Anonymní profil Luke – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Luke – Programujte.comAnonymní profil Luke – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 195.178.73.–

dr3ex
GIMP › Techniky Photoshopu -> GIMP
9. 11. 2011   #149806

Ahoj, přecházím z Photoshopu na GIMP a chtěl bych se zeptat, jak udělat tyto věci v GIMPu?
(1) Průhledné pozadí
(Photoshop) Otevřu obrázek, kopíruji vrstvu pozadí do nové vrstvy, pozadí smažu,
nástroj výběr, označím a dám DEL a mám průhledné pozadí
(GIMP) stejné jak Photoshop, nástroj výběr, dám DEL a mám bílé pozadí (kde je chyba?)

(2) Posun vrstvy
Ve Photoshopu při posunu vrstvy do kraje pozadí dojde k "zachycení", takže poznám, že vrstva už je na okraji.
V GIMPu ne.

(3) Vrstva úprav
Jak v GIMPu vytvořím vrstu úprav, jako ve Photoshopu. Nechci, aby se úprava okamžitě aplikovala a mohl ji kdykoliv měnit.

(4) Korekce bílé barvy pomocí úrovní
(Photoshop) Otevřu fotku ke korekci, v dalším okně otevřu fotku s vyfocenou korekční tabulkou.
Pomocí úrovní vyberu šedý, bílý a černý bod a fotka se spraví.
(GIMP) Stejný postup jak u Photoshopu, dám úrovně, vyberu body a ... spraví se fotka s korekční tabulkou.
Kde dělám chybu?

(5) RAW
Jak otevřu RAW soubor v GIMPu?

Luke
C / C++ › Časová náročnost
4. 5. 2011   #141575

To yaqwsx : To yaqwsx : Trochu to upřesním jedná se o jednoduchý příběh 3 země navzájem propojené s jednou startovní lokací v každý zemi jsou tři lokace v jedné z těch tří lokací je jeden boss po zabití 3 bossů je splněn hlavní úkol a tím hra končí. V každý lokaci jsou taky samozřejmě obyčejní nepřátelé ze kterých získáváme navíc atributy a taky nějaký předmět který zvedá atributy.

Ještě teď je to na měsíc? :)

Luke
C / C++ › Časová náročnost
4. 5. 2011   #141566

Zdravím všechny zajímala by mě jedna věc za jak dlouho se dá přibližně napsat toto? Děkuji

Projekt: textová adventura
Aplikace představuje klasickou adventuru ve stylu textových Dungeons&Dragons her. Skládá se z vzájemně propojených lokací odkud může jít hráč na jednu nebo více světových stran. V každé lokaci se může nacházet nepřítel, předmět a úkol. Cílem hry je vyřešit hlavní úkol. Předměty si může uživatel ukládat do inventáře. Inventář hrdiny má 10 položek. Každý hráč unese jen tolik předmětů, kolik je maximální váha stanovená při vytvoření hrdiny. Hrdina má mimo jiné i útok, obranu a život. Boj probíhá podle obecných zvyků. Při boji mohou být použity nalezené artefakty, které ovlivňují výsledek boje.

Je vhodné důsledně navrhnout strukturu hry. Využití dědičnosti při návrhu lokací je prakticky nebytnost. Důsledně zapouzdřujte a používejte konstruktory.

Zbyšek
Visual Basic › Pomoc VBA EXCEL
26. 4. 2011   #141305

To crAzY^ :
Mohl byste to trochu upřesnit jak byste to implementoval ?
http://excelplus.net/news.php?readmore=74

Zbyšek
Visual Basic › Pomoc VBA EXCEL
26. 4. 2011   #141303

Dobrý den potřeboval bych tyto tři hodnoty zaokrouhlit ve VBA ZP a SPzamestnanec na koruny dolu a SHM na 100 nahoru. Prosím o radu


ZPzamestnanec = HM * ZPsazbazamestnanec
ZPzamestnanec = ?????(ZPzamestnanec)

SPzamestnanec = HM * SPsazbazamestnanec
SPzamestnanec = ????(SPzamestnanec)

SHM = HM * SHMsazba
SHM=????(SHM)

Pascal › nasobeni bez pouziti *
2. 2. 2010   #123514

To Krychlik : omlouvam se vsem co jsem zmatl... ale muj druhy prizpevek
(V= LOGSOUC (A,B);
function LOGSOUC (OB1,OB2:boolean):boolean;
begin LOGSOUC :=false
if OB1 then
if OB2 then LOGSOUC:=true
end; ) je tak jak napsal ucitel, je trochu fanatik.. v pascalu moc neumim, jen uplne zaklady...sry

Pascal › nasobeni bez pouziti *
1. 2. 2010   #123494

To Krychlik : vlakno bylo zalozeno "bez pouziti nasobeni" tim bylo mysleno bez "*" a "AND"

Pascal › nasobeni bez pouziti *
29. 1. 2010   #123334

uz to mam...
V= LOGSOUC (A,B);
function LOGSOUC (OB1,OB2:boolean):boolean;
begin LOGSOUC :=false
if OB1 then
if OB2 then LOGSOUC:=true
end;

Pascal › nasobeni bez pouziti *
29. 1. 2010   #123324

To sputnikone : to myslis ironicky???

Pascal › nasobeni bez pouziti *
28. 1. 2010   #123310

neco takovehoto... ale potreboval bych mensi kod... cca 6 rakdu


var
a,b,vysledek:boolean;
stavA,stavB:byte;
begin
a:=false;
b:=false;
vysledek:=false;
writeln("zadej hodnotu A a B,pro true 1,pro false neco jineho");
readln(stavA,stavB);
if stavA=1 then a:=true;
if stavB=1 then b:=true;
if (a and b)=true then vysledek:=true;
writeln(vysledek);
readln;
end.

Pascal › nasobeni bez pouziti *
28. 1. 2010   #123298

dokazal bys to napsat v jazyce pascal??

Pascal › nasobeni bez pouziti *
28. 1. 2010   #123296

prosim o radu.. vynasobeni A*B bez pouziti "*".. pamatuju si utrzky, bylo to nejak takhle: (A,B:boolean):boolean a pak "if A then B"
za jakoukoliv radu diky...

C / C++ › ukol do skoly
14. 12. 2009   #121088

vutak urcite ne... mendelovka.. ty?

C / C++ › ukol do skoly
14. 12. 2009   #121086

hmm tak dik... jeden ustav v brne

C / C++ › ukol do skoly
14. 12. 2009   #121084

jj vim co myslis... ale polymorfyzmus je nove tema, takze v tom jeumim...

C / C++ › ukol do skoly
14. 12. 2009   #121081

chybi mi tam par zavorek a vesmes vsechno... snaha se ceni.... ty mi s tim nepomuzes co? at vim jestli to uz mam vzdat

C / C++ › ukol do skoly
13. 12. 2009   #121061

znate i reseni?? ja si vubec nevim rady..

C / C++ › ukol do skoly
13. 12. 2009   #121048

zdravim, mam problem s ukolem do C++.. uz samo zadani zni slozite.... Vytvořte aplikaci, která bude simulovat jednoduchý textový editor. Aplikace se uživatele zeptá na typ dokumentu, vytvoří instanci příslušné třídy a nechá uživatele zadat potřebné hodnoty.Všechny tyto typy dokumentů budou obsahovat datum, autora a text. Typ dokumentu "Dopis" navíc bude mít příjemce a "Poznámka" datum vyřízení (do kdy je úkol nutné udělat).

Následně budou na obrazovku vypsány zadané hodnoty a uživatel bude dotázán, zda jsou správné. Pokud ano, program bude ukončen, pokud ne, uživatel bude vyzván k opravě údaje. Oprava spočívá ve výběru položky, kterou má uživatel opravit a napsání nové hodnoty.

Při návrhu aplikace používejte v maximální možné míře zapouzdření, dědičnost a polymorfismus. Z řídích struktur budete potřebovat pouze podmínku if, vstup od uživatele a výstup na obrazovku. Všechny tyto věci můžete nalézt v e-learningové opoře k předmětu. Minimalizujte kód v hlavní funkci programu. Ta by měla obsahovat jen minimální množtví kódu. Do odevzdávárny odevzdejte pouze přeložitelný soubor(y) se zdrojovým kódem!

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý