Anonymní profil A – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil A – Programujte.comAnonymní profil A – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 90.178.107.–

Assembler › Hello world from low level
5. 11. 2013   #183317

Zdar, ja jsem pouzival myslim spis sluzbu Int10/0xA nez tve 0xE

Zapisujes to na prvni sektor disku? Pises sice o bootloaderu,
ale abys to nezapisoval primo uz na BOOT sektor

Pak napr. zkus nastavit registr DS, nemas uplne jiste ze ti ukazuje
na stejny segment pameti s kodem a tvym retezcem.
Ctes s nim z toho [SI]

Sluzba 0xA navic ocekava obcas registr BX s videostrankou a barvou
BOSCH na to nepravdepodobne muze byt haklivej

jinak nevim

Assembler › Rekurze
18. 3. 2013   #172979

jo doslo mi ze si prepisujes registr ECX uvnitř ty funkce takze zasobnik na tohle používat, to je ok.

Assembler › Rekurze
18. 3. 2013   #172978

Nerozumim proc predavas dva parametry do funkce fib()
ta ti prebira jen short n, takze jeden push pred call fib smaz (ten s ebx)
Vysledek muzes predavat skrz eax. Jen tim ze je nastavene (nemusi se pushovat nic).

Po prvnim volani call fib() pak z eax das do EDX napriklad. (mov edx,eax)
Pak druhy volani prictes z EAX.
Tozn.  ADD  EAX,EDX
V eax se drzi vysledek.
U porovnavani vstupu na zacatku funkce tzn. je 0,1 v ecx? -> naplnis EAX 0 nebo 1 a tvuj spravnej
naslednej return ponechas. Jinak v opacnem pripade pro vyssi ecx dojde k rekurzi....
Instrukce Dec ecx jsou spravne.

smaz:
mov [ebp + 12],ebx;
mov eax,ebx;
add ebx,1

Ebx nepotrebujes ani zadne pametove misto, pokud nepredavas pointerem
jazyk C tusim ocekava klasicky vystupni int v EAX.
takze  int vysledek=fib(100);  si do vysledek ulozi registr eax.

Assembler › Výpočet rovnice
13. 12. 2012   #168798

to CPU mi sice moc neřiká :)

ale použil bych instrukci NEGF W
pokud je ve W 0x0001 potom v ní bude 0xFFFF což chceš jako -1
mimochodem registr je vždy naplněn číslem v binární soustavě a jaké tam je uspořádání tě zajímá jen při tom převodu z desítkové soustavy (tj. implementace dělení nebo posuvu,odčítání)

Assembler › Výpočet rovnice
13. 12. 2012   #168788

tě pic - tohle nespecifikování typu procesoru respektive assembleru u dotazu je na 2 věci..
ale obecně
když máš v A,20
a máš v B,30
add A,B  v A je 50

pokud v A,20
a v B,-30 potom v B je nastaven horní bit a to číslo např. u 16bitu vypadá 0xFFE2
add A,B   dá do A 0xFFF6 to je bez jakéhokoliv zádrhelu -10


to samý funguje u odčítání a to ať jsou čísla záporná obě nebo jedno...
v čem je problém?

pokud bys chtěl výsledek vypsat zjistíš si zda je poslední bit 1 pro číslo
0x8000 a výše, potom uděláš negaci registru, vypíšeš a podle toho bitu ne/přídáš mínus

Assembler › Hľadanie znaku v retazci
17. 11. 2012   #166986

Pozn.

respektive sluzba vypis znaku sama ten registr AL prepise, musel bys mit pusha a popa tesne okolo ni,
takze to az tak patrne ta 1. chyba neni

Assembler › Hľadanie znaku v retazci
17. 11. 2012   #166985

ahoj, vsimni si ze se ti opakuje dvakrat nasledujici (a je tam i prave chyba):

mov pomax, al

na tom druhem miste volani teto instrukce uz mas v registru AX uplne jine hodnoty dane sluzbou vypis znak - DOSu, si vsimni ze nastavujes AX aby se tato sluzba zavolala, proto si hodnotu nacteneho znaku prepises a nenavratne smazes... radek jsem vyradil, pak tam mas radek ktery vraci z pomax do -> AL tak ten toho moc nenadela, protoze s registrem AL nijak ve smyslu jeho primeho testovani nenakladas! Ale ta instrukce sama o sobe nic nezkazi (nechal jsem ji tam)

a DRUHA chyba

cmp dl, '$'
jz Nezhoda

chces zjistit jestli jsi na konci smycky a na pozici $, v okamziku kdy je to splneno a DL=$ (jz) skoncis. Kdyz tam ale nechas sve chybne jnz tak skoncis hned na zacatku, smycka se provede jen 1. Podminku jsi mel proste naopak.

spravny zdrojak jsem si prelozil a otestoval a bude zhruba:

.MODEL small
.STACK 100h
.386
.DATA
	Retazec DB '123456$'
	Ano DB 'Zhoda, znak sa tam nachadza$'
	Nie DB 'Nezhoda, znak sa tam nenachadza$'
	pomax DB (?)
.CODE

Nacitanie PROC
Zaciatok:
pusha
	mov ah, 1 ;znak je c AL
	int 21h
	
	mov pomax, al
	mov dl, 0Ah ;enter
	mov ah,2
	int 21h
;	mov pomax, al
popa
	mov al,pomax
	ret
Nacitanie ENDP	


Vypis PROC

Start:
pusha	
	mov di, 0
		
Hladanie:
	mov dl, [Retazec+di]
	cmp dl, pomax
	jz Zhoda
	cmp dl, '$'
	jz Nezhoda
	inc di
	jmp Hladanie
	
Zhoda: 
	mov dx, offset Ano
	mov ah, 9
	int 21h
	jmp Koniec
		
Nezhoda:
	mov dx, offset Nie
	mov ah, 9
	int 21h
	jmp Koniec
		
Koniec:
	popa
	ret
Vypis ENDP

Zac:
	mov ax, @data
	mov ds, ax	
	

	CALL Nacitanie
	CALL Vypis
Koniec2:	
	mov ax, 4C00h
	int 21h
END Zac
Hardware › Taktování
26. 10. 2012   #165375

No taky takhle taktuju, ale frekvence co jsem koukal mi narusta az ve Windows, kdyz poradne zatizim obe CPU. Muzes to mit jako ja taky treba v dynamicky rezii.

Assembler › Malý Kernel v NASM
26. 10. 2012   #165360

To si s tim už docela daleko.

Linker mívá většinou nějaký parametr jako -base x na to nastavení adresy. Nebo se ti snad může hodit JLOC.EXE na takový umisťování. Moc se mi nad tim nechce uvažovat, ale v rámci céčka používáš předpokládám near kód u dat, jedno segmentový modely...

Inzerce › Hledáme investora (kupce) pr…
23. 9. 2012   #163663

remmidemmi:
To se povedlo, ptákovina??
Spousta lidí hraje online hry po celém světě. Asi ti uniklo až jak velkej je to dnes byznys!
Dá se velmi snadno a lehce najít, že v roce 2010 byl celkový obrat jen tady v České republice okolo herního průmyslu přes dvě miliardy korun, což je srovnatelné s filmovým průmyslem. Jestli ti ale něco jako pojem dvd-film nebo i kino vůbec řiká...

Hrál jsi člověče někdy třeba obyčejné karty?
Jestli to neni tvůj obor a nerozumíš tomu, proč to tu musíš vyřvávat na celé kolo tak praštěnym způsobem??

Snad si nemyslíš, že hry a herní byznys bude po tvém přečtení každý, nejen náhodný, návštěvník (jako já) tohoto vlákna ignorovat. Nevesele smutné představy.

null_while:
sry, nedalo mně být tu OT

xy
Pascal › Problém s fcí arctan
13. 8. 2012   #161525

muzes tam napriklad delit nulou, to je pro bezici program problem, mel bys to mit osetreny nejakou podminkou

(y-A.y)/(x-A.x)

A
Offtopic › Energia v baterkach
11. 6. 2012   #159043

opravil bych se, zapomnel jsem na prevod na sekundy pak to je 9720 joule!

A
Offtopic › Energia v baterkach
11. 6. 2012   #159041

laicky kdyz ma lepsi bezna tuzkova baterka AA rekneme kapacitu 1.8Ah

pak W=U*U/R*t= 2.25/15*18=2.7 Joule   (jenze zalezi jestli jedes naraz 100mA v kuse na teplote apod.)

C / C++ › Změna mov ecx, [esi-38] na m…
2. 8. 2011   #145593

kod pro mov ecx,2 znas to je ten znamy 5 bytovy tak ho napises do toho pole misto 1-ek (pravdepodobne tam bude nasledovat nejaka nevyznamna 2 bytova instrukce neumim si presne predstavit, jak dokazal nalezce te adresy nemit problem s mistem.....takze nic vic to zatim po tobe z programatorskeho hlediska snad nechce)

ty radky jsem ti sepsal jen ty co byly spatne nebo potrebuji opravu, jako priklad, musis si opravit mou adresu pro sebe. Napsal jsem ti i spravny nazev vsech API tucne, ted to vyzaduje jistou davku tveho usili a asi tzv. navrat k programovacimu smysleni :D rad bych videl pokrok,
jsi schopny poporade dat/nechat tam tato API (u posledni nevis moc jak, muzes se pokusit)?
FindWindow
GetWindowThreadProcessId
OpenProcess
VirtualProtectEx (pridat pri zapisu s navratem false - tozn. neuspesnym)
WriteProcessMemory

C / C++ › Změna mov ecx, [esi-38] na m…
30. 7. 2011   #145453

Trochu vic se tomu sam venuj
ta funkce se jmenuje GetWindowThreadProcessId ...a to sis mohl najit taky.
castecny KOD pro tve ucely:


  char pole[5]={1,1,1,1,1};
  DWORD adresa=0x0058C000;
  int i=WriteProcessMemory(hHandle, &adresa, pole, 5, NULL);
  if (i==1) ShowMessage('ok'); // ok-ko okno pokud mas c++ s vcl napr.

Vzhledem k tomu ze se potykame s nedostatkem mista uvazoval bych o
hledani podmineneho skoku a jeho neutralizaci o patro vys, ktery checkne tu 2,
coz je i beznejsi zpusob nez pozmenovat (navratove) hodnoty.
Podle me ti bude chybet jeste pouziti funkce VirtualProtectEx (popis napr. v MSDN),
nebot ta adresa pravdepodobne nebude sama od sebe zapisovatelna. co to je za oblast? primo z exe, nejaka dll, jak ze se to meni?

C / C++ › Změna mov ecx, [esi-38] na m…
29. 7. 2011   #145419

Ja to vidim nasledovne:
mov ecx,2 ma kod B902000000 takze nevim jak to chces svoji 0x11 zmaknout, mov ecx,[esi-38] bych tipoval na 3 bytovy kod, takze se ti to do 5 bytu nemusi vejit.
Nejde to prepsat v exe souboru a spoustet to rovnou patchnute?
Delaval jsem to pomoci CreateProcess a spustenim programu - nez zdlouhavym pristupem hledani pres OpenProcess.
WriteProcessMemory ma 2. a 3. argument pointery, pouzij napr. zpusob jako u 2. argumentu GetWindowProcessThreadId (s novou promennou DWORD a odkazem). Kdyz to tu funkci nezna musis si najit  kde je definovana *.h nebo se to mozna pise ......ThreadID s velkym D.

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
31. 1. 2011   #138365

mam zrovna novej puvodni puzzle kdyby si nad nim chtel travit svuj cas :D... nevedomostni ...ale asi bych ho musel zabalit zas do nejaky pracicky a uz se fakticky nevyznam jaka je poptavka ted napric jazyky jako C... \zdaleka nejsrozumitelnejsi mi prisel ten strohy prvni horni pozadavek :-))

Assembler › tasm link nacitanie a nasled…
28. 1. 2011   #138270

...v pripade ze ti nejde konkretne vyresit tento problem, ani s nim vlastne zacit, porad jeste muzes zkusit prejit na nejakou chemickou skolu.. good luck

C / C++ › winapi
27. 1. 2011   #138230

fucking shit neboli NULL, jak sem rikal, ta WM_CREATE je dulezita tu bys vyhazovat nemel a konecne ji prozmenu zkus dat tam kam patri (o patro vys)...
...ale mozna jsem uz jenom z toho cely mimo :D

C / C++ › winapi
27. 1. 2011   #138223

py neni NULL a probehne ti opravdu WM_CREATE vetev, tomu se mi nechce verit :D

C / C++ › winapi
27. 1. 2011   #138221

...jen tak jsem na to mrkl a WM_CREATE co vim neni podvyberem WM_KEYDOWN udalosti, to mas mit uplne mimo tu vetev na stejny urovni, takhle ti ten ukazatel nejspis zustava na NULL.

Assembler › Assembler - odčítání singlů
15. 1. 2011   #137859

jedno bytove rotace si popravde nedovedu presne predstavit na co - pri scitani mantis...
slysel jste nekdy o tvoreni dvojkoveho doplnku? negovat kazdy byte a pricist k teto negaci 1 = tudiz k celemu 3bytovemu operandu.

...negace vysledku na konci jen pri zaporu

Assembler › Assembler - odčítání singlů
15. 1. 2011   #137841

Pekny vecer, jestli to chapu - od toho mate instrukci cpl A kterou doplnite o INC A - vse nad celym zapornym cislem, pak jen to tradicni ADD nad temi operandy jako predtim... Kdyz uz to nechcete delat, nebo co, tou o neco malo slozitejsi cestou odcitani(misto scitani) bytu a pri "podteceni"/zapornem vysledku (tedy zas preteceni) taky INC hornich bytu. Totiz cykl co se nelisi nijak zasadne od scitani...
No a negace vysledneho cisla na konci vas nemine ani u jednoho.

Matematika › pomoc s pár příklady
14. 1. 2011   #137810

fajn
no s tou 5 ruku do ohne za to nedam, po 1. zkousce jsem nasel chybu a druhou po oprave uz nedelam tak.... (12x^2)+8)/((x+1)^2*(x-1)^2)

8 zjednodusit na prvocisla kratit ...a pak do (2^2*7^2)/(3*5^6)

Matematika › pomoc s pár příklady
14. 1. 2011   #137802
Assembler › čtení single v ASM
13. 1. 2011   #137773

jeste tak vedet co to je za procesor ! :-(
s koprocesorem na architekture x86 by to vypadalo

nej equ 296 ; to nebude prilis ono - nepracuje se casto v ramci segmentu s primou hodnotou
nej2 equ 300

finit
mov bx,100
@2:
fld [dword ptr bx]
fld [nej2]
fcomip 1
ja @1
fld [nej]
fcomip 1
ja @3
fld [nej]
fstp [nej2]
fstp [nej]
jmp @1
@3:
fstp [nej2]
@1:
add bx,4
cmp bx,200
jb @2

ostatni hlavne ty exoticke mikropocitace jsou mi silne fuk

C / C++ › IDE pro DOS
8. 1. 2011   #137643
Delphi › Skrytá obrazovka
7. 11. 2010   #135607

myslim treba dat do .Create udalosti okna toto :
SetWindowLong(Application.Handle, GWL_EXSTYLE, WS_EX_TOOLWINDOW);

Delphi › Tabulka 7x7... Někdo nápad?
6. 11. 2010   #135547

nj, jasne, to sem prehlid....

Delphi › Tabulka 7x7... Někdo nápad?
6. 11. 2010   #135545

EDIT - reseni taky nemam :D

C / C++ › 16-bit debugging na Windows XP
30. 10. 2010   #135147

no pane kolego slava DOSu pomine jen pro toho kdo si to pripusti a slepe hledi na Linux a Win jako na jedine OS ktere mu maji se svoji multi(ko)medialnosti co nabidnout...
linky nikde hledat nebudu, ztrata casu, napis si mail, rychlejc ti neco (dost) solidniho (aspon pro mne) poslu zabaleny

C / C++ › Unpacker
30. 10. 2010   #135127

neoficialni a slo ve vysledku o tenhle necitelny typ komprimovanych dat?
jo jednoduchy pro par "top" crackeru co maj tu hru spustenou a je to jejich 7,8 zasek (nebo maj primo od zdroje nejaky info) :D.... Nejakej systemovej Syser? nevim.
Nejaky programy jako WinHack a lepsi ti projedou celou pametovou oblast procesu (a najdou rozbaleny citelny texty), ale pak to priradit do daneho souboru a na pozici (a umet to zpetne zapakovat), preji dobrou zabavu ;-)
Jinak kdyz znas engine hry jakoze to je unreal engine, atd. - vis co kde cekat (mas to zkouknuty jinde) - tak to taky neni na dlouho

C / C++ › 16-bit debugging na Windows XP
30. 10. 2010   #135124

Kdybys rozumel assembleru a mel pod DOSem nejaky ty nastroje asi by sis EXE debuggeru co byl vicemene pravidelne do takovejch prostredi prikladan vsiml... Jinak je ti to (kdyz ti dam odkaz na debugger) stejne dost naprd ...pokud se to neplanujes - nechces ucit !? (zrovna prostredi winXP tomu nijak nevadi)

C / C++ › Unpacker
30. 10. 2010   #135123

To si asi upad, co to ma reprezentovat? muze to bejt naprosto cokoliv : vertice 3D modelu, sveta, hnede textury zdi, zvuk, .... neboli nejspis radova takrka bezcenna data. Kdybys vedel co konkretne hledas asi bys to tu napsal coz?
Nehlede, bez samotne spustene hry se presne do te struktury souboru/dat nikdo pokud to neni asi zrovna Radek Hulan nedostane. Za tohle by bylo mozna malo zaplatit i 20000,- uff :D

Offtopic › Sháním sérii článků
24. 10. 2010   #134901

Jestli je stale nemas muzu ti je poslat komplet na mail maji malilinko nad 2MB.... (ale jsem v presu tak v tomhle smeru necekej ode mne radeji nijak rychlou reakci)

C / C++ › Signatura - kryptování ECC
20. 9. 2010   #133729

Nad tebou jsem to naznacil !!!!
Takovy problem bych resil prictenim 192bitoveho cisla souradnice k textu - elegantni, neprolomitelne zhruba stejne jako pouzit jinou metodu (s bitovymi operacemi)

C / C++ › Zápis do registru
18. 9. 2010   #133671

to je ovsem "dokonaly" popis problemu.... v registru je co? C:\file.exe ? A chces aby se spustilo moje file.exe ktere ti tam na disku C shodou nahod existuje?

C / C++ › Zápis do registru
18. 9. 2010   #133669

tak pri malejch pravech se to od Visty zapisuje tam, mozna by ti pomohlo i volani RegCreateKeyEx() s KEY_ALL_ACCESS.

C / C++ › Zápis do registru
18. 9. 2010   #133665

hele asi po 40 sekundach jsem si opravil a editnul nahore ty lomitka, MUSI BYT PO 2!! ty si asi stihl moji prvni verzi :D

C / C++ › Zápis do registru
18. 9. 2010   #133663

ok, muzes dat
HKEY h1;char *jm="file.exe";
RegOpenKey(HKEY_LOCAL_MACHINE,"SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Run",&h1);
nebo
RegCreateKey(HKEY_LOCAL_MACHINE,"SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Run",&h1);
v h1 je handle otevreneho klice pak konkretni polozku zapises:
RegSetValueEx(h1,"1",0,REG_SZ,(const unsigned char*)jm,strlen(jm));

pribyde polozka 1 s obsahem retezce file.exe
na vyber (krom REG_SZ) je:

REG_BINARY Binary data in any form.
REG_DWORD A 32-bit number.
REG_DWORD_LITTLE_ENDIAN A 32-bit number in little-endian format (same as REG_DWORD). In little-endian format, the most significant byte of a word is the high-order word. This is the most common format for computers running Windows NT and Windows 95.
REG_DWORD_BIG_ENDIAN A 32-bit number in big-endian format. In big-endian format, the most significant byte of a word is the low-order word.
REG_EXPAND_SZ A null-terminated string that contains unexpanded references to environment variables (for example, "%PATH%"). It will be a Unicode or ANSI string depending on whether you use the Unicode or ANSI functions.
REG_LINK A Unicode symbolic link.
REG_MULTI_SZ An array of null-terminated strings, terminated by two null characters.
REG_NONE No defined value type.
REG_RESOURCE_LIST A device-driver resource list.
REG_SZ A null-terminated string. It will be a Unicode or ANSI string depending on whether you use the Unicode or ANSI functions.

C / C++ › Signatura - kryptování ECC
9. 9. 2010   #133458

v tom pripade asi jednu ze souradnic ciloveho bodu k originalnim 24 bajtum pricti, nebot je nikdy neznas dopredu.

C / C++ › Signatura - kryptování ECC
9. 9. 2010   #133455

Taky jsem si to napsal v cistym cecku.

Myslel jsem ze jsi s predstavami o dost dal, daleko rekneme svizelnejsi
bylo pro mne osobne vlastni realizovani rychleho algoritmu pro vytvareni inverzi, scitani,
manipulujici s u tebe cisly az o velikosti 2*192 bitu.
POuzivam Diffie-Hellmanuv zpusob predavani klice.
Na prenos dat o velikosti sedm*192 bitu potrebujes standard?
Neprenasim sice syrova data, ale na tom moc nesejde.
Pod jakousi hlavickou, ktera me jako prvni napadla.
Nejdriv se zeptas, nejakou hodnotou, zda ma protistrana vse co potrebuje.
Pri prvni seanci to je to co definuje krivku, spolecny bod a verejny klic.
Pro dalsi seance napriklad staci posilat jen obmeneny verejny klic tedy 2*192 bitu.
Kdyz cokoliv posles tak samozrejme cekas na verejny klic protistrany.
Jasne?

Cilovy bod asi sotva bude predstavovat data ktera nekdo zasifroval, dovedes si predstavit
ze by se kazdych 384 bitu dekodovalo tak pomalym komplikovanym zpusobem?
Prece jenom to se poprve domluvit nejake 3 sekundy trva (u mejch 256bitu).
Cilovy bod pouzijes jako zaklad nejlepe pro rychlou symetrickou sifru.


mozna bych ti kdyby byl zajem reseni i prodal-dodal za par svestek :D

i seek you - 555+071+842

Java › repaint(aneb kresleni v jPan…
3. 9. 2010   #133303

ja ti nevim jsem uz dneska nejakej unavenej... jen jsem nahore chtel rict ze si samozrejme jpanel na zacatku kazdeho kresleni mazu pomoci fill, kdyz najdes lepsi zpusob, necht ti slouzi...

Java › repaint(aneb kresleni v jPan…
3. 9. 2010   #133298

co tak koukam nikde to nemazes, samo se to za tebe nesmaze. dej fill oblasti v background barve

C / C++ › Signatura - kryptování ECC
2. 9. 2010   #133256

Zrovna loni jsem si to sam cele napsal, eliptickou krivku ECC nad GF(p) nejakejch 256 bitu a konzolovej program jako nadstavbu... rychle, fajnove, ale uz to zacinam pomalu ale jiste zapominat - takze nejaka rychla konkretni otazka?

Právo a podnikání › Příspěvky na fóru/v diskuzi…
1. 9. 2010   #133176

napr. tady se kdysi bavili o tom ze patri pisateli, pro kteryho to stejne nema zadny vyznamny vyznam... http://www.lupa.cz/diskuse/547/
edit / btw tvuj odkaz v podpisu je rekl bych vicemene dost neplatnej

Příkazový řádek › dotaz ohledně příkazové řádky
29. 8. 2010   #133098

no ani TC nemusi delat nic navic v souborovym systemu (totiz to by bylo stejne u FATky jen nanejvic nepravdepodobnej prepis 0, nejvic casu bere cteni a zapis do alokacni tabulky ne to ze se napriklad neprepise prvni pismeno jmena)
Takze klidne asi staci jako zpomaleni milionkrat volat API DeleteFile a TextOut nebo jak to tam je...

.NET › Jednoduchy Unpacker/Packer
28. 8. 2010   #133083

blbost, kdo tady pise ze ti bude stacit otevrit soubor, musis ho vytvori z tech dat na ty pozici co si vypocitas.
Pri Unpack funkci prijmes jako parametr cislo (index), z toho cisla si spocitas pozici dat souboru a jeho jmeno. Data nactes (seek,read), jmeno nactes(seek,read).
Read ti to da do nejakyho char[] pole a z toho neni problem vytvorit String, resp. to osekane misto na pozici 1524+index*velikost_predchozich_souboru a zbytek kopirovat do Nove tvoreneho originalniho (puvodniho) souboru. Pripadne predas jako result ty funkce jen ta orezana data, kdyz se ti nelibi vytvaret soubor na Disk. No a mas Buffer s daty te fotky.

hele uz jsem si pred lety spousty takovejch blbosti naprogramoval a nikdy problem nebyl :DD

.NET › Jednoduchy Unpacker/Packer
28. 8. 2010   #133081

.. no ano kde je jenom to dokonale borgske sdileni vedomi/vedomosti :-)

O cem to pises? Ty mas tyhle 2 moznosti zapisu:
1. bud String prevedeny pomoci/pres tochararray zapises do Streamu metodou Write tak uplne stejne jako predchozi Longy, Pole, atd.
Neboli kazdou polozku das rovnou Write do Streamu, zadny problem nenastane (jenom prebrodit pretypovani)
2. vsechno budes davat do char* pole, pomoci toho arraycopy (nebo jestli umis pracovat primo s ukazateli tak i bez) a posunujes se pres nejaky ukazatel. Kod je unsafe.
Promenna cele char* Pole; najednou zapises do toho 1 pakovaneho souboru naraz..
(nebo misto char* Pole; stvoris byte[] Pole; a nejaky to pretypovani)

uz to mas mit davno 100x hotovy

.NET › Jednoduchy Unpacker/Packer
28. 8. 2010   #133073

ohledne souboru - zapracuj s datovym objektem Stream, jeho metodou read, najdi v Helpu FileStream nebo co ja vim.
Mas nejaky potom nejspis i dalsi Array.Copy pro manipulaci pri kopirovani bufferu.
Sestaveni vyslednyho souboru si predstav jako jak jsem psal hlavicka tu seskladas napriklad:
1.polozka - pocet souboru - velikost Long
2.polozka - Xkrat(podle poctu souboru) neboli pole Long velikosti
3.polozka - pole Stringu se jmeny ovsem musis to kopirovat a orezavat na nejakou konstatni velikost
treba 300 bytes
4.polozka - samotna data
potom pri 5 souborech mas prvni ukladany soubor se svymi daty na 1*4+5*4+300*5=1524 B
no a tam to zapises (pokud by mel soubor moc zapises postupne po castech - nejaky write)
dalsi soubor je na adrese 1524+delka prvniho souboru , tu znas z Polozky c.2

Klidne si to namaluj..

.NET › Jednoduchy Unpacker/Packer
27. 8. 2010   #133029

sem si nasel tvuj dotaz na nejaky XML veci. Takze asi nehovoris pro .net v reci Borland C++ VCL jako ja. Ja bych udelal se soubory treba 10x open() read() v cyklu a pak lepeni hlavicky a zapis + close. Neni C# o :smile10: ?? :D

.NET › Jednoduchy Unpacker/Packer
26. 8. 2010   #133026

napíšeš kde konkrétně ses zasek v kódu(snad ne na 1. řádku...)? Nebo očekáváš od kolemjdoucích i vypsat funkce pro načtení binárního souboru do bufferu? Práci s bufferem pak snad zvládneš, formát zápisu je k diskuzi...
Jinak to plánuješ s UI a registrovanou vlastní příponou souboru nebo ti de jen o volání skrz funkci (knihovna-dll), pak to je na pár chvil..

.NET › Jednoduchy Unpacker/Packer
26. 8. 2010   #133017

A umíš načíst obsah těch souborů a spojit ho za sebe, respektive za nějakou hlavičku o těch souborech(s určitým formátem kde bude jmeno,velikost každýho souboru, + jejich pošet). Jde ti o kompresi? Pak existuje třeba LZ77, Huffmanovo kódování. V opačnym případě ten jejich vastní obsah můžeš prostě jen přelít nějakými "náhodnými" čísly.

Pascal › citanie z datoveho suboru/2…
24. 8. 2010   #132954

Jo no to budu napjatě sledovat - jestli to zdejší kočí zahraje do outu skrz svoji tradiční mírnou zmatenost nebo má fakt dalekosáhlý plány v designování a já ztratim výsostný postavení ;-)

Pascal › citanie z datoveho suboru/2…
24. 8. 2010   #132950

To Mircosoft : copak neni to tak - že si netroufáš trumfnout můj editor ??? :-D (rovnat se s mym životaschopnym dílem / s kterym je asi dnes prachbídně zacházeno... :-( :DD )

Offtopic › Práce z pohodlí domova
24. 8. 2010   #132942

Naletět ? tak bych to nenazýval, neni to celkově z určitého (pokročilost verze 2) pohledu spíš forma nezoufalého žebrání?

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
15. 8. 2010   #132657

pravda rok 1981 se tu zdá jako holé neštěstí, udělám jinou dokonalejší verzi !! (přesuneme se v ní do 8. století :D)

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
15. 8. 2010   #132652

bacha nemůžu za ty kteří si v tomto tragickém světě připadají při hledání prezidentů v pseudopastech komicky

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
15. 8. 2010   #132648

To zdenda : ten chce to, ten zas to a co chces ty?

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
14. 8. 2010   #132644

To illioner : ze to ale dava zabrat :D

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
14. 8. 2010   #132641

jo jo jedna má věta v tomto zodpověditelném směru vyčnívala, a že jich tu zas tolik dohromady kolem neni.

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
14. 8. 2010   #132637

vtip je v tom že si měl ty otázky položit této stránce a ona ti je s radostí velmi viditelně zodpoví, ty nezodpověditelné prostě nehledej!

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
14. 8. 2010   #132633

kolik máš asi tak možností, jedna je zkoušet cpát ze zahraničí, co se k této první variantě z dostupných indicií váže?, co s ní souvisí?, respektive co pokud máš nějaké IQ odkazuje na tu druhou možnost.... Nic extrémně těžkého ani přeKombinovaného.

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
14. 8. 2010   #132628

s myší jsem od minulé verze nic nedělal, je přítomna (ale má/měla vlastní skin), nejde ti? (v čem to DOSově spouštíš?)

tu odpověď na vyvolanou otázku bys mohl (ze všeho co máš k mání) dát dohromady, nebuď nevšímavej a zaslepeně zpohodlnělej a makovej a

ještě zase omylem někdy uvolnim verzi co na pravý klik vyplní vybranou zdí obdélníkovou/kruhovou oblast a těch pár dalších updatů, kdo ví

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
14. 8. 2010   #132608

Publikuju tu novější verzi,
hmm ale uvědom si že nespokojen můžeš být se všim neustále

***platí stejný odkaz

krom OVŠEM moc jsem to netestoval na bugy


nutnej je teď i přítomnej walls.*

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
14. 8. 2010   #132602

omlouvám se ale zase jsem zatracen v čase, je rok 1981 viďte...

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
12. 8. 2010   #132532

ok, hergot ale kdo to za nás udělá?? (kolik že se s tim má udělat levelů a episod?)
Něco jsem už v map.exe přepsal, ale ono Map.exe bylo na základní level designování.
Přemýšlel jsem taky spíš (než sem tvůj výčet přečet)
nad finesou snadnějšího tvoření obdélníkových a kruhových prostor.
Nemyslim že bych chtěl jít v user interface do komplet přesný konverze.
Bílá se mi jako pozadí páčí, tobě ne?

AD WOLF3D - On mi ani ten mapedit.exe pro Wolfa nejde, nemám resource nástroje pro tu
hru, aby rozebraly mapy z *.wl* (a .def soubory)

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
11. 8. 2010   #132485

muzu poslouzit timto "hrubsim" resenim ;-) http://coosor.fileave.com/map.EXE
F1-help, bere to parametr jako vstupni soubory. MUSI tam byt ta mapa a soubor s txt objektama(ve stejnym adresari jinak to nespustis), bere to automaticky jen prvni, takze dalsi pak pripadne parametrem.

fyi koukam ze jsou pretoceny osy, kdybys to chtel pouzivat tak co by neslo napis..

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
11. 8. 2010   #132479

marek: no kdybys mel kopr ja sem neco, az to dokonvertuju (ne wolfa - soukromeho) na 64x64 a vytahnu ty predmety z toho txt cos postnul, hodim v exaci - rekneme k vyuziti.... (DOS+pascalskyho) //casem :-)

Pascal › mapeditor Nitemare 3d(mapedi…
10. 8. 2010   #132419

Nemáš jednodušší si udělat ten editor sám, než se prát s nekompatibilitou odlišné hry?
Jak si přišel na ty numerický hodnoty 8192 - co to je za rozměr map? Ta hlavička před adresou 514 tě opravdu nezajímá?
kde máš definice (neboli třeba soubor s nima) co je hodnotově stěna/danej objekt pro tu mapu... víc řádu do toho

C / C++ › motory
9. 7. 2010   #131250

To jurec : jestli chces trvaly zpomaleni tak rezistor je dobry reseni.

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý