Anonymní profil Krychlik – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Krychlik – Programujte.comAnonymní profil Krychlik – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 195.113.15.–

Pascal › Zápočtový program
15. 9. 2010   #133614

Zdravím
Nebojte, nechci vypracovat zápočťák za peníze. :)

Přišel jsem si spíše pro rady nebo náměty od zkušenějších..
A o co se jedná? Dostal jsem jako téma zápočtového programu šifrovací algoritmus RSA http://cs.wikipedia.org/wiki/RSA. O čem RSA zhruba je, už vím, ale nemám moc představu, co bych od takového vypracovaného programu na toto téma měl očekávat..
Co byste si tak představovali, že by to mělo dělat?
Můžete mi navrhnout nějaký nápad na realizaci programu na téma RSA?
Díky moc.

PS.: Úrovní je to druhý semestr programování a samozřejmě jazyk Pascal.

Krychlik
C / C++ › Kalkulačka s libovolnou přes…
7. 4. 2010   #126524

Ale abyste nerekli, ze sem jenom spamer, neznaboh a hovado nekulturni tak napisu celej navrh postupu jak pocitat. Predpoklady- vstup jsou pouze zlomky ("...počítá ve zlomkách..."), a operatory jsou pouze +-*/ , zadne mocneni a podobne vylomeniny.
ulozeni cisel- znaminko + 2 spojaky: citatel a jmenovatel, od posledni cifry
pomocne funkce:

scitani celych cisel-jde se od posledni cifry a scitaji se jednotlive cifry a prenos, dokud jedno cislo neskonci, pak se jeste pricita prenos a jak je 0, tak se zkopiruje se zbytek delsiho cisla. Narocnost n.
porovnani velikosti absolutni hodnoty-cisla se prevedou do zapisu od nevetsi cifry, pritom se pocita kolik jich je- bud ma jedno vic a tedy je vetsi, nebo se pak musi jit postupne a az bude jedno mit jednu cifru vetsi tak je vetsi. Narocnost je prevod=n+porovnavani=0, tedy n.
odcitani celych cisel(toto neni nutne poteba, jde upravit scitani)-od vetsiho se odecte mensi a prida se znaminko vetsiho. Odcita se stejne jako scita, jenom prenos je zaporny. Narocnost n.
nasobeni celych cisel- stejne jako lidsky- do vysledku se pricita pro kazdou cifru 2. cisla cifranasobek 1.Nasobeni cifrou se dela stejne jako scitani, jenom prenosy budou vetsi. Jednoduchy trik- spocitat si vsech 10 nasobku prvniho cisla a ty pricitat podle toho co je na prislusnem miste 2. cisla. Narocnost je n*n. Slozity trik Karacuba- rychlost bude asi n na 1,5 ale je poteba nejak rychle pristupovat ke vsem cifram cisla, coz je v teto reprezentaci nemozne(?). Mozna prevod cisel do pole a tam to vynasobit.
deleni delitelem- prevod na tvar od nejvetsi cifry k nejmensi a delit jako polynomy. Je potreba si pamatovat delky cisel. Narocnost n*n
nejvetsi spolecny delitel-eukliduv algoritmus pomoci funkce na odcitani celych cisel, nebo do deleni delitelem pridat jeste spocitani zbytku. Narocnost je "rozumna".


ted samotne funkce na pocitani se zlomky:
c1,c2,c-citatel,j1,j2,j-jmenovatel,C+operator(=celociselne)
scitani(obe cisla stejne znaminko, -5/7 -3/9 je tedy scitani )-
c=c1 C* j2 C+ c2 C* j1
j= j1 C* j2
c= c C/ nejvetsi delitel c a j
j= j C/ nejvetsi delitel c a j
znaminko je znaminko treba prvniho
nasobeni- c=c1 C* c2
j= j1 C* j2
c= c C/ nejvetsi delitel c a j
j= j C/ nejvetsi delitel c a j
znaminko spocitat jako u bezneho nasobeni
deleni- c= c1 C* j2
j= c2 C* j1
c= c C/ nejvetsi delitel c a j
j= j C/ nejvetsi delitel c a j
znaminko jako u nasobeni
odcitani(ruzne znaminka -7/8 + 4/789 je tedy odcitani)
j=j1 C* j2
x=c1 C* j2
y=c2 C* j1
j=od vetsiho z x y celociselne odecist mensi+vysledek ma znaminka vetsiho
c= c C/ nejvetsi delitel c a j
j= j C/ nejvetsi delitel c a j

Tak melo by to byt vsechno.Pokud jsou na vstupu jenom zlomky(odmocniny nee), tak vysledky vsech operaci jsou zase zlomky a teda toto pocita uplne presne. Netvrdim ze je to jedine a nejrychlejsi reseni.Taky nekde muze byt chybka.

Krychlik
C / C++ › Kalkulačka s libovolnou přes…
7. 4. 2010   #126442

To m->29 : Uz sem poradil jak resit omezenou presnost, jenom tvrdim ze zadani je nesplnitelne. Nevim o tom, ze bych psal nejake konspiracni teorie, ale rad se necham opravit.




Krychlik
C / C++ › Kalkulačka s libovolnou přes…
6. 4. 2010   #126412

"Pokud reknes nejake libovolne cislo (presnost), tak bude stale mensi nez nekonecno - tudiz lze vytvorit pocitac, ketry to zvladne." Reknu teba gogoleplex- to je vic nez atomu ve vesmiru> nejde vytvorit takovy pocitac> neni pravda ze pro kazdou presnost jde vytvorit takovy pocitac> nejde vytvorit takova kalkulacka, at mas algoritmus jaky chces. Lójrt.

Krychlik
C / C++ › Kalkulačka s libovolnou přes…
6. 4. 2010   #126406

To Wizard : zadani znelo jasne "...kalkulačkou co má mít libovolnou přesnost..." zadny algoritmus, proste kalkulacka, a ta uplne presna nebude nikdy.

Krychlik
Offtopic › Vase zlozvyky pri programovani
23. 1. 2010   #123110

To marioff : K tem komentarum- Ano, pamatuju si naprosto presne jak sem ten kod psal, kde co jak fungovalo. Staci se podivat na nazvy a protoze nepisu a=b+3; X1=func4(D); SUM1=a+X1/3; ale pekne lidsky, tak se v tom da vyznat.
K tomu vstupu- "zadani znelo jasne, vstup bude cele cislo" Pokud nekdo napise neco jineho, tak nepatram potom ktery znak je spatne, co tim chtel basnik rici, ze 1 000=1,000=1.000=1000=1OOO=jedentisic, ale proste pokud nenapise 1000 tak servu uzivatele "Vstup ma byt cele cislo, napr 123". Samozrejme je rozdil psat funkci, kde je garantovany format vstupu a rozhrani pro naprosteho ignoranta.

Krychlik
Offtopic › Vase zlozvyky pri programovani
23. 1. 2010   #123099

1) Odsazovani vnorenych cyklu tabulatorem? To je pro umelce a jine citlivky, prikazy maji byt pekne ve sloupecku.
2) Komenty, ve vlastnim kodu? Sam sem to psal, tak to pochopim. A kdyz to nepochopi nekdo jinej a neco spatne upravi, tak je to jeho problem, nemel prepisovat muj kod.
3) Kontrola vstupu? Kdyz ti to spadne, tak si ko... a pis normalne.
4) Rozvrhnout si praci? Jeste je hodina, dam big bang theory a pak se do toho pustim.
5) Vypnout komunikatory? Vzdyt udrzim... jee, kocicka spadla z gauce, to je super video.
6) Neprocitat kazde pulhodky net? Jenom se podivam co je na programku a nic psat... ehm
Slo by pokracovat. Jedina vec co nedelam je hovadske cislovani cyklovacu i,j,k,l,m,n,o. Za toto bych formatoval disk.

Krychlik
Číslicová technika › Převod 0,24 do bináru
19. 1. 2010   #122891

spis asi z absolutni hodnoty epsilonu a zaokrohlit nahoru -22,7 cifer se dela dost spatne :-) 23 je mnohem lepsi

Krychlik
Číslicová technika › Převod 0,24 do bináru
19. 1. 2010   #122886

je otazka co myslis tim prevedu do binaru- jestli ieee 754 nebo nejak jinak+ je nekolik zaokrouhlovacich rezimu+ nenapsala jsi kolik bitu ma mit vysledek- je tezke urcit, kde to zaokrouhlit, bez teto informace.

Krychlik
Matematika › Počet uzavretých útvarov
8. 1. 2010   #122475

To m->29 : n/2*(1+n) +1-2n=(n*n+n+2-4n)/2=(n-1)(n-2)/2. Takze to bylo dobre.

Krychlik
Pascal › Goldbachova hypotéza.
6. 1. 2010   #122367

To Mega.Lama : Jednicka neni prvocislo. Ani nic takoveho netrvdim. Ale testuju jestli sude prvocislo jde rozlozit na cislo z lecovi mnoziny a prvocislo. Protoze tam dal i 1 tak musim testovat i 1 pro vyvrateni jeho tvrzeni.
To leco : http://en.wikipedia.org/wiki/Prime_number_theorem Toto rika kolik jich do urciteho cisla. Priblizne jedno z ln(limit) je prvocislo. Napriklad pro 10 na 9 je to jedno z 21, takze nekde musi byt aspon 20 dira. Toto jde libovolne zvetsit.

Krychlik
Pascal › Goldbachova hypotéza.
6. 1. 2010   #122354

Dobre, jinak- roste nejvetsi (a zaroven roste i prumerna) dira mezi 2 po sobe jdoucima prvocislama do urcite hranice. Takze vzdy jdou najit 2 po sobe jdouci prvocisla, ktere jsou vzdalene o libovolne cislo, K (nejvetsi cislo z Tve mnoziny+2) . Pak kdyz od vetsiho odectes 1 dostanes sude cislo. Toto chces rozdelit na 2 prvocisla. Kdyz Jedno z nich chces mensi nez K, tak druhe musi byt vetsi nez predchazejici prvocislo. No a proto nebude prvocislo, tak to P(x)-1 nejde rozlozit na (p1<K) a p2>P(x-1) a proto ta mnozina prvocisel na ktere jdou rozlozit vsechna prvocisla je nekonecna, coz je dost napendrek. P(x) je xte prvocislo.
To ze minimalni vzdalenost je vzdy 2 je sice hezke, ale jestli chces dokazovat pro vsechny, tak te zajima maximalni vzdalenost.

To Mega.Lama : Jestli to bylo na me, tak tady je zdroj. nechtelo se me psat rozumny test, treba deleni prvocislama do odmocniny.



program rozklad2;

{$APPTYPE CONSOLE}

var a:array[1..53] of longint; //mnozinka
p:boolean; // je zbytek prvocislo?
co,cim,i,j:longint; // co testuji, cim je to delitelne, cyklovace
s:text; // vystup
neroz: longint; //nerozlozitelne

function jeprv(testp:longint):boolean; // hloupy test prvociselnosti

var i,max:longint ;
je:boolean;
begin
je:= true;
if testp>0 then //kdyz nahodou testuju male cislo, tak testp muze byt zaporne
begin
max:=round(sqrt(testp))+1;

for i:=3 to max do
if (testp mod i=0) then begin je:=false; cim:=i; break; end;
end;
jeprv:=je;
end;

begin // telo


//nuda
a[1]:= 1; a[2]:= 3; a[3]:= 5; a[4]:= 7; a[5]:= 13;
a[6]:= 11; a[7]:= 19; a[8]:= 29; a[9]:= 17;a[10]:= 43;
a[11]:= 41; a[12]:= 31;a[13]:= 61;a[14]:= 103;a[15]:= 59;
a[16]:= 71; a[17]:= 73;a[18]:= 139;a[19]:= 109;a[20]:= 151;
a[21]:= 137;a[22]:= 107;a[23]:= 101;a[24]:= 149;a[25]:= 193;
a[26]:= 199;a[27]:= 229;a[28]:= 283;a[29]:= 179;a[30]:= 191;
a[31]:= 181;a[32]:= 227;a[33]:= 197;a[34]:= 313;a[35]:= 241;
a[36]:= 311;a[37]:= 271;a[38]:= 239;a[39]:= 269;a[40]:= 523;
a[41]:= 281;a[42]:= 349;a[43]:= 347;a[44]:= 431;a[45]:= 433;
a[46]:= 421;a[47]:= 461;a[48]:= 419;a[49]:= 463;a[50]:= 601;
a[51]:= 571;a[52]:= 619;a[53]:= 641;

randomize;

cim:=0;

for i:=1 to 1000 do // pocet testovanych
begin
co:=random(1000000000)*2; //vygeneruju sude
p:=false;
for j:=1 to 53 do if jeprv(co-a[j]) then p:=true; //jde rozlozit?

if not p then begin write('nerozlozim ');writeln(co);end ; //kdyz ne tak do konzole vypise
end;
write('konec') ;

//staci odkomentovat a do textaku vypise cim sou zbytky delitelne, pripadne, jeslli zbytek je prvocislo
//jenom pro kontrolu, cislo se musi natrvdo napsat
{*
assign(s,'vystup.txt');
rewrite(s);
neroz:=73084714;
for j:=1 to 53 do if jeprv(neroz-a[j])
then begin write(s,'zbytek je prvocislo '); write(s, a[j]);write(' ');write(neroz-a[j]); write(' ');writeln;end
else begin write(s,a[j]);write(s,' ');write(s,neroz-a[j]);write(s,' ');write(s,cim); writeln(s,' '); end;


close(s);
*}

readln;readln;
end.

Krychlik
Pascal › Goldbachova hypotéza.
5. 1. 2010   #122333

"tak se jednou dostaneme k prvočíslu ktere je o 643" samozrejme aspoň 644, moc sudých prvočísel není :-)

Krychlik
Pascal › Goldbachova hypotéza.
5. 1. 2010   #122331

To leco : Pravě proto sem hledal mezi 1 a 2 mld, protože použití selského rozumu říká, že čím vetší číslo tím menší pravděpodobnost toho, že v rozkladu bude jedno číslo z nějaké, velmi malé množiny. Navíc vlastně tvrdíš, ze v intervalu číslo-641 a číslo je nějaké prvočíslo. A protože díry mezi prvočíslama rostou, tak se jednou dostaneme k prvočíslu ktere je o 643 větší jak předchozí a když vybereme sudé číslo o 1 menší, tak to určite nejde rozložit na 2 prvočísla, kde jedno je v rozsahu 1-641.

Krychlik
Pascal › Goldbachova hypotéza.
5. 1. 2010   #122318

Neni to az tak tezke najit, z 10 nahodnych (ladeni programu na ostry test) mezi 1 a 2 mld mam hned 4.
napr 1929591736. jaky je ten duvod se neco takoveho vubec domnivat?
tabulka odcitane cislo, zbytek, cim je delitelny
1 1929591735 3
3 1929591733 41
5 1929591731 34031
7 1929591729 3
13 1929591723 3
11 1929591725 5
19 1929591717 3
29 1929591707 137
17 1929591719 11
43 1929591693 3
41 1929591695 5
31 1929591705 3
61 1929591675 3
103 1929591633 3
59 1929591677 13
71 1929591665 5
73 1929591663 3
139 1929591597 3
109 1929591627 3
151 1929591585 3
137 1929591599 13
107 1929591629 7
101 1929591635 5
149 1929591587 7
193 1929591543 3
199 1929591537 3
229 1929591507 3
283 1929591453 3
179 1929591557 197
191 1929591545 5
181 1929591555 3
227 1929591509 23
197 1929591539 179
313 1929591423 3
241 1929591495 3
311 1929591425 5
271 1929591465 3
239 1929591497 31
269 1929591467 61
523 1929591213 3
281 1929591455 5
349 1929591387 3
347 1929591389 11
431 1929591305 5
433 1929591303 3
421 1929591315 3
461 1929591275 5
419 1929591317 1033
463 1929591273 3
601 1929591135 3
571 1929591165 3
619 1929591117 3
641 1929591095 5
Je to rychloprogram za 10 min, tak vysledek nezarucuju, ale asi to tak bude.

Krychlik
C / C++ › Pomoc s Ukolem v C za penezn…
19. 12. 2009   #121386

Souhlasim, ze se tu hadame o terminy, ale jeste k vlne. Existuje i hloupa a o te sem psal. Tak pro vsechny policka udela toto:
- je nejaky soused navstiveny? pokud ano, tak toto policko ma hodnotu (nejmensi z sousedu+1).
Toto se opakuje dokud cil nedostane hodnotu nebo se ten cyklus neudela polekrat. Pak se jenom vypise hodnota cile. Myslim, ze to je algoritmus, ktery cloveka, ktery nezna BFS, napadne jako prvni, da se napsat velmi jednoduse a rychle(< minutu) , take se mu da rikat vlna a je velmi pomaly. Kdezto BFS je uz ta chytra vlna. Proto sem napsal ze hloupa vlna to nestihne, je potreba chytra, a tu sem nejak popsal. No a protoze reakce na to byla "To jsou nesmysly, na tohle stačí BFS." tak sem se trosku nastval.

Krychlik
C / C++ › Pomoc s Ukolem v C za penezn…
18. 12. 2009   #121364

To H4wk.cz : Jej sorry, s tim nacitanim sem se sek, nejak sem spatne precetl zadani, hlavne pasaz "Při realizaci je zakázáno používat C++ datový typ string" a nejak sem predpokladal, ze je zakazan i cstring a ze to tudiz bude potreba nacitat po jednotlivych znacich a pak to pokoutne nejak slepovat. Za toto se moc omlouvam.
Ale za druhou casti vyroku si stojim. Pod vlnkou si predstavuju uplne obycejnou vlnu (Polekrat projede cele pole). To je prvni hloupy napad. Ta by to nestihla, proto je lepsi BFS. Predpokladam ze tazatel ho nezna (Jinak by nezakladal toto vlakno) a link na wiki nemusi byt dostacujici. Proto sem se rozhodl ten algoritmus popsat. BFS si ve fronte pamatuje aktualni nenavstivene sousedy. Kdyz se nechaji vykreslit tak to bude "hranice vlny". Pri projiti vsech a pridani nenavstivenych sousedu a odstraneni aktualnich (presne jak to dela BFS) do/z fronty se tato hranice posune. To sem tim myslel. Pro predstavu je to dostacujici, podle tohoto popisu to dokaze kdokoliv naprogramovat a uveri ze to funguje. Ale priste radsi jenom poslu link na wiki bez popisu, at se s tim pekne potrapi ten, kdo se pta.

Krychlik
C / C++ › Pomoc s Ukolem v C za penezn…
18. 12. 2009   #121342

To H4wk.cz : Mohl bys me vysvetlit, co presne je na tom nesmysl? Popsal sem slovne BFS a to je podle tebe spatne, protoze BFS je lepsi jak BFS?
A urcite je vytvoreni mapy v pohode? Mohl bys popsat nejaky jednoduchy algoritmus pro vytvareni?

Krychlik
C / C++ › Pomoc s Ukolem v C za penezn…
17. 12. 2009   #121274

"Délka řádky ani počet řádek nejsou omezené." Hnus velebnosti. Uz samotne vytvoreni mapy bude pakarna a prochazani je na maslu. Vlnka to nestihne. Pokud je to nejake slusne bludiste, ktere ma spoustu zdi, tak by stalo za to si udrzovat spojak policek "hranice pseudovlny" a ty posunovat pripadne na rozcesti vytvorit dalsi. Samozrejme si udrzovat v bunkach boolean" tady uz sem byl a podle toho neposunout hranici.Cesta neni pokud nejde uz posunout hranici. vlastne ted uz to nezni tak slozite :-)

Krychlik
Delphi › Jak sledovat proměnné a jeji…
15. 12. 2009   #121170

To Anonymní uživatel : Dela se to tak, ze si pro kazdy typ udelas integer a pri vytvareni zvetsis o1, pri uvolneni zase odectes. Jednou za cas si je das vypsat a ten, ktery se bude zvetsovat, ti ukazuje, kde priblizne je problem.

Krychlik
Delphi › Jak sledovat proměnné a jeji…
14. 12. 2009   #121117

V kody, ktery generuje delphi chyba nebude, spis si projdi vlastni vlacky/stromecky. Nebo nepis hura kod, ale pekne postupne, a teprve az si si jistej ze to jde, tak dalsi cast.

Krychlik
Delphi › Kde stáhnout program Delphi…
12. 12. 2009   #120976

To sputnikone : warez? poradne si prohlidni ten link, co sem poslal.

Krychlik
Delphi › Kde stáhnout program Delphi…
12. 12. 2009   #120968

je nejaky duvod proc prave Delphi? jestli ano, tak tady je odkaz http://lmgtfy.com/?q=Delphi+7+Personal+Edition

Krychlik
Pascal › randomize
9. 12. 2009   #120887

Jeste tam musi byt +1, jinak to nikdy nevygeneruje nejvetsi.

Krychlik
Java › Vyhledávání nejdelšího opaku…
30. 11. 2009   #120329

Nechcu delat vlny, ale longest common subsequence to urcite nebude. To vyhledava 1 nejdelsi v mnoha vstupech a problem je najit mnoho v 1 vstupu. Spis bych to videl na Suffix tree a ten potom prjit. vice: http://en.wikipedia.org/wiki/Suffix_tree http://www.allisons.org/ll/AlgDS/Tree/Suffix/

Krychlik
C / C++ › Algoritmus
19. 11. 2009   #119555

Das si vedle sebe matici a jednotkovou matici a upravujes tak, aby si dostal vedle sebe jednotkovou a gulas . Ten gulas je inverzni matice te puvodni.

Krychlik
Offtopic › Jaký prog. jazyk
13. 11. 2009   #119061

To David10101 : Je rozdil mezi "nejde matematika= sem tam zapomenu nejaky znak a pak vypocet skonci v krvi " nebo "nejde matematika= tusim kudy se dostanu k vysledku, ale nejsem toho schopem" nebo "nejde matematika= nechapu principy a abstrakci". V prvnim pripade to nevadi ani trochu, v druhem pripade to budes mit hodne tezky, ale jakmile se dopracujes na software architekta, tak nudnou cast hodis na programatory a ve tretim... jak to rict slusne...hodne stesti.
A k tematu: At uz si vyberes cokoliv, co tu bylo napsano, neudelas chybu. Pascal- pochopis, ale musis se potom preucit na oop. c/c++ pomaly rozjezd, ale nemusis se preucovat, uzivis se tim. c sharp/java- nezdrzujes se pozadim, proste programujes.

Krychlik
Offtopic › krizovatky
12. 11. 2009   #118998

Vetsinou se ma stat tak abys videl na semafor, proto tam jsou. Ale obecne staci trochu premyslet: jestli prostredni jede rovno, stejne jako pravy, pak se zelena objevi na pravem a prostrednim zaroven a stejne v protismeru, tak staci sledovat co dela auto naproti tobe pres krizovatku-rozjedou se prave a prostredni kdyz u tebe napravo blikne zelena->muzes jet. Jestli prostredni a levy zataci doleva tak je dobre sledovat levy. A zlate pravidlo- kdyz nevim, tak pockam, ten za mnou zatroubi, pomysli si ze su "hlupak" a je to, lepsi jak tam vletet na ferovku proti tiraku.

Krychlik
C / C++ › C++
12. 11. 2009   #118992

To dannyk : jasne, Josko Reloaded je tady. kdyby se aspon registroval pres jinej mail... co uz, chybami se clovek uci.

Krychlik
C / C++ › Vyber tematu C++
11. 11. 2009   #118904

To silent : SOCka by mela byt nejak zajimava, mela by neco prinest, pokus o reseni nejakeho problemu, ktery trapi lidstvo. No dobre, to uz mozna trosku prehanim. Seznam studentu je jednoduche cviceni v programovani na 1 odpoledne.
Napr po 1 pouziti google sem nasel tento seznam:
http://ui.pefka.mendelu.cz/cs/studium_informatiky/SOC vsechno prinosne, nove, zajimave, ale predevsim tezke. Po 1 roce programovani proste nemas moc sanci, leda ze bys na tom pracoval 20h tydne celej rok.

Krychlik
Offtopic › Můj projekt: Netter.cz - Kri…
9. 11. 2009   #118800

Velmi pekne rozhrani, jednoduche, vsechny strany jsou bila+1 barva, nadhera. Jenom jako paranoika by me odradila kombinace pekneho rozhrani a vycet sposty vyhod hned na prvni strane- pripomina to stranky typu "free ultra cool firewall 2010 pro, zadej email a heslo".
Treba "Podpora automatických replacementů - změn v textu" nebo "Vedení kompletních logů, včetně špatně zadaných hesel" je pro rozhodnuti jestli to vyzkousim naprosto nepodstatne a verim ze pro vetsinu zakazniku taky.
Taky nejak hapruje matematika: Celkem uživatelů: 42, Počet podstránek: 41, Průměrně 3 až 4 stránky na uživatele.
A btv jeste by stalo za to upravit zalamovani v komentarich- na http://demo.netter.cz/ jsem se komentarem dostal pod rss reader a azbukou to poslal do kolen totalne, jenom v krecich vypisuje cisla znaku v unicode.

Krychlik
Pascal › Smazání mezer//tisknuti praz…
9. 11. 2009   #118795

Dulezita cast textu, priste radsi cist 2x "prvni cely ten string zapln nejakym znakem, treba mezerou," V prazdnem stringu jsou nahodne znaky, to co bylo v te pameti predtim a ne mezery.

Krychlik
Pascal › Smazání mezer//tisknuti praz…
9. 11. 2009   #118776

To lopflop : Jsou 2 moznosti- bud pouzijes klasicky velky string a cyklus bude od jmeno[0] do 1. Na nultem znaku stringu je ulozena jeho delka. Nebo jestli opravdu trvas na tom, ze ten string bude mit 10 znaku, tak si prvni cely ten string zapln nejakym znakem, treba mezerou, a do vypisu dej if jmeno[i]<>' ' then write(jmeno[i]).

Krychlik
C / C++ › Matematika
8. 11. 2009   #118713

Oh, vykani a nadavka v jedne vete, party se nam rozjizdi :-)
technicka: Co umi moderatori, kdyz ne mazat vlakna? (ted nechci rypat, ale opravdu me to zajima)

Krychlik
Java › Třídění polí trochu jinak
8. 11. 2009   #118712

To Pida : Neni zac, rad pomuzu nekomu, kdo se sam nad problemem zamyslel a ne jenom predhodil problem.

Krychlik
Java › Třídění polí trochu jinak
8. 11. 2009   #118703

To Pida : Udelej si tabulku kde klic bude znak a hodnota bude cislo/poradi. Pak kdyz porovnavas 2 znaky tak se podivej do tabulky, porovnej jejich hodnoty a mas to.
Nebo jestli chces jenom prehazat znaky a nic vic , tak 1 projdi pole, pokazde si u znaku v tabulce pricti 1 a pak pri druhem pruchodu zapisuj. Je to rychlejsi jak trideni, ale muzes to pouzit jenom pokud opravdu prehazujes pismenka a nic vic k tomu.
napr po 1. pruchodu dostane Q:54, 1:64, @:15 tak v 2 cyklu je zapis.

Krychlik
Pascal › Matice
4. 11. 2009   #118498

to prvni 2 cykly:
for i:=1 to max do
for j:=1to max do
if i=j then A[i,j]:=1 else if i<j then A[i,j]:=0 else A[i,j]:=2;
Bud si na diagonale a tedy 0, jinak kdyz si nad ni 1 a ve zbylych pripadech si pod ni a tedy 2.
Ta sachovnice je takovy figl z vyssi divci if ((i+j) mod 2=0) then A[i,j]:=1 else A[i,j]:=0 . Podivej se na matici a poscitej indexy, soucet bude skakat jako na sachovnici, sude, liche.

Krychlik
C / C++ › Matematika
4. 11. 2009   #118465

"Nejdůležitější je umět ... svalit práci na ochotné blbce " Tesat do kamene.

Krychlik
C / C++ › C++/C#/Java
29. 10. 2009   #118066

To Nadan : Hele, opravdu pouzivej hlavu. Chapu, ze blender je trosku velkej, ale google "blender game engine" ti odpovi prvnim odkazem- je to soucast blenderu. Pripadne pokud se v blenderu opravdu nevyznas ani s pouzitim veskereho umu, tak hod do placu nejake zlataky a urcite ti to nekdo nakodi.

Krychlik
C / C++ › C++/C#/Java
29. 10. 2009   #118049

To Quimby : Ale jde, pres game engine, je to napriklad v te ukazce co sem posilal. Nekdy mam pocit, ze si pisu s BOTama.

Krychlik
C / C++ › C++/C#/Java
29. 10. 2009   #118036

To Nadan : Jak je presne otazka? Jestli je mozne ze jsi objevil modely malych veci? Ano, to je mozne. Jestli jde udelat velke mesto? Ano, jde cokoli, staci chtit a snazit se.

Krychlik
C / C++ › C++/C#/Java
29. 10. 2009   #118031

To Nadan : No musis si ji vymodelovat a udelat animace. tady je treba pekna ukazka, co tam jde napsat: http://www.youtube.com/watch?v=T93HT2SU1pY . Na blender.org mas i tutorialy nejakych her s zdrojakama, takze to mas prakticky udelane.

Krychlik
Pascal › Zjištění času ze systému, po…
24. 10. 2009   #117753

To Khalashnikovf : Proc tak slozite, je na to figl v unite dos-
procedure PackTime(var T: DateTime; var Time: Longint);
procedure UnpackTime(Time: Longint; var DT: DateTime);
A pak jde proste zjisti casy, ty " zapakovat"(zabalit?konvertovat? no vis co myslim) a pak scitat a odcitat integery, nakonec zase zpatky.

Krychlik
Python › Jak by jste pojmenovali zleh…
23. 10. 2009   #117717

Oooo, Antaresia vyhralo, 3x hura. Sem moc zvedavej co se z toho vyklube, nejaka ukazka by byla dobra.

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý