První velký portál – PHP – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

První velký portál – PHP – Fórum – Programujte.comPrvní velký portál – PHP – Fórum – Programujte.com

 

DragonBehemont0
Super člen
13. 5. 2009   #1
-
0
-

Zdravím,

měl bych otázku ohledně zřízení portálu. PHP dělám poměrně delší dobu, takže nejsem žádný začátečník, zvládám i AJAX a MySQL. Nyní za mnou přišlo pár lidí, že by chtěli založit portál.

Neřeším nyní to, jestli tam někdo bude chodit, ani to, jestli to bude za rok, či dva ;-) akorát bych měl otázku: "Co všechno by měl znát člověk, pokud se rozhodne dělat portál s velkou návštěvností"

- četl jsem zde o clusterech, ty již mám nastudované (teda aspoň teoreticky)
- samozřejmostí je využívat u MySQL Foreign key a indexy

Tyto dvě věci mě napadly, ale rád bych věděl, co bych si měl případně ještě nastudovat.

Děkuji za každý námět na studium.

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.194.252.–
Nemusíte vědět vše, stačí jen, když víte, kde to najít, a jak to použít. Naučíte se to právě tím používáním ;-)
Curo
~ Šéfredaktor
+8
Hero
13. 5. 2009   #2
-
0
-

To DragonBehemont : Tady bych řekl, že tady jsou třeba ony zkušenosti, které nastudovat nelze :(.

Nahlásit jako SPAM
IP: 83.240.25.–
Guitar Hero Master, Project führer & zdejší čaroděj.
Sleduj mě na twitteru – @lukaschury.
DragonBehemont0
Super člen
13. 5. 2009   #3
-
0
-

To Curo : Jo, s těmi zkušenostmi je mi to jasné :-( Akorát doufám, že těch zkušeností již mám dost, abych s tím mohl aspoň začíta dotánout to do funkčního konce :-) Samozřejmě počítám s tím, že tam bude hodně chyb a hodně věcí, které bude třeba zlepšovat. Ale napadlo mě, jestli bych si neměl třeba ještě nastudovat nějakou problematiku.

Nahlásit jako SPAM
IP: 212.77.163.–
Nemusíte vědět vše, stačí jen, když víte, kde to najít, a jak to použít. Naučíte se to právě tím používáním ;-)
pawlik0
Grafoman
13. 5. 2009   #4
-
0
-

Doporučuji silně oddělit funkci (PHP) od logiky (HTML) a vzhledu (CSS).