Anonymní profil kikina – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil kikina – Programujte.comAnonymní profil kikina – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 212.79.96.–

fidelio
PHP › jak na mail()
6. 10. 2014   #194622

#11 Matěj Andrle
Nechápu, co mám udělat, aby mail opravdu došel.

fidelio
PHP › jak na mail()
5. 10. 2014   #194587

Tak jsem to zkusila a nefunguje. A Google také bohužel nedává odpověď...

fidelio
PHP › jak na mail()
5. 10. 2014   #194562

#8 Kit
Aha, už rozumím:o) (a vyzkouším). Moc děkuji. Do manuálu jsem se dívala, ale asi nějak špatně...

fidelio
PHP › jak na mail()
5. 10. 2014   #194557

#3 Kit
Asi hloupá otázka, ale z příspěvku teď moc nerozumím, kde si to mám nastavit. Mohl bys to prosím upřesnit? Děkuji

fidelio
PHP › jak na mail()
5. 10. 2014   #194556

#2 Matěj Andrle
Děkuji, návod jsem si prostudovala. Vyskytl se však další problém. Mám nainstalovaný sendmail (už byl po naistalování distribuce). Když chci nainstalovat sstmp, není to možné. Konkrétntě to dává hlášku:
/usr/bin/mailq již existuje v souborovém systému
ssmtp: /usr/bin/newaliases již existuje v souborovém systému
ssmtp: /usr/bin/sendmail již existuje v souborovém systému.
Nevíte prosím co s tím?

Kristina
OS - GNU / Linux › Debian - ovladač pro síťovou…
14. 7. 2014   #192126

#6 jistr
Moc děkuji za Vaše odpovědi. Spíše se teď pokusím poprat s Debianem 8, ten kartu najde.

kikina
Oracle › Procedura - proměnné
6. 4. 2014   #189015

#1 Kristina
Tak jsem to nakonec přepsala následovně: declare jsem přepsala na as (to jsem nějak pomotala). Řádek
s &Zadejte_cislo_objednavky jsem vyhodila, stejně jako řádek s výpisem (dbms...). Poté to proběhlo v pořádku.
 

kikina
Java › Hra had - pomalý po stisku k…
2. 1. 2014   #185871

#3 fogi
Této odpovědi nerozumím, nešlo by to prosím trochu rozepsat pro začátečnici? Jak konkrétně by šel kód upravit?

kikina
Java › Hra had - pomalý po stisku k…
2. 1. 2014   #185870

#2 Flowy
Pomalý znamená, že had reaguje na stisk klávesy, která má ovládat jeho směr velmi opožděně.

kikina
Java › Hra had - pomalý po stisku k…
28. 12. 2013   #185732

Dobrý večer,

podle návodu z internetu jsem se pokoušela napsat v javě hru had. Bohužel, když hru spustím, had reaguje na stisknuté klávesy, kterými se má ovládat směr jeho pohybu, velmi velmi pomalu. Nemohl by mi prosím někdo poradit, v čem je asi problém? Níže přikládám kód. Za jakékoliv podněty moc děkuji.

Frame.java:

 
package hadice;

import java.awt.Component;
import java.awt.GridLayout;
import javax.swing.JFrame;

/**
 *
 * @author fidelio
 */
public class Frame extends JFrame {
    public Frame (){
        setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE);
        setTitle("Hadice");
        setResizable(false);
        
        init();
        
    }
    public void init (){
        setLayout(new GridLayout(1,1,0,0));
        Screen s = new Screen();
        Component add = add(s);
        pack();
        
        setLocationRelativeTo(null);
        setVisible(true);
    }

    /**
     * @param args the command line arguments
     */
    public static void main(String[] args) {
        new Frame();
    }
    
}


Screen.java:

package hadice;

import java.awt.Color;
import java.awt.Dimension;
import java.awt.Graphics;
import java.awt.event.KeyEvent;
import java.awt.event.KeyListener;
import java.util.ArrayList;
import java.util.Random;
import java.util.logging.Level;
import java.util.logging.Logger;
import javax.swing.JPanel;


/**
 *
 * @author fidelio
 */
public class Screen extends JPanel implements Runnable{
    public static final int WIDTH=800, HEIGHT=800;
    private Thread thread;
    private boolean running = false;
    
    private Body b;
    private ArrayList<Body> had;  
    
    private Bonus bonus;
    private ArrayList<Bonus> bonusy;
    
    private int x = 10;
    private int y = 10;
    private int size = 5;
    
    private boolean right=true, left=false, up=false, down=false;
    
    private int ticks = 0;
    
    private final Key key;
    
    private Random r;
    
    public Screen(){
        setFocusable(true);
        key = new Key();
        addKeyListener(key);
        setPreferredSize(new Dimension(WIDTH, HEIGHT));
        
        r = new Random();
        
        had = new ArrayList<>();
        bonusy = new ArrayList<Bonus>();
        
        start();
    }
    
    public void tick(){
        if(had.size()== 0){
            b = new Body(x,y,10);
            had.add(b);
        }
        if(x < 0 || x > 79 || y < 0 || y > 79){
            stop();
        }
        ticks++;
        
        if(bonusy.isEmpty()){
            int x = r.nextInt(79);
            int y = r.nextInt(79);
            
            bonus = new Bonus(x,y,10);
            bonusy.add(bonus);
        }
        for(int i = 0; i<bonusy.size(); i++){
            if(x == bonusy.get(i).getX() && y == bonusy.get(i).getY()){
                size++;
                bonusy.remove(i);
                i--;
        }
          
        }
        for(int i = 0; i < had.size(); i++){
            if(x==had.get(i).getX() && y==had.get(i).getY()){
                if(i != had.size() - 1){
                    stop();
                }
            }
        }
        if(ticks > 250000){
            if(right) x++;
            if(left) x--;
            if(up) y--;
            if(down) y++;
            ticks = 0;
            b = new Body(x,y,10);
            had.add(b);
            
            if(had.size() > size){
                had.remove(0);
            }
        }
    }
    
    @Override
    // Zde se vykresluje mřížka herního pole
    
    public void paint(Graphics g){
        g.clearRect(0, 0, WIDTH, HEIGHT);
        
        g.setColor(Color.BLUE);
        for(int i = 0; i < WIDTH/10;i++){
            g.drawLine(i * 10, 0, i * 10, HEIGHT);
        }
        for(int i = 0; i < HEIGHT/10;i++){
        g.drawLine(0, i * 10, WIDTH, i * 10);
        }
        for(int i = 0; i < had.size(); i++){
            had.get(i).draw(g);
        }
       for(int i = 0; i<bonusy.size(); i++){
            bonusy.get(i).draw(g);
        }
    }
    
    public void start(){
    running = true;
    thread = new Thread(this, "Game Loop");
    thread.start();
    
    }
    
    public void stop(){
        running = false;
        try {
            thread.join();
        } catch (InterruptedException ex) {
            Logger.getLogger(Screen.class.getName()).log(Level.SEVERE, null, ex);
        }
    }
    
    public void run(){
        while(running){
            tick();
            repaint();
        }
    
    }
    private class Key implements KeyListener{

        
        @Override
        public void keyTyped(KeyEvent e) {
            //throw new UnsupportedOperationException("Not supported yet."); //To change body of generated methods, choose Tools | Templates.
        }

        
        
        public void keyPressed(KeyEvent e) {
            
            int key = e.getKeyCode();
            if(key == KeyEvent.VK_RIGHT && !left){
                up = false;
                down = false;
                right = true;
            }
              if(key == KeyEvent.VK_LEFT  && !right){
                up = false;
                down = false;
                left = true;
            }
                if(key == KeyEvent.VK_UP && !down){
                left = false;
                right = false;
                up = true;
            }
                  if(key == KeyEvent.VK_DOWN && !up){
                left = false;
                right = false;
                down = true;
            }
        }

        
        @Override
        public void keyReleased(KeyEvent e) {
            //throw new UnsupportedOperationException("Not supported yet."); //To change body of generated methods, choose Tools | Templates.
        }
        
    }
    
}


Body.java: 

package hadice;

import java.awt.Color;
import java.awt.Graphics;

/**
 *
 * @author fidelio
 */
public class Body {
    private int x;
    private int y;
   
    private final int  width, height;
    
    
    public Body(int x, int y, int tileSize){
        this.x = x;
        this.y = y;
        width = tileSize;
        height = tileSize;
    }
    
    public void tick(){
    
    }
    
    public void draw(Graphics g){
        g.setColor(Color.RED);
        g.fillOval(getX() * width, getY() * height, width, height);
        g.setColor(Color.PINK);
        g.fillOval(getX() * width + 2, getY() * height + 2, width - 4, height - 4);
        }

    /**
     * @return the x
     */
    public int getX() {
        return x;
    }

    /**
     * @param x the x to set
     */
    public void setX(int x) {
        this.x = x;
    }

    /**
     * @return the y
     */
    public int getY() {
        return y;
    }

    /**
     * @param y the y to set
     */
    public void setY(int y) {
        this.y = y;
    }
    
}


Bonus.java:

package hadice;

import java.awt.Color;
import java.awt.Graphics;

/**
 *
 * @author fidelio
 * 
 */

public class Bonus {
    private int x, y, width, height;
    
    public Bonus(int x,int y, int tileSize){
        this.x = x;
        this.y = y;
        width = tileSize;
        height = tileSize;
        
    }
    public void tick(){
    }
    public void draw(Graphics g){
        g.setColor(Color.green);
        g.fillRect(getX() * width, getY() * height, width, height);
    }

    /**
     * @return the x
     */
    public int getX() {
        return x;
    }

    /**
     * @param x the x to set
     */
    public void setX(int x) {
        this.x = x;
    }

    /**
     * @return the y
     */
    public int getY() {
        return y;
    }

    /**
     * @param y the y to set
     */
    public void setY(int y) {
        this.y = y;
    }
    
}
Oracle › Jednoduchý select
23. 4. 2013   #175398

Dobrý den,

prosím o pomoc s následující úlohou: Mám dvě tabulky - OBJEDNAVKY a ZAKAZNICI. V tabulce OBJEDNAVKY jsou uvedená id_objednávky a id_zákazníka, v tabulce ZAKAZNICI jsou id_zákazníka, jméno_zákazníka a příjmení_zákazníka. Potřebovala bych vybrat všechny zákazníky, kteří si objednali více než například dvakrát (v tabulce OBJEDNAVKY jsou pro některá navzájem různá čísla objednávek uvedeni stejní zákazníci). Nevím, zda je třeba použít výběr z obou tabulek, či stačí pracovat jen s tabulkou OBJEDNAVKY. Neměl by někdo nějaký nápad, jak takovýto SELECT vyrobit? Nemělo by to být nic složitého, jelikož je to jediný výběr, který se mi nepodařilo vyřešit ze 40 dalších úloh určených pro začátečníky. Za případné odpovědi moc děkuji.

Kristina
Python › Python 3 - zápis do souboru…
22. 11. 2012   #167378

Tak jsem se dívala na Markdown i reStructuredText, bohužel se mi nepodařilo vygooglit žádnou souvislost s ukládáním souborů v Python3. Neměl by, prosím, někdo odkaz na nějaké stránky s ukázkovým příkladem či kousek kódu, kde se zapisuje do souboru pomocí nějakého z uvedených značkovacích jazyků. Mám proměnné naplněné hodnotami, které chci zapisovat, co s nimi tedy udělat?

Kristina
Python › Python 3 - zápis do souboru…
22. 11. 2012   #167360

#2 sputnikone
To o souborech vím a opravdu mě jako první napadlo zapisovat např. do Libre Office Writeru. Dám ale na Vaši radu a podívám se na ty značkovací jazyky. Děkuji za odpověď.

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý