Anonymní profil bob – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil bob – Programujte.comAnonymní profil bob – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 95.82.154.–

bob
C / C++ › WinProc ve třídě
15. 9. 2012   #163205

nevim jestli ti to pomuze, ale

http://www.zezula.net/…v_tride.html

a jeste dovysvetleni

The Win32 API is defined to be C compatible.  So the wndproc must have a C calling convention so Win32 can call it.

Ordinary C++ member functions have a 'this' parameter that makes them incompatible with a C calling convention.  But a static C++ member function does not have a 'this' parameter and is compatible with a C calling convention.

bob
.NET › Datové typy
12. 9. 2012   #163104
bob
C / C++ › probíhá výpočet i při odhláš…
26. 7. 2012   #160685

#1 Libor
Muzes zkusit pouzit free verzi NT wrapperu (http://www.duodata.de/ntwrapper/) a tim svuj program prepnout do NT service, tim ti pobezi i po odhlaseni. Sam jsem to parkrat pouzil i na server woknech.

bob
C / C++ › Registr
8. 7. 2012   #159871

zkousis to na 32bit nebo 64bit systemu?

bob
C / C++ › Šikmý vrh - Sinus, Cosinus
15. 6. 2012   #159220

funkce sin pocita s uhly v radianech, musis to prepocitat, aby ti vysly uhly ve stupnich

x = sin ( uhel * 3.14159265 / 180 );
bob
C / C++ › Tutoriál na C/C++ - jak začít?
15. 6. 2012   #159208
bob
C / C++ › * pointer
12. 6. 2012   #159101

#29 vitamin
ve VS to projde kompilatorem s varovanim, v pameti je pak uz hodnota jako 0x00000005, cili to jde, pretypovat nemusi, to je ta typova nekontrolovatelnost C a na to by mohl jednou dojet.

bob
C / C++ › * pointer
12. 6. 2012   #159099

Honza se ptal jestli "muze", vy odpovidate ano, ale s rizikem padu programu, ja odpovidam jak to udelat at to padne nebo ne. V cem je problem?

Muj prvni post reagoval na cibuli, kde se pokousel inicializovat pointer cislem 5. Ja mu ukazal jak korektne inicializovat pointer konkretni adresou pameti. Jestli se tou pameti zrovna trefi do stacku aplikace nebo ne je mi jedno.

Vubec netusim problem sporu.

bob
C / C++ › * pointer
12. 6. 2012   #159094

mam to samozrejme blbe, pro zapsani hodnoty na konkretni adresu to ma byt takto:

int* p = (int*)0x25DF6885;

// ----
// pri kompilaci OK, pri spusteni to padne

int i = 2012;
*p = i; // access violation writing 0x25DF6885

To plati i pro adresu 0x00000005 nebo jakoukoliv jinou nealokovanou. To ze je adresa "na zacatku" nema zadny vyznam.

bob
C / C++ › * pointer
12. 6. 2012   #159082

#20 bob
sakra chyby mi tam stredniky 

bob
C / C++ › * pointer
12. 6. 2012   #159081

#17 cibule
Pardon, ze vam do toho vstupuju, ale co znamena "adresa 5"? Adresa (pointer) je napr. 32 bit cislo (na 32bit systemu). Pokud chces zapsat na nejakou tebou definovanou adresu musis psat:

void* p = (void*)0x25DF6885
// nebo
unsigned int* p = (unsigned int*)0x25DF6885

// ----
unsigned int i = 2012;
p = &i; 
// zapises cislo 2012 do nealokovane pameti na adresu 0x25DF6885, co se pak stane je otazka nahody
bob
C / C++ › co znamena takato syntax?
12. 6. 2012   #159052

#5 qwevf
g++ nepouzivam, ve Visual studiu to v C projde kompilatorem bez warningu, ale jak vime M$ kompilator uplne nedodrzuje ANSI C99.

Jinak co ti brani si to prohnat pres g++ ? Zkousenim se to naucis nejlip.

bob
C / C++ › co znamena takato syntax?
11. 6. 2012   #159050

#3 qwevf
V tomhle tvem pripade, se jen potlaci varovani kompilatoru "unused variable".

Pouziva se to nekdy v C++ kdyz ma funkce vice parametru a s nekterym z nich neprovadis v tele funkce zadnou operaci, tak ho pretypujes na void a kompilator si ho pak nevsima.

PS: zalezi ovsem taky na typu kompilatoru a jak ma nastaven warning level

bob
C / C++ › Video Tutoriál
5. 6. 2012   #158873

tady mate neco pro pobaveni, unikatni ceske videotutorialy o C++, aneb jak to dopada kdyz se zacatecnik snazi hrat na ucitele 

http://www.youtube.com/watch?…

bob
C / C++ › podminka
1. 6. 2012   #158700

zaměň si = (přiřazení) za == (porovnaní) 

bob
C / C++ › Zavěrečná práce
20. 5. 2012   #158174
bob
C / C++ › Tutoriáli k Visual C++ 2010…
12. 5. 2012   #157893

Sice pouzivam vyhradne C# a nedam na nej dopustit, ale na obranu VB musim rict, ze napr. Word a Excel jsou psany ve Visual Basicu, takze mrtvy urcite neni.

Co se tyka XNA tak pro VB.NET je to stale v beta fazi, ale v novem XNA 5.0, ktery snad vyjde brzo po Visual Studiu 2012 by mela uz byt plna podpora.

bob
C / C++ › Nesprávný výsledek kvadratic…
10. 5. 2012   #157761

Ta silenost fflush(stdin) by tam taky nemela byt. Ze to funguje je tim, ze MS nedodrzuje standardy u C kompilatoru (viz letity problem s nemoznosti deklarace promennych kdekoliv uvnitr kodu).

Jinak GCC by vyhodilo chybu. Je to bezny jev, zacatecnici si tim ulehcuji praci.

http://faq.cprogramming.com/…smartfaq.cgi?…

bob
C / C++ › Jak udělat tento program ??…
10. 5. 2012   #157760

   

To je neuveritelny 10 (slovy deset) vlaken se skoro stejnym zadanim      To vypada, ze pan ucitel zadal ukol pro celou tridu s mirnou obmenou zadani 

bob
C / C++ › který engine?
9. 5. 2012   #157682

Oprava u CryEngine

CryENGINE 3 is also free for non-commercial use; if you are distributing your game or application for free (and not charging for your work in producing it, whether directly or indirectly), no additional license is required.

bob
C / C++ › který engine?
9. 5. 2012   #157681

Par mych postrehu, kdyztak me doplnte nebo opravte

Irrlicht:

+ je kompletne opensource, multiplatformni a C++, tzn. dobry na studovani co a jak naprogramovat

+ ma velice dobrou dokumentaci

- neni tak pokrocily jako profi enginy, hodne veci si musis doprogramovat (particles, pokrocila fyzika, postprocess ef., vyhlazovani atd.)

--------------------------------------------

Unreal Engine (UDK):

+ vsechno co ma pokrocily engine mit

+ mesicni updaty enginu, vyvojari reaguji na prani komunity, ktera je mimochodem velmi velka

+ SpeedTree zdarma, to je hodne dobra vec

+ skvela univerzalni dokumentace s popisem uplne zakladnich i nejnovejsich technologii v grafice, vhodne na studium pro jakykoliv engine (viz. http://udn.epicgames.com/…SiteMap.html ) + hromada tutoru na Youtube

- pro slozitejsi veci je potreba se naucit Unrealscript, coz je podle me jeden z nejslozitejsich skriptovacich jazyku (proc? protoze operuje i s 3D), lze ale prilinkovat C++ knihovny

- pro kompilaci vlastnich skriptu je nutne vypnout a zapnout editor (kompilace jen pri spusteni editoru), ktery ale nabiha pekne pomalu a je to hodne otravne

- zadny debuger, jen konzolovy vypis

---------------------------------------------

CryEngine:

+ uber realisticka grafika

+ zamereni a optimalizace na rozlehle venkovni prostory

+ mam dojem, ze se s uvolnenim SDK da vsechno psat v C++, driv se musel na urcite casti pouzivat LUA script

- mala komunita a ne moc dobra dokumentace, snad se to zlepsi

- pro komercni uziti neni free, musi se docela tvrde calovat a myslim, ze bez licence nelze vytvaret ani free hry (jen mody)

---------------------------------------------

Unity3D:

+ hodne multiplatformni, lze psat v nekolika progr. jazycich

+ ma debuger v editoru, zmeny v 3D protredi vidis okamzite po kompilaci (nemusis prekompilovavat a znovu spoustet editor jako v UE3)

- velmi osekana free verze

- kvalitou a pokrocilosti grafiky je nekde napul cesty mezi Irrlicht a treba UE3

Jeste me napadaji (jako free) Ogre3D, Panda3D a pro RTS hry treba Spring engine nebo Stratagus (ten je spis pro 2D)

bob
C / C++ › Nesprávný výsledek kvadratic…
9. 5. 2012   #157619

Uz je mi to jasny, musel sem to dat do VS, protoze tenhle zpusob podminky/nepodminky jsem teda nikdy nevidel. 

bob
C / C++ › Nesprávný výsledek kvadratic…
9. 5. 2012   #157594

co ma proboha delat tenhle radek?

int A = (1*(d>0)) + (2*(d==0)) + (3*(d<0));

to sem teda nevidel 

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý