Anonymní profil Scooby Doo – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Scooby Doo – Programujte.comAnonymní profil Scooby Doo – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 77.240.96.–

Nevia
Python › Podprogramy s proměnnou
28. 3. 2022   #390053

   

canvas.create_line(0,150,700,150,fill='brown', width = 3)
#vytvořím si dvě čáry, které budou pod sebou mezi krápníkama
canvas.create_line(0,220,700,220,fill='brown', width = 3)
a = 150 #proměnná pro horní dřívko žebříku
b = 220 #proměnná pro dolní dřívko žebříku
c = 70 #proměnná pro schůdek žebříku

for i in range(10):
    canvas.create_line(c,a,c,b,fill = 'brown', width =3)#*
    c=c+70

Část II

Nevia
Python › Podprogramy s proměnnou
28. 3. 2022   #390052

   

import tkinter #importuji knihovnu tkinter
canvas = tkinter.Canvas(height = 400, width = 700) #určím si velikost plátna
canvas.pack()

import random #vložím knihovnu random, pro další náhodné výběry


#KRÁPNÍKY:
x = 10
def nakresli_dvojici_krapniku(canvas ,x, delka, y_strop, y_podlaha): #zadefinoval jsem si funkci, která mi vytvoří krápníky zradlově naproti sobě pomocí svých proměnných souřadnic (strop a podlaha)
    x1, y1 = x, y_strop
    x2, y2 = x, y_strop + delka #proměnné x,y strop a podlaha jsem si vytvořil, abych získal zrcadlové vyobrazení krápníků. Pomocí nich jsem si takto sjednal jejich uspořádání na protějších stranách (určil jsem si kde mi budou  souřadnice krápníků začínat a končit)                
    canvas.create_line(x1, y1, x2, y2, fill="green")
    x1, y1 = x, y_podlaha - delka
    x2, y2 = x, y_podlaha
    canvas.create_line(x1, y1, x2, y2, fill="green")

for x in range(1000): #ve for cyklu jsem si dal počet, kolikrát chci, aby se mi krápníky nakreslily v řadě za sebou
    delka = random.randint(20, 70) #určil jsem si interval, který mi vybere náhodnou délku pro krápník mezi 20 - 70
    nakresli_dvojici_krapniku(canvas ,x, delka, 10, 390) #ještě jsem si dosadil funkci canvas, která mi dosadí parametr mého stanoveného plátna, na který má kreslit


#LOUŽE:
pocet = random.randint(10,20) #zde jsem si urči proměnnou pocet, který bude náhodný od 10 do 20, který jsem poté použil ve for cyklu
for i in range(pocet): 
    x = random.randint(10, 1000) 
                                #z náhodného počtu z intervalu se mi na náhodném místě nakreslí louže a náhodných souřadnicích, které jsem si určil         
    y = random.randint(10, 1000)
    

    if (x>=400)and(y<=700):   #nastavil jsem si podmínku souřadnic pro louže, které se mi nebudou dotíkat žádných z krápníků
        x3 = random.randint(100,250)
        
        y3 = random.randint(100,150)
        
        x_polomer = random.randint(20,100)
        #pro x a y jsem si udělal náhodný poloměr dle zadání od 70 do 100
        y_polomer = random.randint(20,100)
        canvas.create_oval(x3,y3,x_polomer+x3,y_polomer+y3, fill='blue') #louže se mi nakreslily

FINÁLNÍ VÝSLEDEK ČÁST I

Nevia
Python › Podprogramy s proměnnou
28. 3. 2022   #390051

Mohu se zeptat, jak byste upravili ty modrá kolečka, aby byly dále od sebe?

Nevia
Python › Podprogramy s proměnnou
28. 3. 2022   #390050

   

import tkinter #importuji knihovnu tkinter
canvas = tkinter.Canvas(height = 400, width = 700) #určím si velikost plátna
canvas.pack()

import random #vložím knihovnu random, pro další náhodné výběry
x = 10 


def nakresli_dvojici_krapniku(canvas ,x, delka, y_strop, y_podlaha): #zadefinoval jsem si funkci, která mi vytvoří krápníky zradlově naproti sobě pomocí svých proměnných souřadnic (strop a podlaha)
    x1, y1 = x, y_strop
    x2, y2 = x, y_strop + delka #proměnné x,y strop a podlaha jsem si vytvořil, abych získal zrcadlové vyobrazení krápníků. Pomocí nich jsem si takto sjednal jejich uspořádání na protějších stranách (určil jsem si kde mi budou  souřadnice krápníků začínat a končit)                
    canvas.create_line(x1, y1, x2, y2, fill="green")
    x1, y1 = x, y_podlaha - delka
    x2, y2 = x, y_podlaha
    canvas.create_line(x1, y1, x2, y2, fill="green")

for x in range(1000): #ve for cyklu jsem si dal počet, kolikrát chci, aby se mi krápníky nakreslily v řadě za sebou
    delka = random.randint(20, 70) #určil jsem si interval, který mi vybere náhodnou délku pro krápník mezi 20 - 70
    nakresli_dvojici_krapniku(canvas ,x, delka, 10, 390) #ještě jsem si dosadil funkci canvas, která mi dosadí parametr mého stanoveného plátna, na který má kreslit


pocet = random.randint(10,20) #zde jsem si urči proměnnou pocet, který bude náhodný od 10 do 20, který jsem poté použil ve for cyklu
for i in range(pocet): 
    x = random.randint(10, 1000) 
                                #z náhodného počtu z intervalu se mi na náhodném místě nakreslí louže a náhodných souřadnicích, které jsem si určil         
    y = random.randint(10, 1000)
    

    if (x>=80)and(y<=700):   #nastavil jsem si podmínku souřadnic pro louže, které se mi nebudou dotíkat žádných z krápníků
        x3 = random.randint(100,250)
        
        y3 = random.randint(100,150)
        
        x_polomer = random.randint(70,100)
        #pro x a y jsem si udělal náhodný poloměr dle zadání od 70 do 100
        y_polomer = random.randint(70,100)
        canvas.create_oval(x3,y3,x_polomer+x3,y_polomer+y3, fill='blue') #louže se mi nakreslila

Dává to takhle smysl, jak jsem to napsal?

Zkuste si to klidně zpustit, mělo by to fungovat

Nevia
Python › Podprogramy s proměnnou
28. 3. 2022   #390048

   

import tkinter
canvas = tkinter.Canvas(height = 500, width = 700)
canvas.pack()

import random
x = 10


def nakresli_dvojici_krapniku(canvas ,x, delka, y_strop, y_podlaha):
    x1, y1 = x, y_strop
    x2, y2 = x, y_strop + delka
    canvas.create_line(x1, y1, x2, y2, fill="green")
    x1, y1 = x, y_podlaha - delka
    x2, y2 = x, y_podlaha
    canvas.create_line(x1, y1, x2, y2, fill="green")

for i in range(50):
    delka = random.randint(20, 70)
    nakresli_dvojici_krapniku(canvas ,x, delka, 10, 390)

Tak jsem dosadil Canvas a dal jsem je to do for cyklu, ale stále se mi nakreslí pouze jenom dvě čáry místo mých 50 o náhodné délce

Nevia
Python › Podprogramy s proměnnou
27. 3. 2022   #390042

#12 gna
Takže když si dám šířku 500 a výšku 250, tak tam to canvas má nechat, nebo vložit co jsem si dosadil do canvasu?

Nevia
Python › Podprogramy s proměnnou
27. 3. 2022   #390040

#10 gna
Ahoj, díky moc. Můžu se zeptat, co znamená ten canvas v těch souřadnicích? Když si zadefinuji x = 10, tak mi to nakreslí pouze jednu čáru. 

Připojen obrázek.

Nevia
Python › Podprogramy s proměnnou
27. 3. 2022   #390037

Asi nejlepší by bylo si udělat podprogram krapniky a jet nejak takto:

def krapniky:

canvas.create_line( tady nějak souřadnice ale vůbec nevím jak, width = 1, a délka má být od 20 do 70 a nevím kam to mám napsat)

Měl bych napsat délku jako zvlášť proměnnou, kterou potom vložím do podprogramu? 

Nevia
Python › Podprogramy s proměnnou
27. 3. 2022   #390036

#6 gna
Je mi fakt líto, ale netuším, jak to mám udělat. Už to zkouším přes dvě hodiny a vůbec se mi nedaří. Nevíte někdo, jak by to mělo fungovat? Protože mně set to povedlo udělat na jedné straně, ale ne zrcadlově a hlavně ne náhodně...  :-(

Nevia
Python › Podprogramy s proměnnou
27. 3. 2022   #390033

#2 gna
Nevím, jak mám naprogramovat podprogram, který mi udělá ty krápníky ve stejné výšce (řekněme 10) a zrcadlově

Nevia
Python › Podprogramy s proměnnou
27. 3. 2022   #390032

#3 Jerry
Ahoj, dneska večer 

Nevia
Python › Podprogramy s proměnnou
26. 3. 2022   #390027

Ahoj, potřeboval bych pomoct s tímto porogramem. Jedná se o podprogram s proměnnou, který vykreslí v jeskyni krápníky, které budou s určitou délkou zrcadlově proti sobě. Dneska večer to mám odevzdat a nevím si s tím rady.

Děkuju moc za pomoc.

Připojen obrázek.

ng28
Python › if - elif
26. 2. 2022   #389958

Už jsem na to přišel, díky.

ng28
Python › if - elif
26. 2. 2022   #389957

Ahoj, potřeboval bych pomoct poradit jak opravit můj program, týká se to souřadnic. Tady je můj program. Problém mám takový, že mám udělat program, který nakreslí kuličky, které budou mít uspořádaní viz obrázek. Děkuju za pomoct, už si nad tím lámu hlavu 2 hodiny a nevím jak ty souřadnice opravit...

Připojen obrázek.


import tkinter

canvas = tkinter.Canvas(height = 600, width = 600)

canvas.pack()

x = 0

y = 0

if (x>=300)and(y<=300): canvas.create_oval(fill='blue', width = 0)

elif (x<=300) and (y>=300): canvas.create_oval(fill='red', width = 0)

else: canvas.create_oval(fill = 'green', width=0)
 

Scooby Doo
Python › Python souřadnice
13. 2. 2022   #389864

#2 gna
Super, ale nevím, jak přehodit souřadnice, aby byla červená nahoře a modrá dole...

Scooby Doo
Python › Prosim o pomoc......
13. 2. 2022   #389859
Scooby Doo
Python › Prosím o pomoc s python - graf
13. 2. 2022   #389857

Zdravím, mám problém s touto úlohou, kterou jsem dostal za domácí úkol a nevím si sní rady. Vím, že se zde použijí funkce if... a else. Ale nevím jak mám přesně dát souřadnice obdélníku k těmto funkcím. Neukázal by mi to prosím někdo? Děkuju moc

Napište program line.py, který vykreslí čáry (viz příklad výstupu) o maximální délce 130 tak, že čára o délce menší než 60 je kreslena červeně, delší čáry mají barvu zelenou. Všechny čáry začínají na pozici y = 130.

Připojen obrázek.

Dájina332
Python › Python - počty, hledání znaků
13. 2. 2022   #389856

Ahoj, mám problém se dvěma úlohami od mého profesora ICT. 

Řádky který zvládnu jsou s funkcí input, ale netuším jak  mám například spočítat délku slova. Budu strašně moc ráda za pomoc.

2)

Napište program delsi.py, který porovná délku dvou slov a vytiskne z nich delší slovo a počet jeho znaků. Viz příklad výstupu:



1)

Napište program veta.py, který v zadané větě určí počet zvoleného znaku. Na vstupu je věta a znak, jehož počet ve větě chceme určit. Příklad výstupu:

LOTR9699
Python › Python souřadnice
13. 2. 2022   #389855

Ahoj, mám problém s mým programem. Mám barevné kuličky, které jsou rozděleny svisle, ale potřebuju je rozdělit vodorovně. Nevíte někdo, jak mám upravit svůj program?

Program

import tkinter
canvas = tkinter.Canvas()
canvas.pack()

import random

for i in range(400):
    x = random.randint(10,370)
    y = random.randint(10,250)
    if x>=190:
        canvas.create_oval(x,y,x+10,y+10, width = 0, fill = 'red')
    else:
        canvas.create_oval(x,y,x+10,y+10,width = 0, fill = 'blue')

LOTR9699
Python › Prosim o pomoc......
13. 2. 2022   #389853

Ahoj, mám problém s mým programem. Mám barevné kuličky, které jsou rozděleny svisle, ale potřebuju je rozdělit vodorovně. Nevíte někdo, jak mám upravit svůj program?

Program

import tkinter
canvas = tkinter.Canvas()
canvas.pack()

import random

for i in range(400):
    x = random.randint(10,370)
    y = random.randint(10,250)
    if x>=190:
        canvas.create_oval(x,y,x+10,y+10, width = 0, fill = 'red')
    else:
        canvas.create_oval(x,y,x+10,y+10,width = 0, fill = 'blue')

Romanczsk
Python › Python, obdelníky
18. 1. 2022   #389633

Zdravím, 

měl bych dotaz k této úloze z pythonu. Mám vytvořit dva programy.

První  program je o tom, že program nakreslí z pěti čtverců následující ornament (viz obrázek1). Malé čtverce mají být zachovány ve stejné velikosti.

Připojen obrázek.

Druhý podúkol spočívá v tom že mám vytvořit program, který právě ze tří obdélníků vytvoří pyramidu o rozměrech 150x50, 100x50, 50x50.

Hlavní problém u této úlohy je, že nevím, jaké mám dát souřadnice, aby se obdélníky nepřekrývali.

Pavel
Python › tkinter - sloupec
17. 1. 2022   #389632

#3 gna
Děkuji ti moc.

Pavel
Python › tkinter - sloupec
17. 1. 2022   #389630
Pavel
Python › tkinter - sloupec
17. 1. 2022   #389629

Ahoj, mám problém s jednou úlohou, kde mám naspat slovo 'python' v jednom sloupci v náhodné barvě desetkrát za sebou.

Hlavní problém, který mám je, že nevím, jak upravit tento program, aby mi tiskl náhodnou barvu, aby se mi slovo python vytisklo v sloupci. 

zde můj program:

*u proměnných x a y mám náhodné souřadnice schválně, nevím, jak napsat dané souřadnice do sloupce...

import tkinter
canvas = tkinter.Canvas()
canvas.pack()

x = random.randint (0, 380)

y = random.randint (0, 260)

canvas.create text (x, y, text = 'python')

Screpheep
Java › Spojový seznam - problém
11. 12. 2012   #168655

Zdravim, řešim domácí úkol na programování, je to spojový seznam, jeho prvky jsou matice. Mám třídu úložiště a třídu matice, úložiště musí umět tohle: přidat prvek, vrátit velikost seznamu, vypsat matice vzestupně podle součtu a vrátit pole  matic seřazené podle součtu. Všechno tohle už mám a při mojem testování to funguje bez problémů, odevzdáváme to ale přes systém odevsys, tzn to kontroluje počítač. A vypisuje mi to chyby v metodách přidej prvek a vypiš matice. Nevíte někdo proč to hází chyby?  

package du4;

public class Uloziste {

    private Prvek prvni;
    private Prvek posledni;
    private int velikost;

    public Uloziste() {
        velikost = 0;
    }

    public int pocet() {
        return velikost;
    }

    public void vypis() {

        Prvek akt = prvni;
        boolean serazeno = true;
        Matice pomocna;
        Matice[] s = new Matice[velikost];

        for (int i = 0; i < velikost; i++) {
            s[i] = (akt.matice);
            akt = akt.next;
        }
        while (serazeno != false) {
            serazeno = false;
            for (int i = 0; i < s.length - 1; i++) {
                if (s[i].soucet() > s[i + 1].soucet()) {
                    pomocna = s[i];
                    s[i] = s[i + 1];
                    s[i + 1] = pomocna;
                    serazeno = true;
                }

            }
        }
        for (int i = 0; i < s.length; i++) {
            System.out.println(s[i].toString());
        }
    }

    public Matice[] prvky() {
        Prvek akt = prvni;
        boolean serazeno = true;
        Matice pomocna;
        Matice[] s = new Matice[velikost];

        for (int i = 0; i < velikost; i++) {
            s[i] = (akt.matice);
            akt = akt.next;
        }
        while (serazeno != false) {
            serazeno = false;
            for (int i = 0; i < s.length - 1; i++) {
                if (s[i].soucet() > s[i + 1].soucet()) {
                    pomocna = s[i];
                    s[i] = s[i + 1];
                    s[i + 1] = pomocna;
                    serazeno = true;
                }
            }
        }
        return s;
    }

    public void pridej(Matice prvek) {
        Prvek p = new Prvek(prvek);
        if (velikost == 0) {
            this.prvni = p;
            this.posledni = p;
        } else {
            this.posledni.next = p;
            this.posledni = p;
        }
        velikost++;
    }

    private class Prvek {

        private Matice matice;
        private Prvek next;

        private Prvek(Matice matice) {

            this.matice = matice;

        }
    }
}
Anonymní uživatel
C / C++ › Const char v C
31. 3. 2011   #140474

Decimální jako 0-9

Anonymní uživatel
C / C++ › Const char v C
30. 3. 2011   #140445

To KIIV : Mám to už udělané že hodnota je v normálním decimálním tvaru.

Anonymní uživatel
C / C++ › Const char v C
30. 3. 2011   #140436

To nervak : No já programuju MCU a potřebuju zobrazit na LCD data získané z obvodu reálného času což je to "unsigned char" ale pak mám knihovnu která zobrazuju znaky na LCD ale "const char".

C / C++ › Const char v C
30. 3. 2011   #140432

Ahoj, potřeboval bych prosím poradit jestli někdo nevíte jak převést v C "unsigned char" na "const char" nebo jinak udělat abych místo "Hello World" mohl mít "unsigned char" získaný z jiné funkce. Děkuji moc.

const char msg[] = "Hello World!!!";

Karel Novánek
C / C++ › Potřebuji pomoc s programem
21. 3. 2011   #140236

Dobrý den,

potřeboval bych pomoci naprogramovat program. Tady mám zadání jak by to mělo vypadat (příklad). byl bych moc šťastný kdyby mi s tím někdo pomohl. Můj mail je: k4jm1@seznam.cz, icq: 774345110, skype: kajmiii

Tady je příklad:

// Adventura.cpp : Defines the entry point for the console application.
//

//#include "stdafx.h"

#include <ctime> // potřebné pro generování náhodného čísla
#include <iostream>
using namespace std;

int klic = 1; // proměnná, která obsahuje pozici klíčů
bool vyhra = false; // proměnná, která indikuje zda se vyhrálo

void obyvak()
{
system("cls"); // vyprázdní konzoly (vymaže)
system("color A"); // nastaví barvu textu na zelenou

// výpis textu hry pro obyvák
cout << "Nyni se nachazite v obyvaku." << endl;
cout << "Klice muzete hledat:" << endl;
cout << " v supliku pod televizi[1]" << endl;
cout << " pod oknem[2]" << endl;
cout << " ve skrini[3]" << endl;
cout << endl << "Odejit pryc z obyvaku[0]." <<endl;

// obsluha výběru varianty
int vyber;
cout << endl << "Zadejte vyber: ";
cin >> vyber;

while(vyber != 0) // test zda hráč nezadá 0 ( = odchod)
{
switch(vyber)
{
case 1:
case 2:
case 3: // varianta pokud hráč zadá 1, 2 nebo 3
if(klic == vyber) // test zda se klíče našli
{
cout << "Vyhral jste, klice jste nasel." << endl;
vyhra = true;
return;
}
else // pokud zde klíče nejsou
{
cout << "Bohuzel zde klice nejsou." << endl;
}
break;
default:
cout << "Naplatna hodnota." << endl;
break;
}

cout << endl << "Zadejte vyber: ";
cin >> vyber;
}
}

void loznice()
{
system("cls");
system("color C"); // nastaví barvu textu na červenou

// výpis textu hry pro ložnici
cout << "Nyni se nachazite v loznici." << endl;
cout << "Klice muzete hledat:" << endl;
cout << " pod posteli[4]" << endl;
cout << " ve skrini[5]" << endl;
cout << endl << "Odejit pryc z loznice[0]." <<endl;

int vyber;
cout << endl << "Zadejte vyber: ";
cin >> vyber;

while(vyber != 0) // test zda hráč nezadá 0 ( = odchod)
{
switch(vyber)
{
case 4:
case 5: // varianta pokud hráč zadá 4 nebo 3
if(klic == vyber) // test zda se klíče našli
{
cout << "Vyhral jste, klice jste nasel." << endl;
vyhra = true;
return;
}
else
{
cout << "Bohuzel zde klice nejsou." << endl;
}
break;
default: // pokud hráč zadá neplatnou variantu
cout << "Naplatna hodnota." << endl;
break;
}

cout << endl << "Zadejte vyber: ";
cin >> vyber;
}
}

void kuchyn()
{
system("cls");
system("color 9"); // nastaví barvu textu na modrou

// výpis textu hry pro kuchyň
cout << "Nyni se nachazite v kuchyni." << endl;
cout << "Klice muzete hledat:" << endl;
cout << " v kredenci[6]" <<endl;
cout << " pod stolem[7]" << endl;
cout << endl << "Odejit pryc z kuchyne[0]." << endl;

int vyber;
cout << endl << "Zadejte vyber: ";
cin >> vyber;

while(vyber != 0) // test zda hráč nezadá 0 ( = odchod)
{
switch(vyber) // přepínač podle hodnoty proměnné vyber
{
case 6:
case 7: // varianta pokud hráč zadá 6 nebo 7
if(klic == vyber)
{
cout << "Vyhral jste, klice jste nasel." << endl;
vyhra = true;
return;
}
else
{
cout << "Bohuzel zde klice nejsou." << endl;
}
break;
default:
cout << "Naplatna hodnota." << endl;
break;
}

cout << endl << "Zadejte vyber: ";
cin >> vyber;
}
}

int _tmain(int argc, _TCHAR* argv[])
{
// následující dva řádky vygenerují náhodné číslo od 1 do 7
// náhodná hodnota se uloží do globální proměnné klic
// která reprezentuje pozici schovaných klíčů
srand((unsigned)time(0));
klic = (rand()%7)+1;

// hra běží dokud nejsou klíče nelezeny
while(vyhra == false)
{
system("cls"); // vyprázdní konzoly (vymaže)
system("color 7"); // nastaví barvu textu na bílou

// výpis textu hry
cout << "Nyni se nachazite v chodbe." << endl;
cout << "Klice muzete hledat:" << endl;
cout << " v obyvaku[1]" << endl;
cout << " v loznici[2]" << endl;
cout << " v kuchyni[3]" << endl;

// obsluha výběru varianty
int vyber;
cout << endl << "Zadejte vyber: ";
cin >> vyber;

switch(vyber) // větvení podle proměnné vyber
{
case 1:
obyvak(); // vstup do obýváku (funkce)
break;
case 2:
loznice(); // vstup do ložnice (funkce)
break;
case 3:
kuchyn(); // vstup do kuchyně (funkce)
break;
}
}

return 0;
}

Anonymní uživatel
HTML / XHTML › ie - video v object / embed…
5. 3. 2011   #139689
Anonymní uživatel
HTML / XHTML › ie - video v object / embed…
5. 3. 2011   #139688

V z-indexu problém není. Dokud to video vůbec nezapnu tak vše funguje jak má. Problém nastane teprve když zapnu to video. Protože to začne vykreslovat přímo na obrazovku (a tedy to vykreslí přes to menu). Aspoň takhle jsem to pochopil z toho co jsem kde našel. A správně by tomu mělo pomoct
<param name="wmode" value="transparent">
<embed ... wmode="transparent">
(v firefoxu a opeře skutečně pomohlo).
Pouze v internet exploreru (a možná i v chromu) to dál nefunguje.

Anonymní uživatel
HTML / XHTML › ie - video v object / embed…
5. 3. 2011   #139671

Dik za reakce.
Ale jestli se nepletu tak ty ten výběr písničky máš přes html. Já mám problém pouze pokud se to menu má zobrazit přes <object> nebo <embed>.
Každopádně jsem zkusil přidat z-index tam kam si říkal, a nic se nezměnilo.

Anonymní uživatel
HTML / XHTML › ie - video v object / embed…
5. 3. 2011   #139658

z-index mám nastaven u menu. u toho videa předpokládám defaultní hodnotu 0.

Anonymní uživatel
HTML / XHTML › ie - video v object / embed…
4. 3. 2011   #139632

Dobrý den.

Už dlouhou dobu se mi nedaří odstranit problém v IE s překrytím videa rozevíracím menu.
Problém se projeví pouze v IE (a tušim že i v Google Chrome) a pouze pokud je video spuštěno. V Opeře a Firefoxu tuším funguje.

Vyzkoušet můžete na http://followthecat.cz/pokus.php.

<param name="wmode" value="transparent">

<embed ... wmode="transparent">

mám obojí nastaveno.

Nevíte někdo jak to vyřešit?

Python › Skript v Perlu
22. 2. 2011   #139194

Ahoj, už dlooooouho řeším problém s jednou knihovnou kolem programování MCU a teď se snad blížím k cíli. Jenže potřebuju převést soubor typu ".s43" na ".asm" na což je Perl Skript ale nedaří se mi to použít. Určitě se tu najde někdo kdo Perlu rozumí a bude to pro něj otázka dvou minut že? Přikládám vše potřebné. Soubory jsem pojmenoval dle toho příkladu na tom linku. Už to jen provést Děkuju moc a pevně doufám že to bude hračka

Tady je o tom skriptu: http://processors.wiki.ti.com/index.php/IAR_to_CCS_ASM_Perl_Script

Marek
Mikrokontroléry › MSP430 a I2C
16. 1. 2011   #137878

Tak jsem dal v nastavení linkeru v sekci "File Search Patch" aby to načítalo i ty soubory s koncovkou ".s43" a chyby zmizely, ale mám tam jiné :-(

cannot open file "./RTC.obj": No error
expecting filename, option, MEMORY, or SECTIONS instead of ";"

RTC je název mého projektu. Díky zase za všechny rady. To že jsem to změnil v nastavení jsem vygooglil v jednom fóru který řešil podobnou chybu. Děkuju moc.

Marek
Mikrokontroléry › MSP430 a I2C
15. 1. 2011   #137857

Já jsem to zkoušel i v IAR ale to je úplně stejné jako v CCS. Stále moc děkuju za tvé rady.

Marek
Mikrokontroléry › MSP430 a I2C
15. 1. 2011   #137850

Ještě ten upravený soubor.

Marek
Mikrokontroléry › MSP430 a I2C
15. 1. 2011   #137849

Jenže v tom kompilování asm je plno chyb. Přitom je to oficiální knihovna. přikládám soubor v původní podobě a po mé úpravě která ovšem má pořád dvě chyby. Děkuji nadále za pomoc.

Marek
Mikrokontroléry › MSP430 a I2C
15. 1. 2011   #137836

No, ještě je k tomu soubor s koncovkou ".s43" ale to když přilinkuju tak mi to hodí přes sto chyb. On je to vlastně soubor v Assembleru. Ve vzorovém příkladu od TI mají taky jen tento soubor s ".h" Asi to dělám někde špatně ne? mě taky došlo že ten Header je málo. Ale tak tedy nevím jak tam ten ".s43" přidat. Děkuji moc.

Marek
Mikrokontroléry › MSP430 a I2C
15. 1. 2011   #137822

Zdravím, nemohl by mi někdo pomoci s programováním v CCS4 a MSP430? Použil jsem knihovnu "USI_I2CMaster.h" a pořád mi to háže chyby níže. podle mě mám jen někde špatně nastavený include nebo něco. Přikládám i kus kódu. Děkuji moc všem.

errors encountered during linking; "TestF2012.out" not built TestF2012 line 0 1294421001531 703

unresolved symbol StatusCallback, first referenced in ./TestF2012.obj TestF2012 line 0 1294421001531 697

unresolved symbol TI_USI_I2C_MasterInit, first referenced in ./TestF2012.obj TestF2012 line 0 1294421001531 702

unresolved symbol TI_USI_I2CRead, first referenced in ./TestF2012.obj TestF2012 line 0 1294421001531 698

unresolved symbol TI_USI_I2CSelect, first referenced in ./TestF2012.obj TestF2012 line 0 1294421001531 699

unresolved symbol TI_USI_I2CStop, first referenced in ./TestF2012.obj TestF2012 line 0 1294421001531 700

unresolved symbol TI_USI_I2CWrite, first referenced in ./TestF2012.obj TestF2012 line 0 1294421001531 701

Kód:

#include "msp430x20x2.h"

#include "USI_I2CMaster.h"





#define LAMP_ON P1DIR |= BIT0

#define LAMP_OFF P1OUT ^= BIT0



char Hour[] = {00,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23};



int StatusCallback(unsigned char c);



void main(void)

{


WDTCTL = WDTPW+WDTHOLD; /* Watchdog vypnut */

if (CALBC1_1MHZ ==0xFF || CALDCO_1MHZ == 0xFF) /* Pokud je hodnota kalibrace vymazána */

{

while(1); /* Nespouštět */



}

BCSCTL1 = CALBC1_1MHZ; /* Nastavení frekvence DCO */

DCOCTL = CALDCO_1MHZ;



for(;;)

{

void DS1307Settime(char Hour);

{


TI_USI_I2C_MasterInit(USIDIV_7+USISSEL_2+USICKPL, StatusCallback); /* Inicializace I2C */

TI_USI_I2CSelect(68);

__disable_interrupt();

TI_USI_I2CRead(68, 3, 1,00);

__bis_SR_register(LPM0_bits + GIE);

__disable_interrupt();

TI_USI_I2CWrite(68, 3, 1,Hour);
__bis_SR_register(LPM0_bits + GIE);

TI_USI_I2CStop(); /* Stop I2C */

}

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý