Barva útvarů v OpenGL – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama
Reklama

Barva útvarů v OpenGL – C / C++ – Fórum – Programujte.comBarva útvarů v OpenGL – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Hledá se programátor! Plat 1 800 € + bonusy (firma Boxmol.com)
hejnallukas0
Návštěvník
16. 8. 2010   #1
-
0
-

Zdar lidi ,mám problém:
Mám program v OpenGL a chtěl bych si ho vybarvit ,ale tutorialy z netu mi moc nejdou převést do praxe.
Nemáte nějáké nápady .




#include <gl/glut.h>

void zmena(int w, int h)
{
glMatrixMode(GL_PROJECTION);
glLoadIdentity();
glViewport(0, 0, w, h);
gluPerspective(45,(double)w/(double)h, 1, 100);
glMatrixMode(GL_MODELVIEW);
}

void init()
{
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glClearColor(1.0, 1.0, 1.0, 1.0);
glEnable(GL_LIGHTING);
glEnable(GL_LIGHT0);
}

void zobraz(void)
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT |GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
glLoadIdentity();

glTranslatef(-1.5f, 0.0f, -6.0f);


glBegin(GL_TRIANGLES);
glColor3f(0.0f, 0.0f, 1.0f);
glVertex3f(0.0f, 1.0f, 0.0f);
glColor3f(1.0f, 0.0f, 0.0f);
glVertex3f(-1.0f, -1.0f, 0.0f);
glColor3f(0.0f, 0.0f, 1.0f);
glVertex3f(1.0f, -1.0f, 0.0f);
glEnd();

glLoadIdentity();
glTranslatef(3.0f, 0.0f, 0.0f);

glBegin(GL_QUADS);

glVertex3f(0.0f, 0.0f, 0.0f);

glVertex3f(1.0f, 0.0f, 0.0f);

glVertex3f(1.0f, 1.0f, 0.0f);

glVertex3f(0.0f, 1.0f, 0.0f);
glEnd();


glutSwapBuffers();
}


int main(int argc, char **argv)
{
glutInit(&argc, argv);
glutInitDisplayMode(GLUT_RGBA | GLUT_DEPTH | GLUT_DOUBLE);
glutInitWindowSize(640, 480);
glutInitWindowPosition(10, 10);
glutCreateWindow("Rotace");

glutDisplayFunc(init);
glutIdleFunc(zobraz);
glutReshapeFunc(zmena);

glutMainLoop();
return 0;
}


Nahlásit jako SPAM
IP: 80.188.69.–
Reklama
Reklama
zdenda
~ Anonymní uživatel
257 příspěvků
17. 8. 2010   #2
-
0
-

Vyhoď z initu to osvětlení (nebo ho správně definuj).

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.211.51.–
hejnallukas0
Návštěvník
19. 8. 2010   #3
-
0
-

Tenhle dotaz sice není na barvení útvarů ,ale zasekl jsem se u mapování textur
Dev-C++ mi vypíše chybu :

[Linker error] undefined reference to `auxDIBImageLoadA@4'
ld returned 1 exit status
C:\Documents and Settings\Lukas_new\Plocha\Zkouška\Makefile.win [Build Error] [Textura.exe] Error 1

Nahlásit jako SPAM
IP: 80.188.69.–
zdenda
~ Anonymní uživatel
257 příspěvků
19. 8. 2010   #4
-
0
-

Do "Project Options -> Parameters -> Linker" přidej -lglaux

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.211.51.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 113 hostů

Podobná vlákna

Barva — založil noname

Barva — založil Tomik

Barva okna — založil Jakub Vojáček

Barva obrázku — založil Morgue

Barva nadpisů — založil Ospalý Stanislav

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032016 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý