Anonymní profil   – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil   – Programujte.comAnonymní profil   – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 213.19.38.–

Offtopic › virus prohlížeč?
10. 11. 2015   #206243

#4 peter
Nikdo mi nic takového neříkal a vím o binderech už roky,které mohou udělat,aby se třeba s jpg obrázkem spustil exe jen jsem to ještě nevyzkoušel.

...

Co je na tom špatného,když chci ochránit uživatele před viry a ptám se na tipy na jejich obranu?

Tak znovu nějaké tipy na co bych si měl dávat pozor? A source-code Chromu kvůli tomu číst nebudu...

Zajímají mě i pluginy pro Google Chrome,které by mohli takové útoky znemožnit.

mimochodem: u policie pracovat nechci.


Offtopic › virus prohlížeč?
9. 11. 2015   #206233

Ahhh,to jsem netušil,že je to možné,možná kdybych použil links2 tak by nebyl problém.

Nějaké tipy na co bych si měl dávat pozor?

Programuji v hodně počítačových jazycích,ale vůbec mě nenapadá,na jakém principu by ten virus někdo vytvořil.   

(počítám s tím,že uživatel nestáhne nějaký soubor typu obrazek.scr)

Offtopic › virus prohlížeč?
6. 11. 2015   #206182

Zdravím,
je možné chytit virus v prohlížeči pokud mám vypnuté javascripty,cookies,pluginy a mám adblock v Google Chrome? 

 
Offtopic › chyba?
19. 7. 2013   #179324

Když vejdu do vlákna a držím F5(refresh),přibývá počet hostů a velmi rychle počet zobrazení.

  
C / C++ › cegui build
11. 6. 2013   #177822

Zdravím,mohl by mi někdo buildnout cegui 0.8.1 pro irrlicht 1.8 na vs12?

file
Offtopic › normální filehosting?
4. 9. 2012   #162754

sice musím vždycky vyhrabat kod na stažení z html stránky,protože na ten soubor musím kliknout,ale to není problém tak mi to vyhovuje,díky.

file
Offtopic › normální filehosting?
3. 9. 2012   #162687

Znáte nějaký normální filehosting,kde něco uploadnete,získate url a jak zadáte url hned stahujete,já jsem jich prohledal nejmíň tak 20 a všechny chcou registraci,přihlášení,čekaní,opisování kodu a klikání na tlačítko download

.win7
C / C++ › zavislost
21. 8. 2012   #161832

ještě bych se chtěl zeptat jestli ještě něco neznáte
:d

Zasláno z mobilního telefonu.

.win7
C / C++ › zavislost
21. 8. 2012   #161831

díky, každá funkce se hodí,ta závislost se projevuje tak, že sbiram funkce a pak je dám do složky, ja

Zasláno z mobilního telefonu.

.win7
C / C++ › zavislost
21. 8. 2012   #161812

ahoj, chytl jsem nějakou závislost na sbírání funkcí, mohli byste mi poradit nějaký library /enginy třeba něco jako cimg, ale na zvuk, net a tak, můžou to být i opensource hry /programy, nebo nějaký zajímavý funkce, díky.

Zasláno z mobilního telefonu.

me
Software › antivir?
29. 7. 2012   #160774

Funkce mám v c++,a viry jsem dělal opravdu jednoduše ,např.

blokování klávesnice a myšy po startu

nebo přepisování všech souborů,to je,že přepíše třeba obrázek jpg a nepůjde otevřít

nebo program,který si každý vytvoří svůj txt soubor a bude se spouštět víckrát a bude zapisovat dokud nebude zaplněný disk

těžší viry si nepamatuju,ale ty funkce jsem na ně našel na nějakém anglickém foru.

Chtělo by to antivir,kde by bylo třeba tlačítko blokovat škodlivé funkce,a když by se třeba blokovala klávesnice a myš 10 vteřin tak by to ten program zablokovalo a napsalo třeba zprávů s tlačíky pokračovat,ukončit program.

 Neznáte ještě nějaký program,který by nějak zkontroloval .exe kam zasahuje?

me
Software › antivir?
29. 7. 2012   #160766

Zkoušel jsem nějaký antiviry a napsal jsem si vlastní viry na něj a výsledek byl dost špatný ze všech mi chytl jenom vir,který se pokusil skrýt v procesech,ostatní nechytil.Má vůbec cenu používat antivir?Když třeba autor těch virů má taky antivir a ví,že mu tenhle vir třeba nepojede a upraví ho,aby ho antivir nechytl tak pak mi to připadá zbytečný ho používat.

III
C / C++ › který engine?
9. 5. 2012   #157678

zkoušel jsem: irrlicht,cryengine 3,Unreal Engine 3,neoaxis,unity

irrlicht mi vyhovuje

cryengine,neoaxis -  pěkná grafika,ale s 1-2 fps

unreal engine 3 -trochu se seká a nějak mi nevyhovuje

unity - taky mi vyhovuje,ale nevím jestli je tak rychlí jak irrlicht

takže se rozhoduju mezi irrlicht a unity,znáte ještě nějaké jiné enginy?

III
C / C++ › který engine?
5. 5. 2012   #157403

Potřeboval bych,aby byl rychlí ve vykreslování grafiky jel na win a byl zdarma

III
C / C++ › který engine?
5. 5. 2012   #157400

irrlicht engine se mi zdá lepší než directx a opengl,je dokonce i lehčí,ale nedoporučili byste mi ještě nějaký lepší?

III
C / C++ › který engine?
5. 5. 2012   #157394

Ahoj,potřeboval bych nějaký velmi rychlí engine na 3d hry a který umí dost funkcí,ale nevím který si vybrat...opengl,direct3d,irrlicht,nebo některý jiný?

cmd
C / C++ › přesunutí konzoli kliknutím
10. 3. 2012   #154682

Zdravím,když oddělám v konzoli titlebar tak už nemám čím pohnout tu konzoli a nevím jak, zkoušel jsem to jak v oknech:

UINT uHitTest;
...........
case WM_NCHITTEST:
    uHitTest = DefWindowProc(hWnd, WM_NCHITTEST, wParam, lParam);
    if(uHitTest == HTCLIENT)
        return HTCAPTION;
    else
        return uHitTest;

,ale nejde,nevíte jak na to?

zzz
C / C++ › Program na sledování kurzoru
26. 2. 2012   #154114

vyřešeno,udělal jsem to jiným způsobem,ale jede to.

zzz
C / C++ › Program na sledování kurzoru
26. 2. 2012   #154108

můj kod programu vypadá nějak takto:

#include <DF\DF>
POINT p;
int main()
{
file("openfile","xy.txt");
while(1)
{
GetCursorPos(&p);
myfile<<p.x<<"-";
myfile<<p.y<<endl;
Sleep(50);
}
}

zbývá mi  z txt přečíst souřadnice a vložit je do proměné int.

zzz
C / C++ › Program na sledování kurzoru
26. 2. 2012   #154105

Ahoj,potřeboval bych pomoc s jedním programem,program sleduje myš a souřadnice napíše do txt ,např. takto:

489-629
474-607
474-603

a zde si už nevím rady:

a pak by měl z txt přečíst souřadnice a vložit je do proměné int.

code
C / C++ › znaky v konzoli
10. 12. 2011   #151064
code
C / C++ › znaky v konzoli
10. 12. 2011   #151063

Zdravím,snažím se do konzole dát jiné znaky,ale vyhodí to  chybu a objeví se otazníky,jak mám dát např. do konzole tohle: ?x?? ?Dík za odpovědi.

code
C / C++ › automatické držení titlebaru
27. 11. 2011   #150547

Ta konzole si prostě musí zvyknout,že do ní chcu dávat i jiný věci než jen text  .

code
C / C++ › automatické držení titlebaru
26. 11. 2011   #150534

Já myslím ,že jako doplněk pro konzolu by to nebylo špatný,třeba obrázky do textové hry.

code
C / C++ › automatické držení titlebaru
26. 11. 2011   #150514
code
C / C++ › automatické držení titlebaru
26. 11. 2011   #150505

Zdravím,vkládám do konzole obrázek...ale ten tam je pokud je ve smyčce a držím titlebar,a já bych potřeboval vědět jak udělat automatické držení titlebaru,neví někdo jak na to?Dík za odpovědi.

code
C / C++ › kde sehnat kody?
5. 11. 2011   #149562
nh
C / C++ › NeheGL nefunguje
10. 8. 2011   #146004

už jsem to našel...bylo to ve vlastnostech projektu dal jsem na Not Set pak jsem ještě změnil subsystem a nějaký další věci,ale už mi to jede,díky za rady.

nh
C / C++ › NeheGL nefunguje
10. 8. 2011   #146002

ten "Character Set" jsem nenašel,hledal jsem v options v seeting myslím že všude,pak jsem zkoušel ještě resetovat nastavení ale to mi napsalo "/reset" není platný přepínač pro tento příkaz

nh
C / C++ › NeheGL nefunguje
9. 8. 2011   #145984

Zapoměl jsem ještě napsat dělám ve visual c++ 2010,dík za odpovědi.

nh
C / C++ › NeheGL nefunguje
9. 8. 2011   #145983

Zdravím,dřív se mi to nestávalo asi jsem na něco stisknul v nastavení a všechno se pokazilo,už mi nejede nic co je na NeHeGL,funguje mi normální openGL,zde jsou chyby který se mi vyhodí pokaždé když skusím spustit něco co je NeHeGL:

error C2664: 'MessageBoxW' : cannot convert parameter 2 from 'const char [29]' to 'LPCWSTR'
1>        Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast
error C2664: 'MessageBoxW' : cannot convert parameter 2 from 'const char [34]' to 'LPCWSTR'
1>          Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast
 error C2664: 'MessageBoxW' : cannot convert parameter 2 from 'const char [31]' to 'LPCWSTR'
1>          Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast
error C2664: 'MessageBoxW' : cannot convert parameter 2 from 'const char [24]' to 'LPCWSTR'
1>          Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast
error C2664: 'UnregisterClassW' : cannot convert parameter 1 from 'const char [7]' to 'LPCWSTR'
1>          Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast
error C2664: 'MessageBoxW' : cannot convert parameter 2 from 'const char [28]' to 'LPCWSTR'
1>          Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast
error C2440: '=' : cannot convert from 'const char [7]' to 'LPCWSTR'
1>          Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast
error C2664: 'MessageBoxW' : cannot convert parameter 2 from 'const char [37]' to 'LPCWSTR'
1>          Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast
error C2664: 'MessageBoxW' : cannot convert parameter 2 from 'const char [94]' to 'LPCWSTR'
1>          Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast
error C2664: 'MessageBoxW' : cannot convert parameter 2 from 'const char [24]' to 'LPCWSTR'
1>          Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast
error C2664: 'CreateWindowExW' : cannot convert parameter 2 from 'const char [7]' to 'LPCWSTR'
1>          Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast
error C2664: 'MessageBoxW' : cannot convert parameter 2 from 'const char [23]' to 'LPCWSTR'
1>          Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast
error C2664: 'MessageBoxW' : cannot convert parameter 2 from 'const char [34]' to 'LPCWSTR'
1>          Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast
error C2664: 'MessageBoxW' : cannot convert parameter 2 from 'const char [35]' to 'LPCWSTR'
1>          Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast
error C2664: 'MessageBoxW' : cannot convert parameter 2 from 'const char [27]' to 'LPCWSTR'
1>          Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast
error C2664: 'MessageBoxW' : cannot convert parameter 2 from 'const char [37]' to 'LPCWSTR'
1>          Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast
error C2664: 'MessageBoxW' : cannot convert parameter 2 from 'const char [41]' to 'LPCWSTR'
1>          Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast
error C2664: 'MessageBoxW' : cannot convert parameter 2 from 'const char [23]' to 'LPCWSTR'
1>          Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast
error C2664: 'MessageBoxW' : cannot convert parameter 2 from 'const char [42]' to 'LPCWSTR'
1>          Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast
permutace
C / C++ › automatické kliknutí bez pře…
26. 7. 2011   #145196

Ahoj,je nějaký příkaz který by dokázal na nějaký souřadnice kliknout?,ale nesmí se přitom přesunout kurzor .

permutace
C / C++ › zrychlení permutace
22. 7. 2011   #144881

Ahoj,jak můžu co nejvíc zrychlit tento program?:

#include <string>
#include <iostream>

using namespace std;
int count=0;
void string_permutation( std::string& orig, std::string& perm )
{
	if( orig.empty() )
	{
		std::cout<<perm<<std::endl;
		count=count+1;
		return;
	}

	for(int i=0;i<orig.size();++i)
	{
		std::string orig2 = orig;
		orig2.erase(i,1);
		std::string perm2 = perm;
		perm2 += orig.at(i);
		string_permutation(orig2,perm2);	
	} 

}

int main()
{
	std::string orig="0123456789";
	std::string perm;  

	string_permutation(orig,perm);
	cout<<"\npermutace: "<<count<<"\n";

	system("pause");

	return 0;
}
C / C++ › Zistenie počtu riadkov v tex…
19. 7. 2011   #144654

přikládám jednoduchý příklad:

#include <string>
#include <iostream>
#include <fstream>
using namespace std;
void FindTxtLines(string file)
{
ifstream fin;
string str;
fin.open(file);
int count=0;
for(;getline(fin,str)!=0;count++);
cout << "pocet radku: " << count<<" v souboru: "<<file<<"\n";
}
int main()
{


FindTxtLines("doc.txt");

system("pause>null");
   return 0;
}

hlp
C / C++ › Přehrátí videa v openGL?
8. 7. 2011   #144004

Asi jsem to nějak nepochopil,nebyl by třeba nějaký příklad jak vykreslit na texturu video?

hlp
C / C++ › Přehrátí videa v openGL?
8. 7. 2011   #143997

za glutCreateWindow("OpenGL"); dám: Initialize(g_window,g_keys); a napíše to znova:

0xC0000005: Access violation reading location 0x00000000.

hlp
C / C++ › Přehrátí videa v openGL?
8. 7. 2011   #143995

teď ale nevím co mám napsat do onDisplay aby se mi zobrazilo video:

zkoušel jsem: Initialize(window,keys);

nebo:

GrabAVIFrame(frame);

ale to mi napsalo error

: Access violation reading location 0x00000000.

hlp
C / C++ › Přehrátí videa v openGL?
8. 7. 2011   #143992

Už mi to jde celý zkomplikovat a myslím že už mám z:

http://nehe.ceske-hry.cz/tut_35.php

uplně všechny funkce ,ale teď nevím co mám napsat  aby se mi to video vykreslilo:

mám tento kod: myslím že se to bude psát do onDisplay

#include <gl/glut.h>  
#include <windows.h>   
#include "NeHeGL.h"
#include <vfw.h>
#pragma comment(lib, "vfw32.lib")
GL_Window*	g_window;
Keys*		g_keys;
float angle;int next;int frame = 0;int effect;bool env = TRUE;bool bg = TRUE;bool sp;bool ep;bool bp;AVISTREAMINFO psi;PAVISTREAM pavi;PGETFRAME pgf;BITMAPINFOHEADER bmih;long lastframe;int width;int height;char* pdata;int mpf;GLUquadricObj *quadratic;HDRAWDIB hdd;HBITMAP hBitmap;HDC hdc = CreateCompatibleDC(0);

void flipIt(void* buffer)
{
void* b = buffer;// Ukazatel na buffer
__asm // ASM kód
{
mov ecx, 256*256 
mov ebx, b 
label: 
mov al, [ebx+0] 
mov ah, [ebx+2] 
mov [ebx+2], al 
mov [ebx+0], ah 
add ebx, 3 
dec ecx 
jnz label 
}
}

unsigned char* data = 0;
HWND hWnd;
void OpenAVI(LPCSTR szFile)
{
TCHAR title[100];
AVIFileInit();
AVIStreamInfo(pavi, &psi, sizeof(psi));
width = psi.rcFrame.right - psi.rcFrame.left;
height = psi.rcFrame.bottom - psi.rcFrame.top;
lastframe = AVIStreamLength(pavi);
mpf = AVIStreamSampleToTime(pavi, lastframe) / lastframe;
bmih.biSize = sizeof(BITMAPINFOHEADER);
bmih.biPlanes = 1;
bmih.biBitCount = 24;
bmih.biWidth = 256;
bmih.biHeight = 256;
bmih.biCompression = BI_RGB;
hBitmap = CreateDIBSection(hdc, (BITMAPINFO*)(&bmih), DIB_RGB_COLORS, (void**)(&data), NULL, NULL);
SelectObject(hdc, hBitmap);
pgf = AVIStreamGetFrameOpen(pavi, NULL);
if (pgf == NULL)
{
MessageBox (HWND_DESKTOP, TEXT("Failed To Open The AVI Frame"), TEXT("Error"), MB_OK | MB_ICONEXCLAMATION);
}
wsprintf (title, TEXT("NeHe's AVI Player: Width: %d, Height: %d, Frames: %d"), width, height, lastframe);
}

void GrabAVIFrame(int frame)
{
LPBITMAPINFOHEADER lpbi;// Hlavička bitmapy
lpbi = (LPBITMAPINFOHEADER)AVIStreamGetFrame(pgf, frame);
pdata = (char *)lpbi + lpbi->biSize + lpbi->biClrUsed * sizeof(RGBQUAD);
DrawDibDraw(hdd, hdc, 0, 0, 256, 256, lpbi, pdata, 0, 0, width, height, 0);
flipIt(data);// Prohodí R a B složku pixelů
glTexSubImage2D(GL_TEXTURE_2D, 0, 0, 0, 256, 256, GL_RGB, GL_UNSIGNED_BYTE, data);
}

void CloseAVI(void)
{
DeleteObject(hBitmap);
DrawDibClose(hdd);
AVIStreamGetFrameClose(pgf);
AVIStreamRelease(pavi);
AVIFileExit();
}


BOOL Initialize (GL_Window* window, Keys* keys)
{
g_window = window;
g_keys = keys;
angle = 0.0f;
hdd = DrawDibOpen();
glClearColor(0.0f, 0.0f, 0.0f, 0.5f);
glClearDepth(1.0f);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
quadratic = gluNewQuadric();
gluQuadricNormals(quadratic, GLU_SMOOTH);
gluQuadricTexture(quadratic, GL_TRUE);
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MAG_FILTER, GL_NEAREST);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MIN_FILTER, GL_NEAREST);
glTexGeni(GL_S, GL_TEXTURE_GEN_MODE, GL_SPHERE_MAP);
glTexGeni(GL_T, GL_TEXTURE_GEN_MODE, GL_SPHERE_MAP);
OpenAVI("data/face2.avi");
glTexImage2D(GL_TEXTURE_2D, 0, GL_RGB, 256, 256, 0, GL_RGB, GL_UNSIGNED_BYTE, data);
return TRUE;
}

void Deinitialize(void)
{
CloseAVI();
}

void Update(DWORD milliseconds)
{
if ((g_keys->keyDown[' ']) && !sp)
{
sp = TRUE;
effect++;
if (effect > 3)
{
effect = 0;
}
}
if (!g_keys->keyDown[' '])
{
sp = FALSE;
}
if ((g_keys->keyDown['B']) && !bp)
{
bp = TRUE;
bg = !bg;
}
if (!g_keys->keyDown['B'])
{
bp = FALSE;
}
if ((g_keys->keyDown['E']) && !ep)
{
ep = TRUE;
env = !env;
}
if (!g_keys->keyDown['E'])
{
ep = FALSE;
}
angle += (float)(milliseconds) / 60.0f;
next += milliseconds;
frame = next / mpf;
if (frame >= lastframe)
{
frame = 0;// Přetočí video na začátek
next = 0;// Nulování času
}
}




void onResize(int w, int h) {glMatrixMode(GL_PROJECTION);glLoadIdentity();glViewport(0, 0, w, h);gluPerspective(45,(double)w/(double)h,1,100);glMatrixMode(GL_MODELVIEW);}      
void init(){glEnable(GL_DEPTH_TEST);glClearColor(1.0,1.0,1.0,1.0);glEnable(GL_LIGHTING);glEnable(GL_LIGHT0);}    
void onDisplay(void)
{    
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT );



glEnd();glutSwapBuffers();

}   
int main (int argc, char **argv) {glutInit(&argc,argv);glutInitDisplayMode(GLUT_DEPTH | GLUT_DOUBLE | GLUT_RGBA);glutInitWindowSize(640,480);glutInitWindowPosition(10,10);glutCreateWindow("OpenGL");glutDisplayFunc(init);glutIdleFunc(onDisplay);glutReshapeFunc(onResize);glutMainLoop();return 0;}  
hlp
C / C++ › Přehrátí videa v openGL?
8. 7. 2011   #143987

Já myslím že tam chyba není: zde je celý kod:

#include <gl/glut.h>  
#include <windows.h>   
#include "NeHeGL.h"
#include <vfw.h>
#pragma comment(lib, "vfw32.lib")
#define g_window
#define g_keys
float angle;int next;int frame = 0;int effect;bool env = TRUE;bool bg = TRUE;bool sp;bool ep;bool bp;AVISTREAMINFO psi;PAVISTREAM pavi;PGETFRAME pgf;BITMAPINFOHEADER bmih;long lastframe;int width;int height;char* pdata;int mpf;GLUquadricObj *quadratic;HDRAWDIB hdd;HBITMAP hBitmap;HDC hdc = CreateCompatibleDC(0);

void flipIt(void* buffer)
{
void* b = buffer;// Ukazatel na buffer
__asm // ASM kód
{
mov ecx, 256*256 
mov ebx, b 
label: 
mov al, [ebx+0] 
mov ah, [ebx+2] 
mov [ebx+2], al 
mov [ebx+0], ah 
add ebx, 3 
dec ecx 
jnz label 
}
}

unsigned char* data = 0;
HWND hWnd;
void OpenAVI(LPCSTR szFile)
{
TCHAR title[100];
AVIFileInit();
AVIStreamInfo(pavi, &psi, sizeof(psi));
width = psi.rcFrame.right - psi.rcFrame.left;
height = psi.rcFrame.bottom - psi.rcFrame.top;
lastframe = AVIStreamLength(pavi);
mpf = AVIStreamSampleToTime(pavi, lastframe) / lastframe;
bmih.biSize = sizeof(BITMAPINFOHEADER);
bmih.biPlanes = 1;
bmih.biBitCount = 24;
bmih.biWidth = 256;
bmih.biHeight = 256;
bmih.biCompression = BI_RGB;
hBitmap = CreateDIBSection(hdc, (BITMAPINFO*)(&bmih), DIB_RGB_COLORS, (void**)(&data), NULL, NULL);
SelectObject(hdc, hBitmap);
pgf = AVIStreamGetFrameOpen(pavi, NULL);
if (pgf == NULL)
{
MessageBox (HWND_DESKTOP, TEXT("Failed To Open The AVI Frame"), TEXT("Error"), MB_OK | MB_ICONEXCLAMATION);
}
wsprintf (title, TEXT("NeHe's AVI Player: Width: %d, Height: %d, Frames: %d"), width, height, lastframe);
}

void GrabAVIFrame(int frame)
{
LPBITMAPINFOHEADER lpbi;// Hlavička bitmapy
lpbi = (LPBITMAPINFOHEADER)AVIStreamGetFrame(pgf, frame);
pdata = (char *)lpbi + lpbi->biSize + lpbi->biClrUsed * sizeof(RGBQUAD);
DrawDibDraw(hdd, hdc, 0, 0, 256, 256, lpbi, pdata, 0, 0, width, height, 0);
flipIt(data);// Prohodí R a B složku pixelů
glTexSubImage2D(GL_TEXTURE_2D, 0, 0, 0, 256, 256, GL_RGB, GL_UNSIGNED_BYTE, data);
}

void CloseAVI(void)
{
DeleteObject(hBitmap);
DrawDibClose(hdd);
AVIStreamGetFrameClose(pgf);
AVIStreamRelease(pavi);
AVIFileExit();
}


BOOL Initialize (GL_Window* window, Keys* keys)
{
g_window = window;
g_keys = keys;
angle = 0.0f;
hdd = DrawDibOpen();
glClearColor(0.0f, 0.0f, 0.0f, 0.5f);
glClearDepth(1.0f);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
quadratic = gluNewQuadric();
gluQuadricNormals(quadratic, GLU_SMOOTH);
gluQuadricTexture(quadratic, GL_TRUE);
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MAG_FILTER, GL_NEAREST);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MIN_FILTER, GL_NEAREST);
glTexGeni(GL_S, GL_TEXTURE_GEN_MODE, GL_SPHERE_MAP);
glTexGeni(GL_T, GL_TEXTURE_GEN_MODE, GL_SPHERE_MAP);
OpenAVI("data/face2.avi");
glTexImage2D(GL_TEXTURE_2D, 0, GL_RGB, 256, 256, 0, GL_RGB, GL_UNSIGNED_BYTE, data);
return TRUE;
}


void onResize(int w, int h) {glMatrixMode(GL_PROJECTION);glLoadIdentity();glViewport(0, 0, w, h);gluPerspective(45,(double)w/(double)h,1,100);glMatrixMode(GL_MODELVIEW);}      
void init(){glEnable(GL_DEPTH_TEST);glClearColor(1.0,1.0,1.0,1.0);glEnable(GL_LIGHTING);glEnable(GL_LIGHT0);}    
void onDisplay(void){                              
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT );glLoadIdentity();glTranslatef(0.0, 0.0, -2.0);glRotatef(20,1.0,1.0,1.0);    
glEnd();glutSwapBuffers();}   
int main (int argc, char **argv) {glutInit(&argc,argv);glutInitDisplayMode(GLUT_DEPTH | GLUT_DOUBLE | GLUT_RGBA);glutInitWindowSize(640,480);glutInitWindowPosition(10,10);glutCreateWindow("OpenGL");glutDisplayFunc(init);glutIdleFunc(onDisplay);glutReshapeFunc(onResize);glutMainLoop();return 0;}  
hlp
C / C++ › Přehrátí videa v openGL?
8. 7. 2011   #143984

už se mi to zmenšilo pouze na 1 chybu:

error C2143: syntax error : missing ';' before '='

v:

g_keys = keys;

hlp
C / C++ › Přehrátí videa v openGL?
8. 7. 2011   #143982

Chyby v ostatních funkcích se mi podařilo nějak opravit ,než jsem se dostal sem:

BOOL Initialize (GL_Window* window, Keys* keys)
{
g_window = window;
g_keys = keys;
angle = 0.0f;
hdd = DrawDibOpen();
glClearColor(0.0f, 0.0f, 0.0f, 0.5f);
glClearDepth(1.0f);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
quadratic = gluNewQuadric();
gluQuadricNormals(quadratic, GLU_SMOOTH);
gluQuadricTexture(quadratic, GL_TRUE);
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MAG_FILTER, GL_NEAREST);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MIN_FILTER, GL_NEAREST);
glTexGeni(GL_S, GL_TEXTURE_GEN_MODE, GL_SPHERE_MAP);
glTexGeni(GL_T, GL_TEXTURE_GEN_MODE, GL_SPHERE_MAP);
OpenAVI("data/face2.avi");
glTexImage2D(GL_TEXTURE_2D, 0, GL_RGB, 256, 256, 0, GL_RGB, GL_UNSIGNED_BYTE, data);
return TRUE;
}

zde na mě vyskočily další chyby:error C2065: 'GL_Window' : undeclared identifier 

error C2065: 'window' : undeclared identifier

error C2065: 'Keys' : undeclared identifier

error C2065: 'keys' : undeclared identifier

error C2448: 'Initialize' : function-style initializer appears to be a function definition

hlp
C / C++ › Přehrátí videa v openGL?
8. 7. 2011   #143977

Když jsem zam skusit dát funkci: OpenAVI:

void OpenAVI(LPCSTR szFile)
{
TCHAR title[100];
AVIFileInit();
if (AVIStreamOpenFromFile(&pavi, szFile, streamtypeVIDEO, 0, OF_READ, NULL) != 0)// Otevře AVI proud
{
MessageBox (HWND_DESKTOP, "Failed To Open The AVI Stream", "Error", MB_OK | MB_ICONEXCLAMATION);
}
AVIStreamInfo(pavi, &psi, sizeof(psi));
width = psi.rcFrame.right - psi.rcFrame.left;
height = psi.rcFrame.bottom - psi.rcFrame.top;
lastframe = AVIStreamLength(pavi);
mpf = AVIStreamSampleToTime(pavi, lastframe) / lastframe;
bmih.biSize = sizeof(BITMAPINFOHEADER);
bmih.biPlanes = 1;
bmih.biBitCount = 24;
bmih.biWidth = 256;
bmih.biHeight = 256;
bmih.biCompression = BI_RGB;
hBitmap = CreateDIBSection(hdc, (BITMAPINFO*)(&bmih), DIB_RGB_COLORS, (void**)(&data), NULL, NULL);
SelectObject(hdc, hBitmap);
pgf = AVIStreamGetFrameOpen(pavi, NULL);
if (pgf == NULL)
{
MessageBox (HWND_DESKTOP, "Failed To Open The AVI Frame", "Error", MB_OK | MB_ICONEXCLAMATION);
}
wsprintf (title, "NeHe's AVI Player: Width: %d, Height: %d, Frames: %d", width, height, lastframe);
SetWindowText(g_window->hWnd, title);
}

tak mi to vyhodilo hned několik chyb:

error C2664: AVIStreamOpenFromFileW' : cannot convert parameter 2 from 'LPCSTR' to 'LPCWSTR'

error C2664: 'MessageBoxW' : cannot convert parameter 2 from 'const char [30]' to 'LPCWSTR'

error C2065: 'data' : undeclared identifier

error C2664: 'wsprintfW' : cannot convert parameter 2 from 'const char [53]' to 'LPCWSTR'

error C2065: 'g_window' : undeclared identifier

error C2227: left of '->hWnd' must point to class/struct/union/generic type

hlp
C / C++ › Přehrátí videa v openGL?
8. 7. 2011   #143975

Ahoj,já bych potřeboval zjistit jak udělat v openGL video,díval jsem se na nehe ale tam mi to nezkomplikovalo ,myslím že budu muset použít:

#include <vfw.h>
#pragma comment(lib, "vfw32.lib")

a načíst to video nějak do textury ,já jsem tohle v c++ ještě nikdy nedělal takže bych potřeboval spíš nějakej příklad.Dík.

kntvk
C / C++ › Kliknutí na text v konzole
2. 7. 2011   #143651

Jsem zjistil jen tohle:

#include <windows.h>

#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
HANDLE hConsole = GetStdHandle(STD_INPUT_HANDLE);DWORD dwRead = 0;INPUT_RECORD InputRec;
while(1)
{
ReadConsoleInput(hConsole,&InputRec,1,&dwRead);
if((InputRec.EventType == MOUSE_EVENT)&&(InputRec.Event.MouseEvent.dwButtonState & FROM_LEFT_1ST_BUTTON_PRESSED))
{
cout<<"click\n";
}
}
}

ale vůbec nevím jak udělat aby se něco stalo když stisknu levé tlačítko myši na nějakých souřadnicích.

kntvk
C / C++ › Kliknutí na text v konzole
2. 7. 2011   #143638

Ahoj,možná se to zde už řešilo ale nevi někdo jak mám udělat abych mohl kliknout v konzole na text a něco se stalo?

mat
C / C++ › c++ opengl
26. 6. 2011   #143479

Ahoj,něchtěl jsem zbytečně založovat nový téma když se tahle otázka týká openGL,zkouším načíst do openGL texturu ale vůbec to nejde.Nevíte jak načíst texturu a vykreslit bez použití glaux?



win
C / C++ › windows problém
22. 6. 2011   #143378

vyřešeno přes příkaz assoc.lnk=lnkfile (výchozí programy v ovládacích panelech nebyly)

win
C / C++ › windows problém
21. 6. 2011   #143360

Já vím že to asi sem do c++ nepatří ale možná to budete vědět,stisknul jsem nějakou klávesovou zkratku ve windows 7 něco rychle odklikl a všechny zástupce myslím že i ostatní věci změnili ikonu na icq a na cokoliv kliknu na windowsu tak se mi otevře icq,i když jsem icq vymazal tak ikony pořád mají ikonu icq a spouští icq.Cesty zástupců se nezměnily ukazují např. na hru která se má spustit ne na icq,ale přesto když to spustím, spustí to icq.Když si vytvořím např. textový soubor tak to je normální ale když si vytvořím zástupce spouští mi hned icq i když má spouštět něco jinýho. Nevíte jak to vrátit naspět?

nevim
C / C++ › Fullscreen v konzole
20. 6. 2011   #143333

Zkoušel jsem: NT_SetConsoleDisplayMode sice se to zkomplikovalo ale nemělo to žádnej efekt nic se nestalo ,ALT+ENTER nefunguje,přes dosbox se mi to dělat nechce ,takže nevím čím to je možná tím že mám windows 7 .

nevim
C / C++ › Fullscreen v konzole
19. 6. 2011   #143291

Chtěl bych udělat Fulscreen v konzole zkoušel jsem různé věci např. system("mode 200"); nebo win api příkazy ale vždycky buď neměli žádnej efekt nebo se konzole maximalizovala tak že byl vidět titlebar aji start ,potřeboval bych zjistit nějakej příkaz který bý dokázal zvětšit konzolu na celou obrazovku aby nebyl vidět titlebar ani start popřípadě by se zvětšilo i písmo ,já vím že to určitě jde protože jsem to viděl někde na windows xp , wxDev-c++ a komplikátor MingW,dík.

nevim
C / C++ › Fullscreen v konzole
19. 6. 2011   #143290

Chtěl bych udělat Fulscreen v konzole zkoušel jsem různé věci např. system("mode 200"); nebo win api příkazy ale vždycky buď neměli žádnej efekt nebo se konzole maximalizovala tak že byl vidět titlebar aji start ,potřeboval bych zjistit nějakej příkaz který bý dokázal zvětšit konzolu na celou obrazovku aby nebyl vidět titlebar ani start popřípadě by se zvětšilo i písmo ,já vím že to určitě jde protože jsem to viděl někde na windows xp , wxDev-c++ a komplikátor MingW,dík.

ttt
C / C++ › opengl načtení modelu
1. 6. 2011   #142754

dík za odpovědi

ttt
C / C++ › opengl načtení modelu
1. 6. 2011   #142744

to nikdo neví nebo na to opengl funkce neexistuje? :D

ttt
C / C++ › opengl načtení modelu
29. 5. 2011   #142636

Ahoj,potřeboval bych někde sehnat kod na načtení 3d modelu do opengl a na vykreslení ho,zkoušel jsem různy tutoriály na webech ale tam mi buď nešly nebo byly moc dlouhý,nezná někdo jednoduchý načtení a vykreslení modelu? ,je mi jedno jakej formát to bude načítat.Dík.

opengl
C / C++ › c++ opengl
17. 5. 2011   #142176

no,já nevím já zakládám prázdný projekt (empty project) a do toho dám c++ file a pak dám kod,a když si založím konzolovou app dělá to to stejný

opengl
C / C++ › c++ opengl
15. 5. 2011   #142035

Ahoj,chtěl bych začít s opengl ale jakmile to zkomplikuju tak se mi objeví okno ale i konzole jak mám oddělat tu konzolu?používám microsoft visual c++ express kod vypadá takto:

#include <glut.h>


void Draw()
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT);
glColor3f(1.0, 1.0, 1.0);
glBegin(GL_LINES);
glVertex3f(0.25, 0.25, 0.0);
glVertex3f(0.75, 0.75, 0.0);
glEnd();
glFlush();
}
void Initialize()
{
glClearColor(0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
glMatrixMode(GL_PROJECTION);
glLoadIdentity();
glOrtho(0.0, 1.0, 0.0, 1.0, -1.0, 1.0);
}
int main(int iArgc, char** cppArgv)
{
glutInit(&iArgc, cppArgv);
glutInitDisplayMode(GLUT_SINGLE | GLUT_RGB);
glutInitWindowSize(250, 250);
glutInitWindowPosition(200, 200);
glutCreateWindow("XoaX.net");
Initialize();
glutDisplayFunc(Draw);
glutMainLoop();
return 0;
}

ttt
C / C++ › win32 jak oddělat okraje okna?
14. 5. 2011   #141966

Dík,funguje to.

ttt
C / C++ › win32 jak oddělat okraje okna?
13. 5. 2011   #141928

Zdravím chcu udělat aplikaci která nemá tittlebar,tlačítka a okraje,ale nevím jak vymazat okraje,mám kod:

DWORD dwStyle = ::GetWindowLong(hWnd, GWL_STYLE);
DWORD dwRemove = WS_CAPTION | WS_SYSMENU | WS_MINIMIZEBOX | WS_MAXIMIZEBOX;
DWORD dwNewStyle = dwStyle & ~dwRemove;
::SetWindowLong(hWnd, GWL_STYLE, dwNewStyle);
::SetWindowPos(hWnd, NULL, 0, 0, 0, 0, SWP_NOSIZE | SWP_NOMOVE | SWP_NOZORDER | SWP_NOACTIVATE | SWP_FRAMECHANGED);

neví někdo jak oddělat okraje?

nvm
C / C++ › načtení PNG a GIF
9. 5. 2011   #141726

Ahoj,nevíte jak mám načíst PNG nebo GIF ve windows?

      
C / C++ › win32 skin?
7. 5. 2011   #141666

Zdravím,neví někdo jak můžu udělat ve win32 vlastní skin okna?Já jsem někde našel zdrojový kod na to ,ale ten vůbec nefunguje,tak bych spíš potřeboval nějaký návod,dík.

cpp
C / C++ › automatický stisk písmene
2. 5. 2011   #141482

Tohle jsem dlouho hledal,dík.

cpp
C / C++ › automatický stisk písmene
23. 4. 2011   #141198

Ahoj,pokouším se nějak udělat automatický stisk písmene ale to se mi nějak nedaří,jde mi jen ctrl,alt,mezerník,enter apod. ale písmena jako třeba a,s,d,f mi to vůbec nebere,zkoušel jsem to takhle:

#include <Windows.h>

int main()
{

INPUT Input;
ZeroMemory(&Input, sizeof(INPUT));
Input.type = INPUT_KEYBOARD;
Input.ki.wVk = VK_RETURN;
while(1)
{
SendInput(1, &Input, sizeof(INPUT));
}
return 0;
}

co tam mám napsat aby se stisklo automaticky třeba A místo enteru?

nwm
C / C++ › schování scrollbaru u konzole?
11. 4. 2011   #140939

ahoj,já nevím jestli to vůbec jde protože jsem tohle hledal několikrát na internetu ale nic jsem nenašel možná by to šlo nějak přes win api ,neví někdo jak bych mohl schovat scrollbar u konzole?

nevím
C / C++ › vložení textu tam kde je kur…
24. 3. 2011   #140309

Dík za odpovědi,nevíte ještě jestli neexistuje kod který by za mě zmáčkl třeba písmeno A?

nevím
C / C++ › vložení textu tam kde je kur…
16. 3. 2011   #140061

Zdravím,dělám takový program který automaticky spustí nějakou multiplayer hru a kurzor myši se přemístí na souřadnice kde se píše jméno a heslo ale problém je v tom že já nevím jak tam vložit text kde je kurzor myši,je nějaký příkaz který vloží nějaký text na místo kurzoru myši?

console
C / C++ › používání myši v konzole
15. 3. 2011   #140039

Ahoj,jde nějak přes c++ win api používat myš v konzoli,někde jsem viděl použití kurzoru myši na malování v konzoli,šlo by nějak kliknout na něco v konzoli a něco by se stalo?

TiC
C / C++ › změna barvy scrollbaru u kon…
14. 3. 2011   #140009

to fakt nejde?

TiC
C / C++ › změna barvy scrollbaru u kon…
13. 3. 2011   #139964

Ahoj,je možné změnit barvu scrollbaru u konzole ve windows,hledal jsem na internetu ale nenašel jsem žádný příklad ,dík.

:D
C / C++ › Kolize v konzoli
9. 3. 2011   #139856

ahoj,dělám hru zde je kod:

#include <cstdlib>

#include <windows.h>
#include <iostream>
#include <ctime>
void gotoxy(int x,int y)
{

HANDLE handle = GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE);
COORD position = {x, y};
SetConsoleCursorPosition(handle, position);
}
using namespace std;

int main(int argc, char *argv[])
{
HANDLE hOut;
hOut = GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE);
HANDLE hConsole = GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE);
PCONSOLE_FONT_INFOEX lpConsoleCurrentFontEx = new CONSOLE_FONT_INFOEX() ;
lpConsoleCurrentFontEx-> cbSize = sizeof (CONSOLE_FONT_INFOEX);
GetCurrentConsoleFontEx(hConsole,0,lpConsoleCurrentFontEx);
lpConsoleCurrentFontEx->dwFontSize.X = 8;
lpConsoleCurrentFontEx->dwFontSize.Y = 16;
SetCurrentConsoleFontEx(hConsole,0,lpConsoleCurrentFontEx);
int cislo=0;
int maxcislo=3;

system("mode 200");
int a=50;
int b=50;
int q=50;
int w=0;
while(1)
{
w=w+1;
srand( (unsigned)time( NULL ) );
cislo = rand() % maxcislo;
if (cislo==1)
{
q=q+1;
}
if (cislo==2)
{
q=q-1;
}
if (a==w)
{
w=0;
Beep(75,300);
}

if (a>92)
{
a=90;
}
if (a<1)
{
a=3;
}
gotoxy(q,w);
SetConsoleTextAttribute(hOut,BACKGROUND_RED |BACKGROUND_INTENSITY);
cout<<"|*|";
SetConsoleTextAttribute(hOut,FOREGROUND_RED);
gotoxy(a,b);
SetConsoleTextAttribute(hOut,BACKGROUND_BLUE |BACKGROUND_INTENSITY);
cout<<"|";
SetConsoleTextAttribute(hOut,FOREGROUND_RED);
SetConsoleTextAttribute(hOut,BACKGROUND_GREEN |BACKGROUND_INTENSITY);
cout<<"||||||";
SetConsoleTextAttribute(hOut,FOREGROUND_RED);
SetConsoleTextAttribute(hOut,BACKGROUND_BLUE |BACKGROUND_INTENSITY);
cout<<"|";
SetConsoleTextAttribute(hOut,FOREGROUND_RED);
cout<<"\n\n\n\n\n\n\n\n "<<"A: "<<a<<" B: "<<b<<" "<<" Q: "<<q<<" W: "<<w;
if (GetAsyncKeyState(VK_RIGHT))
{
a=a+1;
}
if (GetAsyncKeyState(VK_LEFT))
{
a=a-1;
}

if (w>60)
{
w=0;
Beep(2000,400);
}

system("cls");
}

system("PAUSE>null");
return EXIT_SUCCESS;
}

jak bych mohl udělat kolizi mezi míčem a hráčem? zkoušel jsem to if (a==b) .... ale to funguje špatně,Dík za odpovědi.

Hi
C / C++ › zesílení/zeslabení zvuku
9. 3. 2011   #139849

Není na to příkaz: SetMute nebo waveOutSetVolume? jestli je tak jak je mám použít?

Hi
C / C++ › zesílení/zeslabení zvuku
7. 3. 2011   #139765

Zdravím,existuje nějaký příkaz který zesíli nebo zeslabý zvuk?chcu to použít v konzoli ve windows,díky za odpovědi.

xDev
C / C++ › Menu v konzole?
6. 3. 2011   #139708

Ahoj,je možné u konzole dát tohle menu?:


jestli to jde nevíte jak bych to mohl udělat?Dík za opovědi

console
C / C++ › autostart
5. 3. 2011   #139664

chcu to udělat ve windows,může to být právě přes regedit ale musí se to tam zasadit nějak samo nebo přes něco jinýho,a potřebuju to udělat programově ,nebo to nějak přesunout , kontrétně si chcu vytvořit skrytou konzolu která nepůjde vidět a když stisknu třeba f1 spustí se mi nějaká hra to ale vím jak udělat ,ale nevím jak udělat programově aby se to automaticky při startu počítače ten program spustil.

console
C / C++ › autostart
5. 3. 2011   #139657

ahoj,potřeboval bych udělat konzolu která se při startu počítače spustí,ale potřebuju to udělat programově nechcu to dělat přes regedit nebo něco jinýho,jak to mám naprogramovat?

graphics
C / C++ › kde sehnat graphics.h?
4. 3. 2011   #139647

už vím

graphics
C / C++ › kde sehnat graphics.h?
4. 3. 2011   #139641

už sem někde sehnal WinBGIm knihovnu a v tom je:
graphics.h,libbgi.a,winbgim.h do jaké složky to mám dát?

graphics
C / C++ › kde sehnat graphics.h?
3. 3. 2011   #139608

ahoj,používám microsoft visual studio professional a když si chcu najít na internetu nějakej příklad např. hry tak mi nikdy nejede protože nemám ve visual studiu graphics.h jak mám udělat aby to fungovalo,nebo kde to mám stáhnout a dát?

sharp
C / C++ › smazaní obrazovky
28. 2. 2011   #139498

potřebuju to udělat ve windows

sharp
C / C++ › smazaní obrazovky
28. 2. 2011   #139492

ahoj,chcu udělat konzoli kde budu mít 2 řádky na 1 řádku bude hello a na 2 řádku bude world a já chcu aby se smazal jen ten 2 řádek world, jak to mám udělat?dík za odpovědi.

&#9889;&#9889;&#9889;&#9889;&#9889;
C / C++ › neviditelný process
26. 2. 2011   #139416

já nechci vytvořit malware v c++ pač to moc neumím ,ale skusím hledat

&#9889;&#9889;&#9889;&#9889;&#9889;
C / C++ › neviditelný process
26. 2. 2011   #139365

není tohle forum nějak bugly? protože když si vybírám témata : tak tam je napsany: napsal ⚡&…
místo: napsal: ⚡⚡⚡⚡⚡

&#9889;&#9889;&#9889;&#9889;&#9889;
C / C++ › neviditelný process
26. 2. 2011   #139364

A jak mám přejmenovat process přes příkaz?

unnamed
C / C++ › neviditelný process
26. 2. 2011   #139361

Ahoj,já bych potřebovat udělat aby konzole nešla vidět v procesech ale nic mě nenapadá,neví to někdo?

VSc
C / C++ › chyby ve Visual c++
24. 2. 2011   #139301

Dík

VSc
C / C++ › chyby ve Visual c++
24. 2. 2011   #139294

Neví někdo kde je ve visual c++ 2010 někde linker? nemůžu ho najít ,něco by stačil příkaz kterej by nalinkoval libwinmm.lib myslím že to bylo nějak #pragma <libwinmm.lib>

VSc
C / C++ › chyby ve Visual c++
24. 2. 2011   #139283

dík,předělám si nějaký příkazy do maker,aby mi to šlo ve visual c++,myslím že dev-c++ už používat nebudu ale musím ještě zjistit jak nějak do visual c++ narvat allegro a SDL

VSc
C / C++ › chyby ve Visual c++
24. 2. 2011   #139280

Dík už sem to pochopil :)
ShellExecute(NULL,TEXT("open"),TEXT("http://www.google.cz/"),NULL,NULL,SW_SHOWNORMAL);
ale jediny co sem nepochopil proč to musím psát do visual c++ takto a do dev-c++ to stačí jinak?

kkk
C / C++ › Ahoj světe
23. 2. 2011   #139250

musíš konzoli nějak pozastavit aby se nevypla můžeš použít za příkazy třeba system("pause"); nebo cin.get(); nebo jiný příkaz,ale doporučoval bych použít cin.get();
příklad:

#include <cstdlib>

#include <iostream>
using namespace std;
int main(int argc, char *argv[])
{
cout<<"Ahoj svete"<<endl;
cin.get();
return EXIT_SUCCESS;
}

kkk
C / C++ › ovládat konzoli přes jinou k…
23. 2. 2011   #139244

Dík,už sem myslím přišel jak s tím pracovat,

VSc
C / C++ › chyby ve Visual c++
23. 2. 2011   #139233

Ahoj,až napíšu jakýkoliv příkaz ve visual c++ mi vždycky napíše chyby v názvech

ShellExecute(NULL,"open","http://www.dfires.blog.cz/",NULL,NULL,SW_SHOWNORMAL);
zde mi to vypíše chybu v url
MessageBox (0, "text", "zprava", MB_OK);
zde mě to vypíše chybu ve slově text a ve slově zprava
apodobně,visual c++ 2010 express mi vůbec nechce brát nazvy ale třeba dev-c++ to zkomplikuje,nevíte jak to opravit?

skl
HTML / XHTML › sčítání kliknutí
22. 2. 2011   #139203

Ahoj,nevíte jak udělat že budu mít obrázek a pod ním bude napsanej počet kliknutí a každej člověk na ten obrázek může kliknout 1x za den ,a když bude počet kliknutí třeba vyšší jak 10 tak se obrázek změní.Já vůbec nevím jak tohle udělat.

kkk
C / C++ › ovládat konzoli přes jinou k…
19. 2. 2011   #139071

Dík,našel sem tam pár chyb jako sleep místo Sleep a někde bylo = místo == jak sem to opravil tak to už funguje,pustily se mi 2 konzole ale zapisovalo se jen do 1 a do 2 nic ,jedině když sem tu 2 vypl napsalo se ^C,jinak nic jinýho se do 2 nevypsalo.

kkk
C / C++ › ovládat konzoli přes jinou k…
18. 2. 2011   #139050

skusil sem tohle: system("echo blabla > test.exe"); ale napsalo mi to že to nemá přístup protože tu druhou konzolu využívá jiný process

kkk
C / C++ › ovládat konzoli přes jinou k…
18. 2. 2011   #139049

myslím že v c++ by se to dalo použít jako : system("echo blabla >ttys000"); ale nevím jak zjistit ID

kkk
C / C++ › ovládat konzoli přes jinou k…
17. 2. 2011   #139010

chcu dvě konzole které budou se sebou "komunikovat" např. zapnu 1 konzolu a 2 konzolu na počitači ,ta 1 konzole bude třeba hra, a ta druhá konzola bude vypisovat informace ze hry,kdybych třeba napsal do 1 konzole hello world tak by mi druhá konzola napsala: "napsal jsi hello world"apod.Je mi jedno v jestli to bude c nebo c++.

kkk
C / C++ › ovládat konzoli přes jinou k…
16. 2. 2011   #138976

Ahoj,šlo by nějak ovládat 2 konzole tak že do první bych napsal slovo a to slovo by se ukazalo v druhé konzoli?

nwn
C / C++ › vyhledání slova v textovém s…
14. 2. 2011   #138861

Dík,to sem nevěděl ,jsem si vžycky myslel že v C je to endl a v C++ "\n" :d.

nwn
C / C++ › vyhledání slova v textovém s…
14. 2. 2011   #138859

jj,tu 10 sem zapoměl,sem se nějak spletl, ale nevysvětlil by mi ještě někdo pls jakej je rozdíl mezi "\n" a endl mě to připadá stejný.

nwn
C / C++ › vyhledání slova v textovém s…
14. 2. 2011   #138855

Díky,už mi to funguje :)

#include <iostream>

#include <cstdlib>
using namespace std;
int main(int argc, char *argv[])
{
string a[10];
a[0] = "slovo1";
a[1] = "slovo2";
a[2] = "slovo3";
a[3] = "slovo4";
a[4] = "slovo5";
a[5] = "slovo6";
a[6] = "slovo7";
a[7] = "slovo8";
a[8] = "slovo9";
a[9] = "slovo10";
int randIndex;
srand( (unsigned)time( NULL ) );
randIndex = rand() % 9;
cout << a[randIndex]<<"\n";
system("PAUSE");
return EXIT_SUCCESS;
}

nwn
C / C++ › vyhledání slova v textovém s…
14. 2. 2011   #138853

Já se moc nevýznám v té funkci rand :D neví někdo jak to upravit,konzole mi začné pípat a napíše to program přestal pracovat

#include <iostream>

using namespace std;
int main(int argc, char *argv[])
{
string a[10];
a[0] = "slovo1";
a[1] = "slovo2";
a[2] = "slovo3";
a[3] = "slovo4";
a[4] = "slovo5";
a[5] = "slovo6";
a[6] = "slovo7";
a[7] = "slovo8";
a[8] = "slovo9";
a[9] = "slovo10";

srand( (unsigned)time( NULL ) );
a[0] = rand() % 10;
cout<<a[10]<<"\n";
system("PAUSE");
return EXIT_SUCCESS;
}

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý