Anonymní profil Vox – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Vox – Programujte.comAnonymní profil Vox – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 88.100.236.–

Vox
Blender › Problém s kostičkovaným stínem
30. 8. 2015   #204604

#3 Vox

Oprava chyby:
Ne nastavit ale odstranit nastavením.

Vox
Blender › Problém s kostičkovaným stínem
30. 8. 2015   #204602

#1 Vox
Drobné zoubkování lze nastavit v menu pro renderování zvýšením vzorkování při zatrženém antialiasingu.

Vox
Blender › Problém s kostičkovaným stínem
30. 8. 2015   #204601

Problém se prozatím nepodařilo kompletně vyřešit, ale výrazně pomůže přepnutí "buffered shadow" na "ray shadow" v nastavení světel více info naleznete na stránce, kde mi poradili.

http://blender.stackexchange.com/questions/36713/squared-shadows-after-rendering

Vox
Blender › Problém s kostičkovaným stínem
30. 8. 2015   #204599

Zdravím všechny, chtěl bych požádat o pomoc. V Blenderu jsem si nakreslil jednoduchý objekt s osvětlením, ale po vyrenderování scény se mi stalo, že se v obrazu objevily kostičkované stíny (patrné v horní části a vlevo. Problém by mohl být v tom, že objekt je velmi malý (asi okolo 5mm). Bohužel vůbec netuším, jak vyřešit citlivost Blenderu při renderování, případně nějaký antialiasing nebo nevím kde hledat další záležitosti, které by mohly způsobovat problém.

Víte, jak takový objekt spravit?

Připojen obrázek.

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý