Anonymní profil ax – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil ax – Programujte.comAnonymní profil ax – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 82.114.199.–

Martin
Flash › Bitmapa do nekolika MovieClip
3. 2. 2008   #64890

No, fakt nevim, nekde jsem to ale cajznul z webu ani jsem se o copyright nezajimal, fakt si nevzpominam odkud to je... :(

ax
Flash › Bitmapa do nekolika MovieClip
3. 2. 2008   #64878

...no asi ani nevis, ale kdyby nahodou...

ax
Flash › Bitmapa do nekolika MovieClip
3. 2. 2008   #64876

ok :)

clovece ten image kvetin by se mi hodil do reklamniho banneru, je to nejak copyrightovane?!

Martin
Flash › Bitmapa do nekolika MovieClip
3. 2. 2008   #64875

tak ten tvuj kod funguje! to FlyingObject jsem nahradil f-ci, ktera proste nahodne rozpohybuje ty tiles, vysledek treba tady :)
http://img258.imageshack.us/img258/9093/screenshot1sq9.gif
(vlevo origos, vpravo "poletujici" tiles)

Tak dik moc!!

ax
Flash › Jak na 3D ve flashy ?
3. 2. 2008   #64872

Tohle jde, jeste jsem to nezkousel v praxi, ale existuji treba open-source 3D enginy pro flash

http://osflash.org/projects

(hledej treba text 3D a 2-3 veci tam najdes)

Ten link co sem davas asi nepotrebuje celou 3D enginu, musel bys ale pomerne ovladat 3D matematiku a naprogramovat objekty jako: Camera, Mesh, Face, Edge, Material, Triangle a/nebo Quad, Vertex, Vector3, Vector2, Matrix4, Quaternion...

hybanim mysi nebo ovladacima prvkama pohybujes orientaci a pozici kamery (=quaternion, vector3) v 3D prostoru a na zaklade nastaveni kamery pocitas pozice 3D bodů (vertex) na obrazovce (tzv. 3D->2D projekce, k tomu pouzivas matrix4 kalkulace). Taky potrebujes algoritmus na tzv. namapovani fotografie (=bitmapa nebo-li textura nebo-li material) na transformovany 3D trojuhelnik nebo i ctyruhelnik (=face).

Mesh je komplexni texturovany 3D objekt, sklada se z faces (= 3D trojuhelniky nebo ctyruhelniky), face se sklada z edges (= hrany face) a vertices (= koncove body kazde edge), vertex se sklada z informace o 3d pozici (vector3) a materialu v danem bode (vector2 tj. x a y urcujici koordinaty bitmapy aneb. ktery pixel bitmapy bude v danem bode zobrazeny) (+pripadne dalsi info jako treba normalovy vektor3 pokud bys chtel texturu osvetlovat zdrojem svetla...aj)

delam chytryho i kdyz tomu zas tak nerozumim, ale chtels zhruba vedet jak je to narocne, treba ti to da lepsi predstavu, nemozne to rozhodne neni, ovsem pochopitelne zalezi na schopnostech programatora ;)

ax
Flash › Bitmapa do nekolika MovieClip
2. 2. 2008   #64769

Ahoj, tvuj dotaz me prvne inspiroval a mezitim jsem to i vyresil, jestli jsem to dobre pochopil, tak tohle by ti melo vyresit rozbiti bitmapy. Se samotnym efektem slozeni do celku si musis poradit, ale mas k dispozici rozbitou bitmapu podle mrizky do mensich movie clips, ktere muzes animovat treba v MovieClip.onEnterFrame (ci onClipEvent(enterFrame) {})

http://www.adobe.com/cfusion/webforums/forum/messageview.cfm?forumid=15&catid=288&threadid=1333893&enterthread=y

ax
Flash › Bitmapa do nekolika MovieClip
1. 2. 2008   #64749

Zkus se podivat na tridu BitmapData, hlavne asi f-ce loadBitmap() a copyPixels()

Martin
Flash › V prohlizeci nefunguje link…
31. 1. 2008   #64602

Kazdopadne by to melo byt "http" a ne "htpp" ;)


Jestli je to ale preklep jen tady, tak me dal nic nenapada. Podobny problem kdosi resil v nasledujicim odkazu, ale moc tomu bohuzel nerozumim

http://www.adobe.com/cfusion/webforums/forum/messageview.cfm?forumid=15&catid=304&threadid=1330775&enterthread=y

Martin
Flash › V prohlizeci nefunguje link…
30. 1. 2008   #64482

A muzes sem poslat ten kousek kodu, ktery otevira novy link?

Nejsem zrovna expert na AS, ale pouzivam pro takove buttony tohle:

on(release) {
getURL("http://programujte.com", "_self");
}

zatim to vzdycky fungovalo ;)

Martin
Flash › Bitmapa do nekolika MovieClip
28. 1. 2008   #64339

Ahoj,
mam bitmapu a potreboval bych ji v ActionScriptu rozbit do nekolika bitmap podle mrizky a vytvorit tak nekolik movie clips, dale animovatelnych pomoci AS2.0.

Pro lepsi predstavu, chci vytvorit efekt: poletujici casti bitmapy se slozi do celku.

Nemam moc tucha jak na to, diky!

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý