Anonymní profil Tom – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Tom – Programujte.comAnonymní profil Tom – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 89.102.5.–

Tom
C / C++ › pohyb ve hře a vlákna
22. 7. 2013   #179376

Problem s 30% CPU muze byt v tom, ze porad ve smycce vykreslujes a nikde v ni nedas CPU odpocinout. Pak teda CPU (1 jadro. takze vetsinou se to pohybuje okolo 25% nebo 50% podle poctu jader) vykresluje jak rychle to jde a proto ta velka zatez....ale to jen odhaduju, mozna je problem nekde jinde

Tom
Assembler › Hexadecimální editace
28. 5. 2013   #176848

Jako opcody (hexa kod, potazmo "strojovy kod" instrukce/prikazu) se uz z principu nemuzou menit, protoze by pak jednou zkompilovana binarka na novejsim procesoru nemohla fungovat. Takze co se tyka CPU, tak tam se muzes spolehnout na urcitou konstantost. Pokud ches databazi opcodu (pro prevod na instrukce/prikazy), tak ten libdasm, co sem ti doporucoval, ma v jednom z hlavickovych souboru seznam....takze to muzes klido prevzit. Pripadne intel manual....

Pripadne proste pro disasm (prevod strojoveho kodu na JSA) pouzij celou tu knihovnu libdasm....lepsi nez znova vynalezat kolo

Tom
Assembler › Hexadecimální editace
27. 5. 2013   #176811

Nojo, me porad matlo to, ze neznas assembler, coz je termin v nasich koncinach nejcasteji pouzivany pro assembly language...proto sem porad nechapal, co chces menit jineho. Ale pokud si pises neco sveho, tak by ti mozna mohla pomoct knihovna libdasm, ktera by ti mohla ulehcit tu fazi zobrazovani.

Tom
Assembler › Hexadecimální editace
27. 5. 2013   #176808

Jo uz asi chapu....chces proste menit "assembly language". Proste chces videt "mov eax, 0x50" a chces to zmenit na "mov ecx, 0x30" treba. Tak pokud pozadujes tool pro linux, tak tam covece nevim :( Ale pokud bys rozjel treba v nejakem Wine treba HIEW32, tak bys myslim byl velmi spokojeny...

Tom
Assembler › Hexadecimální editace
27. 5. 2013   #176806

Jak jsem psal - i kdybych si tipnul, který překladač to je. A i kdybych zkousnul nečitelnost některých instrukcí, které jsou specifické pro daný překladač

- promin, z tohdle jsem usoudil, ze to spojujes....nicmene nevadi. Zpet k tematu.....Jak tedy vypada ten JSA, ktery bys rad videl a menil? Ja se v tom porad ztracim...hod jeden priklad a snad se uz domluvime :) S editaci binarek a menenim jiz zkompilovaneho kodu pracuju denne, tak bych ti snad mohl poradit, ale porad fakt nevim, jak vypada to, co chces menit (JSA).

Tom
Assembler › Hexadecimální editace
27. 5. 2013   #176804

Prekladace maji sva specifika, ale takova, aby se vyrazne menili pouzivane instrukce procesoru, to fakt ne. Vetsinou se lisi jen skladba sekci, zpusob linkovani, atp.

Muzes teda napsat priklad, jak vypada JSA, jak vypada strojovy kod a jak vypada assembler? Mozna se pletu v pojmech ja, tak abysme oba mluvili o tom samem.

Tom
Assembler › Hexadecimální editace
27. 5. 2013   #176802

No ja mam pocit, ze proste hledas neco, co ti umozni editovat primo instrukce v assembleru, misto abys musel editovat jejich hexa hodnoty (opcody a parametry v hexa). Pokud to je jinak, tak me oprav a napis, co si presne ty predstavujes pod assemblerem, JSA a strojovym kodem, protoze mozna u tebe panuje male zmateni.

Pokud mam pravdu, tak zkus pohledat na googlu, jake jsou k dispozici linuxove disassemblery. Ja osobne pouzivam jen ty pro Win platformu (i na disassembling linuxovych ELFu).

Tom
C / C++ › Spuštění programu
26. 5. 2013   #176704

#4 hlucheucho
Pokud je spatna verze DLL, tak by se objevila chyba spis neco na zpusob "V knihovne blabla.dll nebyl nalezen export blablabla". V horsim pripade by to pak nekde spadlo, ale to u MS knihoven hledicich na zpetnou kombatibilitu snad nehrozi....ikdyz...

Tom
C / C++ › Spuštění programu
26. 5. 2013   #176703

Bud na druhem PC doinstalovat VC redist balicky (spravne verze) nebo si v nastaveni linkeru nastavit, at se fce z te knihovny proste prilinkuji do tve vysledne binarky. Ale pokud tu spravnou chybejici knihovnu vezmes a das do adresare s tvoji binarkou, tak by to taky melo fungovat, tak mozna bude problem jinde (ikdyz me teda nenapada kde, PE loader moc dalsich moznosti nedava).

Tom
C / C++ › "ctime" rada
23. 5. 2013   #176570

A na Win32 platforme jako WinAPI nefunguje? Mozna jen pomalu chapu....

Tom
C / C++ › c++ program porada
23. 5. 2013   #176540

Bude zalezet i na jazyku/platforme atp. Ale snad kazdy program v C++ na Win platforme, ktery sem videl, daval lokalni promene na stack.

Tom
C / C++ › pole p programovanie c++
22. 5. 2013   #176485

Ta, ktera se rovna

Tom
C / C++ › c++ programovanie vlákno
22. 5. 2013   #176478

Ano, ja to tak taky delam (uz ze zvyku a ne vzdy jde jen o pamet v ramci procesu/threadu), ale je fakt, ze v pripade jednorazove aplikace na rekneme Win platforme je to fakt jedno. Pamet je pro kazdy proces v user modu oddelena a jeji platnost s procesem konci. Jo takovy driver a alokace sdilene pameti v kernel spacu, to muze byt jina.... :)

Tom
Python › Samospustitelny program
5. 5. 2013   #175826

py2exe treba

Tom
Právo a podnikání › Vymáhání faktur po splatnosti
25. 4. 2013   #175444

A v cem, ze to je lepsi nez podobne sluzby, ktere jsou ovsem zadarmo? Tzn nemusim v pripade splaceni pohledavky zaplatit nejakym vykukum 2-6%, abych dluzici firmu z registru zase vymazal.

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý