C# KeyDown - trhane – .NET – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

C# KeyDown - trhane – .NET – Fórum – Programujte.comC# KeyDown - trhane – .NET – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
Dusan
~ Anonymní uživatel
49 příspěvků
21. 6. 2009   #1
-
0
-

Ahoj,

udalosti KeyDown se mi v C# aplikaci vytvareji trhane. Tj. pokud klavesu stisknu a drzim, tak je udalost vygenerovana pri samotnem stlaceni klavesy, pak chvili nic a teprve pak zacne C# vytvaret udalosti opakovane.

Jak lze toto chovani zmenit ?

Diky Dusan

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.197.149.–
Reklama
Reklama
Chrasty
~ Redaktor
+4
Posthunter
21. 6. 2009   #2
-
0
-

To je snad normální vlastnost, ne? Zkus to klidně i jinde v systému, všude se to takhle chová. Nejdřív stiskneš klávesu, napíše se jeden znak, pak vteřinu nic a teprve pak se začnou psát další.

Nahlásit jako SPAM
IP: 193.179.196.–
Dusan
~ Anonymní uživatel
49 příspěvků
21. 6. 2009   #3
-
0
-

V SDL napriklad je sice toto chovani vychozi, ale jestli se spravne pamatuju, tak jej lze jednoduse prenastavit.

Programuju 2D hru a proto potrebuju, aby se udalosti generovaly opakovane hned od stlaceni klavesy.

Dusan

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.197.149.–
Ládínek Smolíků
~ Anonymní uživatel
3 příspěvky
21. 6. 2009   #4
-
0
-

V tom případě, bych se nespoléhal na stisk klávesy a její opakování, ale jednoduše bych si nastavil třeba ++, časovač, a pokud je klavesa stisknuta, tak se vakona stejna udalost, jako: pokud je klavesa zmacknuta (nyni ve vasem kodu) xD

Nahlásit jako SPAM
IP: 212.80.64.–
Ládínek Smolíků
~ Anonymní uživatel
3 příspěvky
21. 6. 2009   #5
-
0
-

a pokud klavesa neni stisknuta, tak se udalost přeruši xD, bo ne?. :D

Nahlásit jako SPAM
IP: 212.80.64.–
mnn
~ Anonymní uživatel
118 příspěvků
21. 6. 2009   #6
-
0
-

Odporucam pouzit XNA, aj ked sa mi hnusi instalovat dalsi balast, po .NET :), ale riesi dost vela veci, je to aj hardwarovo akcelerovane a ked je to 2D hra tak by mala chodit aj na XBox-e (pokial by si tam nemal nejake extra Windows zalezitosti).

K veci: ja som to riesil tak, ze som mal pole (asi List<>) a v KeyDown evente som pridal klavesu do toho pola a v KeyUp odstranil. Vacsinou mi to fungovalo, ale nie vzdy takze som sa vtedy na to vybodol :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.98.55.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 53 hostů

Podobná vlákna

KeyDown a diakritika — založil davidus

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý