Anonymní profil peter – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil peter – Programujte.comAnonymní profil peter – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 2001:718:2601:1f7:3cf0:af...–

peter
Pascal › objectove programování
14. 4. 2015   #201379

tam, kresli znak, by melo byt samozrejme taky x, y a barva :)

peter
Pascal › objectove programování
14. 4. 2015   #201378

Co ti neni jasne? Jak udelat objekt?
Schematicky:

1)
obrazek
obrazek - prom poloha
obrazek - prom data
obrazek - funkce poloha (x,y) {...}
obrazek - funkce spustPohyb (dx,dy,xmin,xmax,ymin,ymax) {...}
obrazek - funkce vytvor (x,y,data) {...}
mrak = new obrazek;
mrak.vytvor(50,50,data); // data myslim bud pixel mapu (bit mapu) nebo nejake info pro vykresleni obrazku
mrak.spustPohyb(-10,0,0,300,0,0); // ve smeru x, takze y muzou byt nulove (to poresis podminkou, zda je nektere dx nebo dy 0)
mesic = new obrazek;
mesic.vytvor(200,20,data);
mesic.spustPohyb(+1,0,0,300,0,0); // ve smeru x, takze y muzou byt nulove (to poresis podminkou, zda je nektere dx

2)
film
film - prom nazev
film - prom kategorie [a, b, c, d, e, f] // c bude treba pohadka, d animovana (a dokument, b dobrodruzny, e akci)
filmy - prom seznam (pole)
filmy - funkce pridejFilm (nazev, kategorie [ ] )
filmy - funkce vyhledejVSeznam (nazev) // vraci id
filmy - funkce provedMetoduDleKategorie (nazev) {id = vyhledejVSeznam (nazev); necoproved(seznam[id][kategorie]);}
moje_filmy = new filmy()
moje_filmy.pridejFilm("Karkulka", [0,0,1,1,0,1])
moje_filmy.pridejFilm("Terminator", [0,1,0,0,1,0])

3)
kresleni - sirka
kresleni - vyska
kresleni - data
kresleni - vytvor(sirka,vyska,barva) { napln: obr[sirska] = sirka; ... }
kresleni - barviPixel(x,y,barva) { data [y*sirka+x] = barva; }
kresleni - barviVse(barva) {...} // ucitel to ale chce pojmenovat init()
kresleni - barviVseNahodne(barva) {...} // a initB()
kresleni - znaky [ ]
kresleni - vyhledejZnak(nazev) - vraci id
kresleni - pridejZnak(nazev,data)
kresleni - kresliznak(nazev) {id = vyhledejZnak(nazev); prekresli do pole}
znak
znak - nazev
znak - sirka, vyska
znak - data
obrazovka = new kresleni(80,25,bila);
obrazovka.pridejZnak("o", 4,3, "011010010110");
cili, jasne pismeno o:
.11.
1..1
.11.

Ucitel po tobe hlavne chce to logicke mysleni, aby sis to umel spravne navrhnout a zarazit metody k objektum, ke kterym patri a zjednodusil si tim praci. Kdybys to zamichal, divne pojmenoval, tak pak se v tom delaji spatne upravy. Dobre je to pojmenovat taky jednotne (snad vas to uci)

peter
PHP › Urldecode - zjisteni kodovan…
14. 4. 2015   #201375

1. Oteviras mrtve tema, k tomu bys mel mit dobry duvod, prispet autorovi dotazu nebo pomoci ostatnim s podobnym problemem jako autor dotazu.
2. Pises jiny dotaz k dotazu nekoho ciziho, zaloz si vlastni dotaz (vlakno).
3. Co je ve vsech promenych? Jaky php kod maji vsechny funkce, ktere tam volas? Zkus si dotaz poradne promyslet. Pak jej napis se vsim, co je potreba k tomu, aby slo kod zkopirovat pres ctrl+c a spustit na jakemkoliv jinem php. Tohle je nepouzitelne pro jakekoliv testy a zdlouhaveho vyptavani autora dotazu.

- url adresa se pise

cesta/stranka.php ? parametr1=hodnota1 & parametr2=hodnota2 // bez mezer
cesta/stranka.php?a=5&b=1

- je to get metoda, cte se to jako

$a = isset($_GET['a']) ? $_GET['a'] : ''; // pripadne jeste $a = urldecode($a); isset, protoze jinak php hlasi error, kdyz v $_GET nic neni
$b = isset($_GET['b']) ? $_GET['b'] : '';
var_dump($a); var_dump($b); // vypis (mozna to jde oddelit carkou)

- do adresy se to zapisuje jako  

$url = 'cesta/stranka.php?a='.urlencode($a).'&b='.urlencode($b);
var_dump(url); // vypis
peter
Matematika › Indukované elektromotorické…
14. 4. 2015   #201374

Nevim, jestli ti to pomuze, ale odklon mg pole od osy rotace je asi 11.4 stupne, udajne podle wiki je to 520 km.

http://fyzikalniulohy.cz/uloha.php?uloha=420
- U takove mensi civky 20x20 jim to vychazi kolem 1.1 - 1.7 V (cili priblizne 0,020 m je 2 V), takze bych ocekaval vysledek nekde mezi 2V - 1000/2*2 =1000V. Nejsem si jisty ted, jak se to presne pocita. Delka dratu te civky je pi * d 8 n = 24 cm * 3.14 * 4000 zavitu = kolem 300 000 cm = 3 km

peter
HTML / XHTML › email přes html
14. 4. 2015   #201373

   


<?php
@ini_set('error_reporting', E_ALL);
@ini_set("display_errors", "on"); 
error_reporting(E_ALL);

var_dump($_POST);
//    header('Content-type: application/json');
    $status = array(
        'type'=>'success',
        'message'=>'Děkujeme za Váš e-mail. Vyřídíme Vaše požadavky v nejkratším možném čase'
    );

    $subject = $_POST['subject']; 
    $name = $_POST['name']; 
    $email = @$_POST['email']; 
    $message = $_POST['message'];
    $spam = $_POST['spam']; 

    $email_from = $email;
    $email_to = 'info@kaasfest.cz';

    $body = 'Name: ' . $name . "\n\n" . 'E-mail: ' . $email . "\n\n" . 'Subject: ' . $subject . "\n\n" . 'Message: ' . $message;

var_dump($body);

    $success = @mail($email_to, $subject, $body, 'From: <'.$email_from.'>');
    
    echo json_encode($status);
    die;
?>

Echo nebo var_dump to vypisuji uplne v pohode.

array (size=5)
  'subject' => string 'aaa' (length=3)
  'name' => string 'bbb' (length=3)
  'email' => string 'ccc@ccc' (length=7)
  'spam' => string 'ddd' (length=3)
  'message' => string 'eee' (length=3)

string 'Name: bbb

E-mail: ccc@ccc

Subject: aaa

Message: eee' (length=54)

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý