HTML a CSS: Velká kniha řešení
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

HTML a CSS: Velká kniha řešeníHTML a CSS: Velká kniha řešení

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vytvořte si vlastní webové stránky. Snadno, rychle a levně přes Saywebpage.com
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno
Laser Game Ostrava

HTML a CSS: Velká kniha řešení

Google       Google       11. 12. 2006       20 195×

Recenze knihy HTML a CSS: Velká kniha řešení

Reklama
Reklama

Tato ojedinělá publikace shrnuje oba tyto nástroje webdesignéra do celku určenému ke každodennímu používání při práci. Najdete zde vše od základů a pravidel tvorby webu, přes řešení situací, do nichž se dostává při tvorbě webu každý webdesignér, až po finální podobu stránek.

Kniha je kuchařkou webdesignéra, která vám pomůže projít procesem tvorby webu, jeho částí i nadstandardních funkcí a efektů až po optimalizaci v oblasti přístupnosti a použitelnosti a mnoho dalšího. Ve výsledku tak budete při tvorbě webu schopni realizovat prakticky jakékoli požadavky.

V této knize a na přiloženém CD publikují autoři všechny poznatky, ke kterým dospěli při práci v oboru webdesignu. Podobně jako u všech knih tohoto typu, tak i v tomto případě se klade největší duraz na ty partie, v nichž budete nalézat různé rady a doporučení týkající se HTML a CSS.

Na priloženém CD naleznete nejen všechny výpisy zdrojových kódu, abyste je mohli co nejdríve vyzkoušet, ale prostřednictvím aplikačního rozhraní si mužete jednotlivé ukázky nejen zobrazit, ale i pohodlně prostřednictvím schránky zkopírovat.

Kniha je rozdělena do tří částí:

  • První část je jakýmsi úvodem, predstavujícím základy používaných technologií:
    • Kapitola 1 vás provede historií Internetu, jazyka HTML a CSS.
    • V kapitole 2 se dozvíte něco ze zákulisí prohlížečů, včetně jejich rozšíření mezi uživateli.
    • Kapitola 3 se zabývá základy jazyka HTML a XHTML.
    • V kapitole 4 se pokládají základy CSS ve verzích 1, 2 a 3.
    • V kapitole 5 nahlédnete do krištálové koule, abste zjistili, jakým směrem se bude zřejmě vyvíjet Internet v budoucnosti.
  • Druhá část knihy je tou nejdůležitější, protože v ní naleznete více než 300 různých postupů:
    • Kapitola 6 ukazuje možnosti tvorby textu.
    • Kapitola 7 se točí okolo odstavců textu, jejich vytváření a formátování.
    • Možnostmi propojení dokumentů se budete zabývat v kapitole 8.
    • V kapitole 9 se bude všechno motat okolo používání obrázků a jejich vkládání do internetových stránek.
    • Kapitola 10 se zabývá tvorbou číslovaných seznamů a seznamů s odrážkami.
    • Kapitola 11 ukazuje použití tabulek jako nástroje pro zobrazení a úpravu vzhledu stránky.
    • V kapitole 12 pojednáte o použití formulářů a dat v nich.
    • Kapitola 13 představí možnosti použití rámů.
    • Kapitola 14 se bude zabývat umisťováním jednotlivých prvků na internetové stránce.
    • Tématem kapitoly 15 je vkládání různých mediálních prvků a modulů.
    • Techniky specifické pro Internet Explorer se vám představí v kapitole 16.
    • Kapitola 17 ukáže postupy typické pro internetový prohlížeč Mozilla.
    • Kapitola 18 uvede zvláštnosti ostatních prohlížečů.
    • V kapitole 19 půjde o použití meta-značek a optimalizaci internetových stránek pro internetové vyhledávače.
    • Kapitola 20 se bude zabývat tématem koncepce internetových stránek z hlediska jejich použitelnosti a přístupnosti.
    • Kapitola 21 obsahuje směsici dalších použitelných technologií a myšlenek včetně programování na straně klienta pomocí JavaScriptu a programování na straně serveru pomocí jazyků PHP, Perl a ASP.NET.
  • Třetí část knihy je víceméně přílohou s následujícím obsahem:
    • Užitečné tabulky s přehledy (včetně všech prvků jazyka HTML, jejich parametrů a příkazů CSS).
    • Praktický rejstřík, s jehož pomocí dozajista rychle najdete jak jednotlivé výpisy programů, tak parametry HTML či příkazy CSS.

Kniha je opravdu ucelenou příručkou HTML a CSS, kterou můžu doporučit jak začínajícím webdesignérům, kteří zde najdou opravdu vše, co se tvorby a úpravy webových stránek týče, tak již ostříleným profíkům v oboru, kteří zde v případě potřeby jednoduše naleznou popis hledaného objektu či tagu.

×Odeslání článku na tvůj Kindle

Zadej svůj Kindle e-mail a my ti pošleme článek na tvůj Kindle.
Musíš mít povolený příjem obsahu do svého Kindle z naší e-mailové adresy kindle@programujte.com.

E-mailová adresa (např. novak@kindle.com):

TIP: Pokud chceš dostávat naše články každé ráno do svého Kindle, koukni do sekce Články do Kindle.

3 názory  —  3 nové  
Hlasování bylo ukončeno    
0 hlasů
Google
(fotka) Lukáš ChurýLukáš je šéfredaktorem Programujte, vyvíjí webové aplikace, fascinuje ho umělá inteligence a je lektorem na FI MUNI, kde učí navrhovat studenty GUI. Poslední dobou se snaží posunout Laser Game o stupeň výše a vyvíjí pro něj nové herní aplikace a elektroniku.
Web     Twitter     Facebook     LinkedIn    

Nové články

Obrázek ke článku V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

V přechodu na DVB-T2 tápou především senioři. Přeladit jim pomáhají vnoučata, zapojí se i stát

Už na konci měsíce může zůstat část Čechů bez televizního signálu. Vypínání stávající sítě začne již 27. listopadu v Praze a středních Čechách a do poloviny roku 2020 čeká přechod na nový standard pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 celou republiku. K naladění nového televizního vysílání musí řada lidí nakoupit modernější zařízení, upravit antény nebo přejít na kabelové či internetové vysílání. 

Reklama
Reklama
Obrázek ke článku Zavádění Master Data Management v praxi

Zavádění Master Data Management v praxi

Předchozím článku jsme si vysvětlili, co jsou to Master Data, kdy je firma obvykle začíná řešit, v jakých krocích postupovat a jak nám může pomoci zvláštní nástroj pro evidenci Master dat. V tomto článku se podíváme na dvou příkladech, jak prakticky začít Master data řešit.

1. Nová Master Data, která potřebujeme někde spravovat
2. Zmapování existujících Master dat a určení jejich vlastníků

Obrázek ke článku 5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

5 nesprávných důvodů, proč dělat vlastní mobilní aplikaci

Myslíte si, že máte skvělý nápad na byznys apku a znáte všechno, co potřebujete? Možná vám vývoj software na míru rozmluví Vláďa Skoumal, z firmy studio SKOUMAL vyvijející mobilní aplikace 5.11. 2019 v 18:00 v Impact Hub Praha nebo tento jeho článek.


 

Obrázek ke článku Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Ericsson ConsumerLab Report: rozšířená realita je další úrovní gamingu

Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají.
Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“.
Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu

Reklama autora

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032019 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý