Anonymní profil peter – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil peter – Programujte.comAnonymní profil peter – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 2001:718:2601:258:ccdd:32...–

peter
Pascal › text -> pole : boolean
4. 12. 2017   #218843

'wirteln -> writeln
Jo, a pokud by slo o mapu, ctvercovou, treba, tak by bylo fajn doplnit prazdne polozky.

peter
Pascal › text -> pole : boolean
4. 12. 2017   #218842

#6 MilanL
 Njn, jsem zkratka rychlejsi :) Ale zas uz neznam presne ten kod. Kazdopadne, bylo by fajn, neindexujici promenne pojmenovat aspon 3 pismeny, jako treba misto 's' pouzit 'str', 'T' 'TXT' nebo zrovna 'soubor'.

peter
Pascal › text -> pole : boolean
4. 12. 2017   #218840

#4 peter
 Oprava, znak bude vyhodnocen jako true, cili <>'d'

peter
Pascal › text -> pole : boolean
4. 12. 2017   #218839

Je tu nekolik nejasnosti, o kterych bych rad hodil rec.

uddudud
duududd
uududdd
'u = true a f = false'
!!! v ukazce je 'u' a 'd'

'zapíše pouze první řádek pole'
- read cte znak po znaku
- readln precte 1 radek
- pokud tvuj kod cte znak po znaku do EOF,
-- pak kazdy \n (hex: 0D0A, konec radku) bude vyhodnocen jako false, false
-- radkovani se tudiz bude ignorovat
-- j := j+1; read(T,s); if s = 'd' then spin[1,j] := false else spin[1,j] := true;
---- vse zapisujes do radku 1: spin[1,...

Takze bych soubor nacital pres readln a pak tu promennou prochazel znak po znaku. A nebo bych pouzil, co mas a kontroloval navic znaky pro 0D 0A. Nevim, jak se to ted v paskalu zapisuje, ale bezne jako znak="\n" nebo znak==0x0D or znak==0x0A.

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý