ANIFEST – 5. 5. 2006
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

ANIFEST – 5. 5. 2006ANIFEST – 5. 5. 2006

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín

ANIFEST – 5. 5. 2006

Google       Google       7. 5. 2006       8 311×

Anifest – mezinárodní festival animovaných filmů, Třeboň 5. května 2006.

Reklama
Reklama
PÁTEK 5.5.2006

Dneškem jsem začal na Workshopech. Včera jsem vás obeznámil s filmovou školou ze Zlína a dneska to budou dvě školy. A to Vyšší odborná škola Grafická Jihlava a Střední škola aplikované kybernetiky s.r.o..

Vyšší odborná škola Grafická Jihlava

Tento stánek byl nejblíže ke dveřím, a tak každému padl do oka. Hned na první pohled bylo vidět několik PC, nasvícené scény s figurínami, kamery a foťáky. Tato škola pracuje na podobné bázi jako zlínská - scény za použití figurín, plastelíny nebo kreslicích nástrojů. Fotilo se a v počítači dávalo dohromady. Avšak nebylo to zdaleka všechno u tohoto stánku. Byly zde dvě zajímavosti, které u ostatních stánků nebyly.

První byla, jste si zde mohli ke svým animacím nahrát i svoje vlastní zvuky. Byla tam celá krabice s nástroji, které ze sebe vydávaly kvantum zvuků.

Druhá zajímavost, a to dost populární, byla promítání scény projektorem na zeď, na které byly nahoře bubínky a v pozadí jste byli vy, pokud jste stáli před kamerou. Když jste pak jen zvedli ruce a na plátně jste se dotkli bubnu, tak začal bubnovat. Byla to jedna z atrakcí, která nebyla na chvilku zticha, jelikož studenti školy nastavili kameru tak, že jen pouhý procházející vrážel do bubnů hlavou.

Na toto téma se pak konal odborný seminář, kde se vysvětlovalo, jak to funguje a byla tam i mnohem lepší verze, kde nebyly jen bubínky ale i basy atd. (přednášky jsem se nezúčasnil).

Informace podali studenti školy.

Fota:

Střední škola aplikované kybernetiky s.r.o. Hradec Králové

Tento stánek byl asi ze všech nejvybavenější. Mohli jste zde sledovat projektor, kterým vám pouštěli nejrůznější animace a obrázky. Nebo jste si mohli rovnou sednout k připraveným počítačům.

Škola se zabývá vytvářením animace v 3D softwarech. Zde prezentovali práci v 3Ds Max. A tak jste si mohli bez problémů vyskoušet.

Pro malé děti tu byl připraven stůl s pastelkama a papíry. Chtěli tím dětem ukázat, jak je animace jednoduchá, a tak děti měly kreslit krátký příběh, třeba jen na pět snímků. Poté je naskenovaly a v PC daly k sobě. Výsledkem byly moc překvapivé práce. Ale této aktivity se nezúčastnily jen děti.

A pro ostatní tu byly připraveny CINTIQ. Tímto jsem byl překvapen i já. Tento přístroj funguje na principu tabletu. Pokud jste si k němu sedli, mohli jste si vyzkoušet kreslit „propiskou“ ve Photoshopu. U tohoto zařízení byly často dlouhé fronty :).

Letos se sice nedostaly do soutěže ale měly moc pěkné snímky:

Tygu: Velice pěkná animace, kde domorodec chce ukojit svůj hlad a vyráží do pralesa na lov. Marně se pokouší ulovit gorilu... Pak se mu nakonec povede ulovit tygra. Při vaření ale se stane to, že si domorodce unese medvěd. A tygr se mu vydává z kotlíku na pomoc pod domněnkou, že mu pak domorodec bude zavázán a bude mu sloužit. Tedy, vydává se na dlouhou túru až dorazí do hor, kde medvěda „zmaluje“ a zachraní domorodce. Tady se skamarádili. Ale to, co si tygr myslel, se nakonec nevyplnilo.

Myslivecká humoreska: Další povedená animace, kde je myslivec na honu a snaží se ulovit prase, to se mu celou dobu snaží utéct. Při tomto ději dokonce prase mrká na diváky. Velice vtipná scénka s rychlým vtažením diváka do děje.

Bota sv. Valentýna: Také velice vtipný a krátký snímek. Beruška se upravuje na kameni a cosi z dáli zapíská. Tam je berušák, no prostě hustý týpek. Zamilují se do sebe a rozběhnou se k sobě. A když jsou u sebe, berušáka zašlápne lidská bota a beruška dá pusu botě. Jenže až odejde, berušák je pořád naživu. :)

Autorem všech snímků je Bronislav Vavřinka.

Informace podal Jaroslav Pavlát.

Fota:

Po Workshopech jsem se vydal na promítání 3D stereoskopických filmů. Sice mi dalo práci, než jsem to našel, ale dorazil jsem. Sice jsem byl na místě, ale pokud jsem se chtěl dostat do promítací mísnosti, musel jsem projít výstavou. Zde byly figuríny, které najdete na fotkách. Potom jsem dorazil do mísnosti a obsadil místo. Sice to nebyl Oskar IMAX, ale zážitek jsem si odnesl. :).

Po tomto promítání jsem se vydal do kina na promítání snímků s názvem Soutěž: Televizní tvorba Blok B.

Shlédnul jsem pár snímků a poté ukončil dnešní den.

Fota:

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
Autor tvoří grafiku v 3Ds Maxu.

Nové články

Obrázek ke článku První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako  Tinder, Airbnb nebo Uber

První český hackathon ve vlaku inspirovaly služby jako Tinder, Airbnb nebo Uber

Patnáct set kilometrů, cesta přes dva státy, šestnáct hodin programování a přísun
energy drinků, tak by se dal shrnout unikátní hackathon ve vlaku pořádaný Kiwi.com.
Z Prahy do Košic a zpět se svezlo celkem 13 týmů, každý s originálním nápadem. Hlavní
výhru, voucher na letenky v hodnotě 2 500 EUR, si v Praze převzal tým až z Ukrajiny.
Společně naprogramovali aplikaci Fly2event, která vytváří cestovatelské balíčky ušité
uživatelům na míru podle toho, co si „olajkovali“ na Facebooku. Projekt má i podle
organizátorů budoucnost a jeho tvůrci ho v současnosti už spouští na webové stránce
fly2event.com.

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Gamifikace nakupování dorazila i do České republiky

Zákazníci zejména retailových společností jsou často znuděni klasickými věrnostními či motivačními programy. Většinou z toho důvodu, že jsou jeden jako druhý a nepřináší nic nového. Ale i v České republice se projevují zahraniční trendy, nedávno zde totiž vstoupila na trh a rychle se uchytila nová platforma kombinující to nejlepší z věrnostních a motivačních programů, která navíc využívá prvky gamifikace – Rondo.cz. Na hlavní milníky vývoje nálad a motivace zákazníků a nejnovější trendy se zaměřil Jan Hřebabecký, spoluzakladatel Rondo.cz

Obrázek ke článku NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

NopCommerce – datová vrstva a přístup k datům – 2. díl

V minulém článku jsme si představili platformu NopCommerce z globálního pohledu. V dnešním díle se již zaměříme na konkrétní část systému, a to datovou vrstvu. Představíme si základní stavební kameny systému v podobě doménových objektů. Ukážeme si, jakým způsobem rozšířit doménové objekty a jakým způsobem přistupuje NopCommerce k nastavení systému a modulů.

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý