSS tlačítka
21. 8. 2009   #114742

tak tu je ten zdrojak k vyšie uvedenemu problemu

<style type="text/css">

input.groovybutton
{
font-size:13px;
color:#0033FF;
width:200px;
background-color:#CC0033;
border-style:groove;
border-color:#990033;
}

</style>

<script language="javascript">

function goLite(FRM,BTN)
{
window.document.forms[FRM].elements[BTN].style.color = "#00FF99";
window.document.forms[FRM].elements[BTN].style.backgroundColor = "#CC6600";
}

function goDim(FRM,BTN)
{
window.document.forms[FRM].elements[BTN].style.color = "#0033FF";
window.document.forms[FRM].elements[BTN].style.backgroundColor = "#CC0033";
}

</script>





<p>
<a href="index.php"><form name="groovyform">
<input
type="button"
name="groovybtn1"
class="groovybutton"
value="Úvod"
title=""
onMouseOver="goLite(this.form.name,this.name)"
onMouseOut="goDim(this.form.name,this.name)">
</form>

</a>
<a href="forum/index.php"><form name="groovyform">
<input
type="button"
name="groovybtn2"
class="groovybutton"
value="Fórum"
title=""
onMouseOver="goLite(this.form.name,this.name)"
onMouseOut="goDim(this.form.name,this.name)">
</form>
</a>
<a href="ludia.php"><form name="groovyform">
<input
type="button"
name="groovybtn3"
class="groovybutton"
value="Ľudia"
title=""
onMouseOver="goLite(this.form.name,this.name)"
onMouseOut="goDim(this.form.name,this.name)">
</form></a>
<a href="foto.php"><form name="groovyform">
<input
type="button"
name="groovybtn4"
class="groovybutton"
value="Foto"
title=""
onMouseOver="goLite(this.form.name,this.name)"
onMouseOut="goDim(this.form.name,this.name)">
</form></a>
<a href="chat.php"><form name="groovyform">
<input
type="button"
name="groovybtn1"
class="groovybutton"
value="Chat"
title=""
onMouseOver="goLite(this.form.name,this.name)"
onMouseOut="goDim(this.form.name,this.name)">
</form></a>
</p>

jurij1987
CSS › CSS tlačítka
21. 8. 2009   #114739

Mam problem, vytvoril som si CSS menu v ktorom su jednoduche tlačitka bez obrazkov, ked na stranke mam len jedno tlačitko všetko je ok, ale ako nahle tam dam dalsie už ani to prve mi nefunguje, ako zobrazi sa aj po kliknuti nan presmeruje ale mouseover nejde prejdem myšou a nezmeni sa, ale ak je len jedno tak to ide ok

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý