Anonymní profil Plui – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Plui – Programujte.comAnonymní profil Plui – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 78.98.8.–

Paras
C / C++ › C++ pointer na pole ako para…
24. 6. 2015   #203258

No jasné,vôbec som si to nevšimol,vďaka :-))

Paras
C / C++ › C++ pointer na pole ako para…
24. 6. 2015   #203255

Zdravim ,zacal som sa hrat s pointermi a pokusil som sa o jeden program  

#include "stdafx.h" 
#include <iostream>
using namespace std;
void ukazatelNaPoleVypis(int*, int);
void ukazatelNaPoleNapln(int *, int);
const int MAX = 3;
int _tmain(int argc, _TCHAR* argv[]) 
{
	int arr[MAX];
	ukazatelNaPoleNapln(arr, MAX);
	ukazatelNaPoleVypis(arr, MAX);
}
 
 
void ukazatelNaPoleVypis(int * pole,int velkost){
	for (int i = 0; i <= velkost; i++){
		cout << pole[i] << endl;
 
	}
 
}
 
void ukazatelNaPoleNapln(int *pole, int velkost){
	for (int i = 0; i <= velkost; i++){
		cin >> pole[i];
 
	}
 
}


akurát problém je v tom,že keď zadám input,síce  vypíše pekne celé pole ale potom mi vyhodí runtime error ze "Stack around the variable "arr" was corrupted" ..za kazdu pomoc ďakujem :)

Qwerty
C / C++ › Stack
22. 6. 2015   #203227

Zdravím,momentálne sa učím C++ a narazil som na zásobník - stack ,našiel som aj nejaké zdrojaky poprecital si niečo o tom ale nikde som nevidel aké to má využitie ....alebo podobne heap akurát som sa dozvedel že slúži na uchovavanie veľkých premennych...je tam toho este viac? Mnohokrát ďakujem :)

Zasláno z mobilního telefonu.

Plui
.NET › Pohyb objektov KeyUp - KeyDown
21. 6. 2015   #203200

Dúfam že takéto kódy sa aj mne niekedy podaria   

Plui
.NET › Pohyb objektov KeyUp - KeyDown
21. 6. 2015   #203195

Ako si sa naučil rozmýšľať "programátorsky"? :)

Plui
.NET › Pohyb objektov KeyUp - KeyDown
21. 6. 2015   #203191

Tak ako hovorím bolo by tam toho veľa zrejme....a aj ako hovoríš je tam kód ktorý neviem čo robí ,napríklad lambda,tuple a podobne :)

Plui
.NET › Pohyb objektov KeyUp - KeyDown
21. 6. 2015   #203188

Nechápem napríklad tomuto : mainForm.KeyDown += (sender, args) =>   ...ako je tam viac toho ale ja tie funkcie všetky nepoznám :-)

Plui
.NET › Pohyb objektov KeyUp - KeyDown
21. 6. 2015   #203185

Jojo ja viem sorry za preklep :-))

Plui
.NET › Pohyb objektov KeyUp - KeyDown
21. 6. 2015   #203183

Jaj ja som myslel ze sa ma pohybovat ten stvorec po 10 :-) zvol si aku chces (napr 400x400 aj moze byt:)

Plui
.NET › Pohyb objektov KeyUp - KeyDown
21. 6. 2015   #203182

Nerozumiem teraz :-) veď okno sa nehýbe nie :)

Plui
.NET › Pohyb objektov KeyUp - KeyDown
21. 6. 2015   #203180

Tak sprav tak,že velkosť okna nebude delitelna 10 ale bude sa pohybovat o 10 :) btw mohol by si mi k tomu kódu prosím ťa aj nejaké komentáre hodiť,veľmi by mi to pomohlo :)

Plui
.NET › Pohyb objektov KeyUp - KeyDown
21. 6. 2015   #203177

a aky je rozdiel medzi polickovou a touto co som robil ja? :-))

Plui
.NET › Pohyb objektov KeyUp - KeyDown
21. 6. 2015   #203175

robil* :-)

Plui
.NET › Pohyb objektov KeyUp - KeyDown
21. 6. 2015   #203174

Presne ciel? :-) To co som robila ja,t.j. jednoduchy stvorec ktory sa pomocou šipiek hýbe a nemôže vychádzať z okna :-)

Plui
.NET › Pohyb objektov KeyUp - KeyDown
21. 6. 2015   #203172

Btw mohol by si mi sem hodiť ak máš čas ako by si teda urobil ten pohyb? :-))

Plui
.NET › Pohyb objektov KeyUp - KeyDown
21. 6. 2015   #203167

A taká základná otázka ako si sa to všetko dokázal naučiť sám :-)

Zasláno z mobilního telefonu.

Plui
.NET › Pohyb objektov KeyUp - KeyDown
20. 6. 2015   #203156

Ale dnes uz tazko vezmu ludi bez praxe :-) a ako dalsi palec hore za to ze si sa to ucil sam,aj ked mi to nejde do hlavy ako si sa to vsetko bez VS dokazal naucit :)

Plui
.NET › Pohyb objektov KeyUp - KeyDown
20. 6. 2015   #203154

Mňa to vždy nejak priťahovalo a hlavne také tie kódy ako si napísal naprikald ty,proste je tam vidieť že ten človek už to ovláda aj tú logiku ,mne sa také kódy strašne páčia ..ale ako palec hore :) ja som web skúšal ale podľa mna je tam toho strašne vela :)

Plui
.NET › Pohyb objektov KeyUp - KeyDown
20. 6. 2015   #203152

A ak môžem tak čo konkrétne programuješ? :) A v ktorých jazykoch :)

Plui
.NET › Pohyb objektov KeyUp - KeyDown
20. 6. 2015   #203150

Mám 17 rokov takže žiadne veľké skúsenosti nemám a tento bol môj prvý pokus o pohnutie objektu takže tak :-)

Zasláno z mobilního telefonu.

Plui
.NET › Pohyb objektov KeyUp - KeyDown
20. 6. 2015   #203145

To príde časom :))

Plui
.NET › Pohyb objektov KeyUp - KeyDown
20. 6. 2015   #203141

A načo si to komplikovať :-)

Plui
.NET › Pohyb objektov KeyUp - KeyDown
20. 6. 2015   #203138

Čo je na tom fuj? :)

Plui
.NET › Pohyb objektov KeyUp - KeyDown
20. 6. 2015   #203133

Pekný kód,ale hento by ma nenapadlo(zatiaľ) :) Ale ďakujem za vysvetlenie ale mam ešte jednu otázku ak mi môžeš poradIť s nasledujúcim kódom :  

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;
using System.Diagnostics;

namespace Object
{
    public partial class Form1 : Form
    {
        enum Directions { Left, Right, Up, Down }
        Directions _direct;
        private int _x;
        private int _y;

        public Form1()
        {
            InitializeComponent();
            _x = 50;
            _y = 50;
            _direct = Directions.Down;
        }

        private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
        {
            Invalidate();
        }

        private void form_paint(object sender, PaintEventArgs e)
        {
            e.Graphics.FillRectangle(Brushes.Black, _x, _y, 70, 70);
        }

        private void timer1_Tick(object sender, EventArgs e)
        {
            if (_direct == Directions.Left)
            {
                
                checkPosition(_x, _y);
                _x -= 10;
                
            }
            else if (_direct == Directions.Right)
            {
              
                checkPosition(_x, _y);
                _x += 10;
                
            }
            else if (_direct == Directions.Down)
            {
               
                checkPosition(_x, _y);
                _y += 10;
            }
            else if (_direct == Directions.Up)
            {
                
                checkPosition(_x, _y);
                _y -= 10;
                
            }

            Invalidate();
           
        }

        private void Form1_KeyDown(object sender, KeyEventArgs e)
        {
            if (e.KeyCode == Keys.Left)
            {
                _direct = Directions.Left;
            }
            else if (e.KeyCode == Keys.Right)
            {
                _direct = Directions.Right;
            }
            else if (e.KeyCode == Keys.Up)
            {
                _direct = Directions.Up;
            }
            else if (e.KeyCode == Keys.Down)
            {
                _direct = Directions.Down;
            }
        }

        private void checkPosition(int x, int y)
        {
            if (x < 0)
            {
                _x = 0;
            }
            if (y < 0)
            {
                _y = 0;
            }
            if ((x + 70) > 400) { _x = 330; }
            if ((y + 70) > 400) { _y = 330; }
        }

       
    }
}

ako zistím cez Debugger že aké sú tie hodnoty _x a _y priebežne s tým ako to ide?lebo nejak mi to vychádza mimo :-) vďaka

Plui
.NET › Pohyb objektov KeyUp - KeyDown
18. 6. 2015   #203090

Zdravim momentalne sa hram s GUI v C sharp a robil som pohyb objektov konkretne 2,jeden stvorec a druhy je button ,avsak rozdiel je ze pri stvorci sa mi to hybalo s KeyDown funkciou ale s buttonom s KeyUp funkcou  

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;

namespace OBject_Moving
{
    public partial class FormView : Form
    {
       
      public FormView()
        {
           
            InitializeComponent();
          
        }

      private void button1_KeyDown(object sender, KeyEventArgs e)
      {
         
      }

      private void button1_KeyUp(object sender, KeyEventArgs e)
      {
          if (e.KeyCode == Keys.Left)
          {
              this.button1.Left -= 10;
          }
          else if (e.KeyCode == Keys.Right)
          {
              this.button1.Left += 10;
          }
          else if (e.KeyCode == Keys.Up) {
              this.button1.Top -= 10;
            }
       
          else if (e.KeyCode == Keys.Down)
          {
              this.button1.Top += 10;
          }
      }

      

A taky detail (pre istotu) to "e.KeyCode" v podstate nacita "to co si stlacil" ,laicky povedane? :-)  Ďakujem pekne :)

Plui
.NET › Public vs private metóda
17. 6. 2015   #203033

Tak myslím že aj 60 je dosť :D ešte taká otázka (posledná) ..v tomto kóde :  

class Car
        {
            public int Year { get; set; }
            public string Model { get; set; }
            public string Color { get; set; }
            public int Value { get; set; }
            public string FormatMe() {
                return String.Format("{0} - {1} - {2} - {3}",
                    this.Color,
                    this.Model,
                    this.Value,
                    this.Year);
            }
           
        }

má tam this aj nejaké uplatnenie ?? :)

Plui
.NET › Public vs private metóda
17. 6. 2015   #203030

Veď práve to,že ako ich použiť,spraviť triedu a pod. viem,aj nejaké dedičnosti atď,ale skôr na menších a jednoduchých programoch,ale to asi pri menších projektoch nemá nejaké uplatnenie,či? :-) 

Plui
.NET › Public vs private metóda
17. 6. 2015   #203026

Aha ,diky :-) ..btw jak sa da OOP naucit?je dobre aj citat knihu alebo staci len pisat prrogramy a ucit sa na vlastnych chybach :-) 

Plui
.NET › Public vs private metóda
17. 6. 2015   #203020

Zdravim ,v mojom kode (skusam jednoduche OOP) som mal problem s tým,že ked som mal "public ...carDetails" tak to neslo ale ked som dal private tak to slo,akurat ze neviem prečo :) Ďakujem
 

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.IO;

namespace ConsoleApplication1
{
    class Program
    {
        static void Main(string[] args)
        {
            Car myNewCar = new Car();
            myNewCar.Year = 1950;
            myNewCar.Model = "BMW";
            myNewCar.Color = "Black";
            myNewCar.Value = 42000;
            carDetails(myNewCar);

            Console.ReadKey();


        }
        private static void carDetails(Car _car) {
            Console.WriteLine(_car.FormatMe());
        }
        
        class Car
        {
            public int Year { get; set; }
            public string Model { get; set; }
            public string Color { get; set; }
            public int Value { get; set; }
            public string FormatMe() {
                return String.Format("{0} - {1} - {2} - {3}",
                    this.Color,
                    this.Model,
                    this.Value,
                    this.Year);
            }
           
        }
    }
}
Jabko123
C / C++ › C Sharp Console vlastnosti
16. 6. 2015   #202989

Zdravim,zacal som robit so C sharp a pozeram si v Console funkcie ,pri niektorych je pekne napisane ake argumenty to prijima ako napriklad (int1,int2) ako suradnice ale pri niektorych to ukazuje { get; set;} ...mohol by mi to niekto prosim vas nejak strucne objasnit ako sa to nastavuje? :-) napriklad to je pri Console.Title :) ďakujem 

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý