× Aktuálně z oboru

SHIELD Experience Upgrade 7 – méně hledání a více zábavy [ clanek/2018052902-shield-experience-upgrade-7-mene-hledani-a-vice-zabavy/ ]
Celá zprávička [ clanek/2018052902-shield-experience-upgrade-7-mene-hledani-a-vice-zabavy/ ]

ZM (1.07b) tutorial – cigareta – časť 3.

[ http://programujte.com/profil/7799-martin-valent/ ]Google [ ?rel=author ]       5. 5. 2007       22 374×

Posledná časť tutorialu o tvorbe cigarety. V tomto dieli pridáme poslednú časť, a to dym.

Bližšie o dyme som sa vyjadroval vo 4. lekcii. Ak budete chcieť voľačo upraviť, tak sa pozrite práve do tej lekcie. No, späť do tutorialu, najprv si vytvorte elementárnu kocku, ktorá bude tento dym generovať.

V hlavnom menu vyberte posun, kocku označte a vnorte ju do vnútra popola.

Takto by mala byť naša kocka vnorená v popoly. Obdobný pohľad by mal byť aj z iných uhlov pohľadu, to preto, aby pekne sedela v strede. Teraz označte kocku a stlačte CTRL + A. Prejdite do rendering a následne vyberte dymový generátor.

Kliknite na create a na assign. Už by sa vám mal generovať dym, ak sa generuje do vnútra cigarety, bude treba kocku otočiť, aby sa dym generoval správnym smerom.

Hodnoty dymu dajte nasledovné:

  • Durability: 260 – 350.
  • Clouds: 6 – 11.
  • Phases: 3 a viac.
  • Color: Biela.
  • Speed: Malá.
  • Rotation: Minimálna.
  • Expansion: Stúpajúco.
  • Disperse: Malé stúpanie.

Tieto hodnoty si pravdaže upravte podľa svojej predstavy. Výsledný 3D obrázoka je takýto.

Ja som teraz použil čierne pozadie, lebo pri normálnom bielom, by nebolo vidno dym. Do hry sa, pravdaže, dáva biely dym, a niekedy so slabomodrým ukončením.


Článek stažen z webu Programujte.com [ http://programujte.com/clanek/2006111504-zm-1-07b-tutorial-cigareta-cast-3/ ].