Desktopový vývoj – Články – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Desktopový vývoj – Články – Programujte.comDesktopový vývoj – Články – Programujte.com

 

SDL - 4. lekce

Zprávy o událostech a ovládání aplikace klávesnicí

Reklama
Reklama

VB - 32. lekce

32.1 Úvod do seznamu klíčových slov
32.2 Klíčová slova A
32.3 Klíčová slova B
32.4 Klíčová slova D
32.5 Klíčová slova E
32.6 Klíčová slova F
32.7 Klíčová slova G
32.8 Klíčová slova I
32.9 Klíčová slova L
32.10 Klíčová slova M
32.11 Klíčová slova N
32.12 Klíčová slova O
32.13 Klíčová slova P
32.14 Klíčová slova R
32.15 Klíčová slova S
32.16 Klíčová slova T
32.17 Klíčová slova W
32.18 Domácí úkol
32.19 V další lekci..

SDL - 3. lekce

V této lekci se naučíme vykreslit do našeho okna bitmapový obrázek (BMP) na určitou pozici...

Python - upload www stránky

Pokračujeme v našem seriálu o tom, jak Pythonu umí pracovat s webem. Už jsme si ukazovali, jak webovou stránku stáhnout, jak ji vytvořit, a dneska si ukážeme, jak vytvořenou stránku nahrát na web. Jistě každý z vás má svého oblíbeného FTP managera, na kterého nedá dopustit, ale dokážete ho naprogramovat sami? A dovede to Python?

VB - 31. lekce

31.1 K seznamu funkcí
31.2 Funkce L
31.3 Funkce M
31.4 Funkce N
31.5 Funkce O
31.6 Funkce P
31.7 Funkce Q
31.8 Funkce R
31.9 Funkce S
31.10 Funkce T
31.11 Funkce U
31.12 Funkce V
31.13 Funkce W
31.14 Funkce Y
31.15 Domácí úkol
31.16 V další lekci..

Turbo pascal - 3. lekce

Jak jsem slíbil, tak v dnešní lekci se zaměříme na příkazy Write a WriteLn. Ukážeme si různé možnosti tisku na obrazovku a další věci ;).

Práca s grafikou I. - Inverzia

Týmto článkom by som chcel naštartovať novú sériu článkov o počítačovej grafike vo Visual Basicu. Dnes sa pozrieme na inverziu obrázku a predstavíme si dve API funkcie, ktoré podstatne zrýchlia vaše aplikácie...

Turbo Pascal - 2. lekce

Opět se setkáváme u další lekce Pascalu :). Jak jsem v předešlé lekci předesílal, tentokrát budeme utvářet programy. Jako u každého jazyka, nezačneme ničím jiným než "Ahoj světe!".

Turbo Pascal - 1. lekce

Neodbytnou část seznámení s jazykem a trochou teorií máme úspěšně za sebou a můžeme se vrhnout na tvoření. Budeme tvořit jednoduché, ale i roztodivné programy a při tom se naučíme nevědomky základům teorie programování...

Programátor

• Předmluva
• Co je třeba
• Investice
..

Web ve Flashi - 1. díl

Jak nejjednodušeji vytvořit svou webovou prezentaci ve Flashi? Kdy použít klascickou (x)html stránku a kdy Flash? Na tyto otázky se pokusím odpovědět v tomto článku, který je rozšířením kurzu, a ve kterém vysvětlím praktické využití ActionScriptu...

Obrázek ke článku Python - 12. lekce

Python - 12. lekce

Na příkladu modelové situace "Co to v tom archivu všechno je" si ukážeme práci s několika udělátky v Tkinter.

VB - 30. lekce

30.1 Úvod do seznamu funkcí.
30.2 Funkce A
30.3 Funkce C
30.4 Funkce D
30.5 Funkce E
30.6 Funkce F
30.7 Funkce G
30.8 Funkce H
30.9 Funkce I
30.10 Domácí úkol
30.11 V další lekci
..

TI-Basic - 2. díl

Přístup k výpočtům v kalkulačkách TI si v některých situacích vyžaduje změnu typu proměnné, ať už z důvodu nároků možné metody nebo zrychlení výpočtu. K těmto převodům slouží několik vestavěných funkcí, které se vám budu snažit přiblížit.

Turbo Pascal - Úvod

Vítám vás všechny, ať už začátečníky nebo pokročilé programátory, u lekcí Pascalu - jazyka navrženého pro výuku programovaní, takže vám mohu na 99,9% zaručit, že se ho právě i vy naučíte ;)...

Obrázek ke článku Vývojové diagramy - 2. díl

Vývojové diagramy - 2. díl

Při tvorbě vývojových diagramů se vychází z několika základních struktur a zvyklostí. My si je teď ukážeme a budeme se jich držet, protože se standardně používají, tak ať si nevymýšlíme zbytečně vlastní.

Flash-ActionScript - 5. lekce

Tentokrát se seznámíme s dalším typem proměnné - polem a naučíme se používat cykly. Na závěr je příklad vykreslení tvaru pomocí pole a cyklu...

SDL - 2. lekce

V této lekci se naučíte vykreslit na pozici X a Y barevný pixel podle stupnice RGB...

SDL - 1. lekce

V této lekci se naučíte jak inicializovat SDL a vytvořit prázdné SDL okno...

Python - tipy pro >>>

Příkazová řádka Pythonu alias shell alias konsole alias >>> je neobyčejně silná feature (součást) Pythonu. Můžeme na ní zkoušet vše, co v obyčejném programu, některé věci však daleko výhodněji. Můžeme tomu říkat "hraní si" s Pythonem, případně ladění.

Stopky v milisekundách

Jak zjistit dobu, kterou trvá provedení příkazů nebo jak zjistit, který algoritmus je rychlejší?..

Obrázek ke článku Python - 11. lekce

Python - 11. lekce

Dnes to bude něco o grafickém prostředí neboli GUI neboli oknech. Aneb jak z Pythonu dostat, aby se moje aplikace otevřela v běžném okně na Linuxu, Windows i Macu, místo toho, aby se otevírala v černém shellovském okně.

Python - vytvoření www stránky

Někdy potřebujeme jako výstup našeho programu vytvořit html stránku. Mám zde na mysli lokální vytváření html stránky, ne dynamické generování html, jako třeba pomocí php.

Výsledky 601-630 z celkem 702 nalezených
  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24     
Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032018 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý