Anonymní profil Anonymní uživatel – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Anonymní uživatel – Programujte.comAnonymní profil Anonymní uživatel – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 82.144.159.–

Anonymní uživatel
.NET › UserControl v WPF
21. 9. 2010   #133749

To Anonymní uživatel : Pardón, jsem to poplet. Mělo to být takto:

Button button = new Button();

button.Name = "tlacitko";
button.Text = "tlacitko";
button.Width = 120;
button.Height = 60;
button.Show();
button.Click += new EventHandler(button_Click);

takže metodu Click zde mám.

Anonymní uživatel
.NET › UserControl v WPF
21. 9. 2010   #133748

To City : Ahoj, je zde metoda Click, takže když ve WPF vytváříš tlačítko, tak stačí:
<Button Content="tlacitko" Name="btnTlacitko" Click="btnTlacitko_Click"/> a pak v C# kódu po vygenerování metody vypadá metoda btnTlacitko_Click takto:



private void btnTlacitko_Click(object sender, RoutedEventArgs e)
{

}

C / C++ › Který typ C je najvhodnejší…
6. 7. 2010   #131136

souhlasím, já si teď ve WPF dělám aplikaci, která by mi postupem času měla nahradit programy jako Outlook nebo Windows Live Essentials, teď pracuju na vlastních komponentách a docela to dá zabrat, nedovedu si představit o kolik víc by mi to dalo práce programovat vlastní věci ve hře, to musí být hrozná makačka udělat hru.

C / C++ › Který typ C je najvhodnejší…
6. 7. 2010   #131122

jelikož se programování her nevěnuju, tak by mi trvalo, než si zjistim pár věcí abych mohl začít. Pokud máš dostatek času, tak si nějakou hru zkuš udělat, to samozřejmě na škodu není, ale já musím čas věnovat něčemu pro mě důležitějšímu, proto by to pro mě byla ztráta času

C / C++ › Který typ C je najvhodnejší…
6. 7. 2010   #131120

To Ahoj3 : hru "hada" bych asi do týdne udělal, ale byla by to ztráta času. Dnes už by takovou hru nikdo nehrál. Co se týká závodů, tak dnes už je takových her s touto tématikou a jsou tak propracovaný, že i v deseti lidech by to trvalo třeba dva roky a stejně by jsme se nevyrovnali titulům jako je Colin McRae Rally, Richard Burns Rally, NFS...

C / C++ › Který typ C je najvhodnejší…
6. 7. 2010   #131115

já programuju přes 3 roky v Jave, C, C++ a C# a taky bych se zatim do her nepouštěl, myslím že dnes chtít udělat sám dobrou hru je bláznovství, taky jsem na začítku chtěl udělat hru, ale takový sen má asi každý :-D

C / C++ › Který typ C je najvhodnejší…
6. 7. 2010   #131103

Pokud jsi se právě začal učit jazyk, tak nemá cenu rovnou začít dělat hru, to je podle mě naprostá kravina. Ale pokud by jsi chtěl jednou dělat hry na vyšší úrovni, tak doporučuju C++. Nebo tu druhou, ale také dobrou cestu, naučit se C# který mi přijde lehčí. Na internetu si můžeš najít tutoriály na XNA, což ti ulehčí práci a nemusíš se starat o DirectX a pak můžeš tvořit hry podle libosti jak pro Windows, tak třeba i Xbox. ;-)

Software › Výběr software (vývojového p…
1. 7. 2010   #130956

Já můžu jedině doporučit Microsoft Visual C++ 2010 Express. Sice jde o náročnější nástroj než je Dev-C++, ale pokud to s C++ myslíš vážně, tak stejně jednou budeš potřebovat pořádný nástroj na vývoj.

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý