Stock signature tutorial
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Stock signature tutorialStock signature tutorial

 

Stock signature tutorial

Google       Google       17. 11. 2006       21 761×

V tomto tutorialy sa naučíte ako vytvoriť pekný podpis použitím ľubovolného obrázku, C4D renderov a filtrov…

Reklama
Reklama

Vysvetlivky:

C4D – znamená „Cinema 4D". Program, ktorý vyvinula firma Maxon na úpravu a tvorbu 3D grafiky.
Render – je obrázok bez pozadia (je priesvitný)

Tutorial:

Na začiatok otvorte Photoshop a vytvorte si nový dokument (pomocou Ctrl+N alebo File→New). Ja som si svoj dokument nastavil takto:

Teraz pridáme obrázok (môže byť akýkoľvek). Otvorte ho pomocou Ctrl+O alebo File→Open.

Ďalej musíme otvorený obrázok upraviť tak, aby sme sním mohli pracovať. Kliknite pravým tlačítkom myši na vrstvu obrázku a zvoľte „Make layer from Background"

Teraz sním môžete pracovať ako s normálnou vrstvou. Váš obrázok transformujte pomocou Ctrl+T a pomocou „Move Tool" ho presunte do vášho podpisu.


Konečne začneme poriadne pracovať. Pridajte 5 alebo 6 C4D renderov (odkazy nájdete na konci článku) a nastavte na „Screen".

Vytvorte si pomocou Ctrl+Shift+N novú vrstvu a dajte „Image→Aplly Image". Dajte „Filter→Distort→Wave"

Nastavte takto:

Vrstvu s Wave nastavte na „Lighten". Vezmite si gumu a nastavte ju takto:

Vygumujte časti, ktoré nevyzerajú dobre, znovu si vytvorte novú vrstvu a znovu dajte Aplly Image. Aplikujte „Filter→Brush Strokes→Spatter"

Nastavte takto:

Teraz „Filter→Distort→Glass"

Nastavte takto:

Túto vrstvu znova nastavte na Lighten a pogumujte nepekné časti. Zatiaľ to vyzerá takto:

Znovu si vytvorte novú vrstvu, dajte Aplly Image a aplikujte „Filter→Distort→Ripple"

Nastavte takto:

Vrstvu nastavte na Lighten a pogumujte časti, ktoré sa vám nepozdávajú.

Teraz pridáme „Gradient Map"(prechodovú mapu).

Nastavte takto:

Vrstvu s Gradient Map nastavte takto:

Zatiaľ môj sig vyzerá takto:

Pridajte ďalší C4D render a nastavte na Lighten alebo Screen podľa toho, čo sa vám viac pozdáva.

Vytvorte si novú vrstvu a znova dajte Aplly Image. Aplikujte „Filter→Distort→Wave". Nastavte podľa seba.

Vytvorte si novú vrstvu, dajte Image→Aplly Image a aplikujte „Filter→Distort→Ocean Ripple"

Nastavte takto:

Túto vrstvu nastavte na Lighten a pogumujte nepekné časti.

Pridajte ďalšiu Gradient Map. Farby nastavte podľa seba. Vrstvu nastavte takto:

Pridajte ďalšiu Gradient Map. Tentokrát čierno-bielu a nastavte takto:

Môj sig teraz:

Teraz som pridal ďalšie 2 C4D rendery a nastavil som ich na Lighten (Na Screen je ich vidieť viac ale na Lighten iba svetlé časti).

Vytvorte novú vrstvu, dajte Aplly Image a aplikujte „Filter→Distort→Wave" znovu nastavte podľa seba. Vrstvu nastavte na Lighten a pogumujte časti, ktoré nevyzerajú dobre.

Znovu si vytvorte novú vrstvu, Aplly Image a aplikujte „Filter→Sharpen→Sharpen". Teraz „Filter→Distort→Ripple. Sharpen:

Nastavenia Ripple:

Vrstvu dajte na Lighten a pogumujte časti, ktoré niesu pekné.

Nová vrstva, Aplly Image a aplikujte „Filter→Blur→Gaussian Blur".

Gaussian Blur nastavte takto:

Túto vrstvu nastavte na Lighten a pogumujte časti, ktoré sa vám zdajú príliš presvetlené.

Pridajte ďalší C4D render, vytvorte si novú vrstvu dajte Aplly Image a aplikujte

Teraz pridáme „Gradient Map" (prechodovú mapu).

Nastavte takto:

Vrstvu s Gradient Map nastavte takto:

Zatiaľ môj sig vyzerá takto:

Pridajte ďalší C4D render a nastavte na Lighten alebo Screen podľa toho, čo sa vám viac pozdáva.

Vytvorte si novú vrstvu a znova dajte Aplly Image.

Aplikujte „Filter→Distort→Wave" nastavte na Lighten a pogumujte nepodarené časti.

Vytvorte si novú vrstvu, dajte Aplly Image a aplikujte „Filter→Brush Strokes Spatter" a nastavte podľa seba. Teraz „Filter→Distort→Glass", nastavte podľa seba, vrstvu dajte na Lighten a pogumujte nepekné časti.

Teraz pridáme „Color Balance",

ktorú nastavte podľa seba. Ja som použil tieto nastavenia:

Vrstvu s Color Balance nastavte takto:

Teraz pridáme „Curves"

Vrstvu s Curves nastavte takto:

Ku koncu si vytvorte novú vrstvu, dajte Aplly Image a aplikujte Filter→Sharpen→Sharpen. Túto vrstvu pomocou Ctrl+J zduplikujte, na zduplikovanú vrstvu aplikujte Filter→Blur→Gaussian Blur a nastavte na jedna alebo dva, podľa toho ako silno chcete váš sig zosvetliť. Samozrejme túto vrstvu nastavte na Lighten.
Teraz ešte treba sig dokončiť. A tým myslím to, že pridáme rámček a text.

Vytvorte si novú vrstvu, stlačte Ctrl+A a dajte „Edit→Stroke"

Stroke nastavte takto:

Potom stlačte Ctrl+D na odznačenie.

Teraz si vezmite nástroj „Rounded Rectangle Tool" (musíte kliknúť pravým tlačítom a zjaví sa vám výber nástrojov…) Radius (hore) nastavte na 15. Urobte si podobnú kocku ako to vidíte na obrázku. Teraz na vrstvu s kockou kliknite pravým tlačítkom a kliknite „Rasterize layer".

Úplne na koniec si vezmite nástroj Type tool (T),

vyberte si font (vzhľad písma), ktorý chcete. Napíšte prvé písmeno vášho nicku, mena (čohokoľvek) a pomocou Move tool ho umiestnite do kocky, ktorú ste vytvorili. Teraz znova kliknite pravým tlačítkom na vrstvu s písmom a dajte „Rasterize Type".

Môžete ho pomocou „Edit→Free Transform" zmenšiť na ideálnu veľkosť. Vrstvu s textom nastavte takto:

Finish:

Tu máte ešte všetky C4D-čka čo som použil…

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
Autor sa zaujíma o Grafiku a animáciu vo Photoshope a vo Flash, dalej sa zaujíma o kulturistiku ,hudbu a šport.

Nové články

Obrázek ke článku RAD Studio a Windows Store

RAD Studio a Windows Store

RAD Studio je první vývojové prostředí se zabudovanou podporou balení aplikací typu Win32 a Win64 pro jejich umístění a šíření prostřednictvím Windows 10 Store.

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Testujte na 2 400+ Android a iOS zařízení

Testujte na 2 400+ Android a iOS zařízení

V dnešní době, kdy většina softwaru pro mobilní aplikace je tvořena a distribuována průběžně, mnohdy do celého světa je třeba zajistit také průběžnou automatizaci testování mobilního softwaru. V případě mobilních aplikací pro Android a iOS začíná být problém, jak testovat na obrovském množství kombinací HW variant, rozměrů, edic operačních systémů různých výrobců v různých částech světa na reálných zařízení. Simulátory a emulátory nejsou většinou to pravé. Pokud již testuji, jak si udělat vlastní beta distribuci opravdovým reálným testerům napříč platformami?

Obrázek ke článku Funkcie main vo Windows API

Funkcie main vo Windows API

V tretej časti seriálu o Windows API budeme hovoriť o funkčných prototypoch main. Funkčný prototyp je tvorený názvom funkcie a typom signatúry, pričom sa vynecháva telo funkcie. 

loadingtransparent (function() { var po = document.createElement('script'); po.type = 'text/javascript'; po.async = true; po.src = 'https://apis.google.com/js/plusone.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(po, s); })();
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032017 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý