Vertex shader pre renderovanie hviezd – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Vertex shader pre renderovanie hviezd – C / C++ – Fórum – Programujte.comVertex shader pre renderovanie hviezd – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Miro17010
Stálý člen
14. 9. 2009   #1
-
0
-

Tak neco som pozeral v lumina tutorialoch, ale tomu nechapem, a dufam ze sa tu nekto najde, kto toto prelozi z 50% c++ jazyka do glsl jazyka. A jedna poznamka hviezda sa bude renderovat pomocou Triangle_Fan:

#define Center 0

#define Inside 1
#define Outside 2

int Current = 0;

color4f ColorCenter, ColorInside, ColorOutside; // vsetky zada pouzivatel

float Radius_Inside; // zada pouzivatel, Radius_Outside nebude, resp. bude 1

// pouzivatel bude davat vertex2f( circlepoints[i] );
// vsetky body budu od ( 0, 0 ) vzdialene rovnako, cize ak chcem urobit 2x vecsi kruh tak x, y prenasobim 2.
void main()
{
if( Current == Inside )
{
Current = Outside;
gl_Positon = ??? * Radius_Inside;
gl_Color = ColorInside;
}
else if( Current = Outside )
{
Current = Inside;
gl_Position = ???;
gl_Color = ColorOutside;
}
else
{
Current = Outside;
gl_Position = (0,0); // to by mal poslat pozivatel ako prve lebo by sa malo renderovat pomocou Triangle_Fan
gl_Color = ColorCenter;
}

}
Pripojil som terajsi kod na procesorove nasobenie

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.47.–
začinajúci programátor v .Net: C# & OpenTK: OpenGL( pouzivam ), OpenAL( zatial nepouzivam ), OpenCL( este som neskusal )
Miro17010
Stálý člen
14. 9. 2009   #2
-
0
-

no a tu je moj kod na vytvaranie kruhov ak by niekto potreboval, inac on aj "cachuje" cestu, a r = 1, ale to sa zmeni lahko s glScalef(...);

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.47.–
začinajúci programátor v .Net: C# & OpenTK: OpenGL( pouzivam ), OpenAL( zatial nepouzivam ), OpenCL( este som neskusal )
Miro17010
Stálý člen
14. 9. 2009   #3
-
0
-

A vlastne bol by som rad keby niekto skuseny si prezrel obidva subory a povedal kde mam chyby, ja som este len amater s c++

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.47.–
začinajúci programátor v .Net: C# & OpenTK: OpenGL( pouzivam ), OpenAL( zatial nepouzivam ), OpenCL( este som neskusal )
Kobi
~ Moderátor
+1
Věrný člen
14. 9. 2009   #4
-
0
-

Používat tlačítko edit by neškodilo ;)

Nahlásit jako SPAM
IP: 90.178.69.–
Miro17010
Stálý člen
14. 9. 2009   #5
-
0
-

take tu nevidim :D, len Editovat. ale ak by sa to nedalo pouzit s GL listom, cize ze si tak to asi nebude moc vyhodne, lebo glCallList by pre procesor asi bolo lahsie ako dat x krat prikaz glVertex2f(...);...

Nahlásit jako SPAM
IP: 85.248.47.–
začinajúci programátor v .Net: C# & OpenTK: OpenGL( pouzivam ), OpenAL( zatial nepouzivam ), OpenCL( este som neskusal )
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 23 hostů

Podobná vlákna

Vertex Shader v DirectX — založil Míša

XNA Pixel Shader — založil Kenvelo

G++ pre windows — založil lukas.balaz

Pre soferov — založil dalaman

Tag 'pre' — založil Apik

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý