Anonymní profil Jimi – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Jimi – Programujte.comAnonymní profil Jimi – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 188.112.72.–

Jimi
.NET › XNA a nastavenie projekcie
7. 7. 2013   #178907

Zacinam s XNA a mam vytvorenu zakladnu aplikaciu a efekt. Nastavujem v nom maticu projekcie a potom vytvorim a vykreslim jeden trojiholnik. No niekde je chyba lebo ziadny trojuholnik nieje vidiet. mohol by sa mi niekto na to prosim pozriet.

metoda LoadContent :

efekt = new BasicEffect(GraphicsDevice);efekt.Projection = Matrix.CreatePerspectiveFieldOfView(MathHelper.Pi / 4 , GraphicsDevice.Viewport.Width / GraphicsDevice.Viewport.Height, 0.1f, 10f); 

efekt.World = Matrix.Identity; efekt.VertexColorEnabled = true; trojuholnik[0] = new VertexPositionColor(new Vector3(80, 80, -1f), Color.Yellow); trojuholnik[1] = new VertexPositionColor(new Vector3(160, 260, -1f), Color.Yellow); trojuholnik[2] = new VertexPositionColor(new Vector3(80, 360, -1f), Color.Yellow);

metoda Draw :

 GraphicsDevice.Clear(Color.Black);
            efekt.CurrentTechnique.Passes[0].Apply();
            GraphicsDevice.DrawUserPrimitives<VertexPositionColor>(PrimitiveType.TriangleList, body, 0, 1);
         
            base.Draw(gameTime);

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý