Anonymní profil Vojtěch Havel – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Vojtěch Havel – Programujte.comAnonymní profil Vojtěch Havel – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 212.96.172.–

Vojtěch Havel
C / C++ › Přetypování int na double
4. 7. 2009   #111491

Datlik napsal:


vek = double(vek);

by neslo?



ne, mluvíme o Céčku, ne o nějakém scriptovacím jazyce. Proměnná vek má v paměti jasně vyhrazenou pamět (4 byty), logicky do tohoto místa nepůjde nacpat vícebajtový double.

mr.Crow
C / C++ › Programovanie USB
2. 7. 2009   #111431

To Earl Cash :

před započetím hackování USB subsystému bych doporučil naučit se něco málo o vývoji jaderných modulů na Linux Kernel Newbies a alespon základy vývoje ovladačů pod linuxem z knihy Linux Device Drivers (dostupná online)

http://kernelnewbies.org/Drivers
http://lwn.net/Kernel/LDD3/

Anonymní uživatel
C / C++ › Interakce objektů v openGL
18. 12. 2008   #92223

před renderováním objektu musíš spočítat, jestli došlo ke kolizi nebo ne, na základě výsledku rozhodnout, zda objekt na scénu patří nebo ne ;)

Vojtěch Havel
C / C++ › funkce
13. 8. 2008   #82779

CommanderZ napsal:
V c++ je taky typ byte. Obsahuje prekvapive jeden bajt, tedy 8 bitu informaci :)



C++ standard myslím žádný datový typ byte nepodporuje, možná je to vlastnost tvého kompilátoru? (a navíc je to určitě obyčejný typedef-> typedef unsigned char BYTE)

vojtěch Havel
OS - GNU / Linux › problem s mechanikou a usb..…
7. 8. 2008   #82298

hal má vlastní systém přístupových práv k zařízením, imho je nejjednodušší mountovat zařízení ručně, případně otevírat pod rootem, pod tím ti to pravděpodobně půjde ... bohužel už si nepamatuju, kde se ta práva nastavovala, možná ti pomůže nastudovat hal-set-property, ale možná to nepomůže, nevím, nemám u sebe linux s HALem...

C / C++ › přeložení .exe souboru do kódu
28. 5. 2008   #75253

tmi napsal:
teoreticky puvodni kod dostat lze (az na komentare, jmena promennych atd.), zalezi na tom jaky dekompiler se pouzije a zdali je znam puvodni uzity kompileru



jenže pravděpodobně to půjde ještě pár let jen ručně, reverzním inženýrstvím (dokud nebude počítač myslet tak dobře, že sám uhodne z asm, jaký byl původní kod) .

Anonymní uživatel
C / C++ › Mistrovství v C++ - cvičenia
30. 3. 2008   #70192

Peter D. napsal:
hmm nejak sa to tu zastavilo :(
takze : ( :D )
Na vstupe su cele cisla napr 2 3 54 62 86 516
ulozte ich do pola a pomocou "prirodzenej" (nepytajte sa aka to je, ja nemam paru :) ) rekurzie ho vypiste v opacnom poradi.
teda :
516 86 62 54 3 2
-------
Snad som to tu rozbehol :)





#include<iostream>

int main(int argc,char *argv[])
{
for(int i=argc;i>1;i--){
std::cout << argv[i-1] << " ";
}
std::cout << std::endl;
}


...akorát fakt nevím, proč by se to mělo dělat pomocí rekurze :-)

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý