Anonymní profil eMan – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil eMan – Programujte.comAnonymní profil eMan – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 88.208.78.–

C / C++ › openGL tetris
26. 8. 2008   #83631

Nevim co myslíš tím cyklem, ale ty fonty musis vykreslovat v kazdem framu(u tebe volani fce DrawGLScene), pokud teda mazes buffer( glClear... ). Nejednodusi bude asi si ty fonty predvytvorit(pri inicializaci) a potom jenom pouzivat jednotlive fonty.

Btw. radši si to nastuduj pořádně, takhle to vypadá jako bys splácal několik nehe zdrojaku do sebe a prava ruka nevi co dela leva.

eMan
C / C++ › openGL tetris
25. 8. 2008   #83534

To Tom9k : no kdybys použil debuger tak problem vyřešíš za 5 minut. Jinak prohlídl jsem to jen tak letmo, ale to vytvareni fontu nemuzes delat kazdy frame. Vytvaret font musis pri nacitani(stejne tam jak nacitas textury), kdyz ho budes vytvaret kazdy frame tak to urcite bude pomaly a hlavne neefektivni. Jinak ten font musis taky smazat kdyz ho vytvoris, zkus to prekopat a radsi si jeste jednou procti ty nehe tutorialy.

eMan
Offtopic › Počítač se mi po vypnutí ihn…
15. 8. 2008   #82888

To Tokan : Myslím že bude špatný zdroj. Zkus otestovat jinej a dej info.

eMan
C / C++ › ShapeScape - moje druhá C++…
14. 8. 2008   #82859

To CommanderZ : nejlepsi moznost je pouzit openGL, muzes taky si ten blending vypocitat sam podle rovnice z nehe (Rs As + Rd (1 - As), Gs As + Gd (1 - As), Bs As + Bd (1 - As), As As + Ad (1 - As)). Jenze to nebude hardwerove pocitane a tim padem to bude pomale.. Pokud nema SDL funkce pro blending tak nejlepsi moznosti je opravdu openGL....

eMan
C / C++ › ShapeScape - moje druhá C++…
14. 8. 2008   #82821

CommanderZ napsal:
Ja spis uvazoval o tom dat na hrace nejakou znacku nez barvu. Ja porad mam takovy sen, ze se mi podari modifikovat michani barev v tom SDL_gfx tak, ze by to barvy opravdu skladalo, neprekryvalo - tj., ze by prunik cerveneho a zeleneho kruhu byl zluty a tak. Ale zatim je to na me asi moc.



Tohle by melo jit dosahnou za pomoci blendingu. Vice zde http://nehe.ceske-hry.cz/tut_08.php.

eMan
C / C++ › ShapeScape - moje druhá C++…
14. 8. 2008   #82822

CommanderZ napsal:
Ja spis uvazoval o tom dat na hrace nejakou znacku nez barvu. Ja porad mam takovy sen, ze se mi podari modifikovat michani barev v tom SDL_gfx tak, ze by to barvy opravdu skladalo, neprekryvalo - tj., ze by prunik cerveneho a zeleneho kruhu byl zluty a tak. Ale zatim je to na me asi moc.



Tohle by melo jit dosahnou za pomoci blendingu. Vice zde http://nehe.ceske-hry.cz/tut_08.php.

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý