Předání dynamické velikosti paměti pro VirtualAlloc – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu
Reklama

Předání dynamické velikosti paměti pro VirtualAlloc – C / C++ – Fórum – Programujte.comPředání dynamické velikosti paměti pro VirtualAlloc – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 
Hledat
Moderní platforma pro vytvoření vašeho nového webu – Wix.com.
Nyní už můžete mít web zdarma.
Vybavení pro Laser Game
Spuštěn Filmový magazín
Laser Game Brno

Toto vlákno bylo označeno za vyřešené.
Spuštěný nový filmový web Filmožrouti.cz — vše o Avengers, Pacific Rim, Thor, Star Wars…
Kevil0
Návštěvník
22. 8. 2018   #1
-
0
-

Potřebuji předat funkci VirtualAlloc požadovanou velikost paměti, kterou vypočítám pomocí proměnné. Parametr je ale typu SIZE_T dwSize

Toto nefunguje,  

static const SIZE_T size_L = n1 *125;
BYTE* L_adr = static_cast<BYTE*>(VirtualAlloc(NULL, size_L, MEM_COMMIT, PAGE_READWRITE));

size_L je bez ohledu na hodnotu int n1 vždy 125.

Pokud potřebuji alkovat pamět s konkrétní hodnotou tak to funguje

static const SIZE_T giga = 1024 * 1024 * 1024;
static const SIZE_T size = 8 * giga;
BYTE* ptr = static_cast<BYTE*>(VirtualAlloc(NULL, size, MEM_COMMIT, PAGE_READWRITE));

Jak do size_L dostat vypočítanou velikost potřebné velikosit paměti ?

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.177.163.–
Radek Chalupa
~ Redaktor
+1
Super člen
22. 8. 2018   #2
-
0
-

#1 Kevil
jakého typu je ta proměnná n1 a jak ji počítáš?

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.177.51.–
Kevil0
Návštěvník
22. 8. 2018   #3
-
0
-

#2 Radek Chalupa
Proměnná n1 je typu int, během programu se jeji hodnota mění. Jde o počet prvků levého pomocného pole pro třídění merge sort.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.177.163.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
22. 8. 2018   #4
-
0
-

#3 Kevil
uz sis vlastne odpovedel. Int je vetsinou 32b typ se znamenkem. Kdyz ho vynasobis dalsim intem (coz konstanta 125 je), tak muzes dostat jen cisla od  -2^31  az do  2^31-1.

Takze bud pretypuj int na size_t, nebo dej konstantu jako 125LL nebo  prvni prirad hodnotu do size_L a pak to na dalsim radku vynasob:  size_L *= 125;

Moznosti je strasne moc. Dulezity je, aby aspon jeden z argumentu byl 64b. Pak to nebude pretejkat na 32b

Mimochodem:

static const SIZE_T giga = 1024 * 1024 * 1024;

funguje taky jen proto, ze se to jeste vejde do int32_t bez preteceni.

Nahlásit jako SPAM
IP: 185.163.40.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Radek Chalupa
~ Redaktor
+1
Super člen
22. 8. 2018   #5
-
0
-

#3 Kevil
to je nějaké divné, tohle normálně vypíše nějaké "náhodné" číslo které určitě není vždy 125...

int main()
{
	int n1 = GetTickCount() % 255;
	static const SIZE_T size_L = n1 * 125;
	printf("n1: %d\n", (int)n1);
	printf("size_L: %d\n", (int)size_L);
	printf("sizeof(SIZE_T): %d\n", (int)sizeof(SIZE_T));
	getchar();
}
Nahlásit jako SPAM
IP: 89.177.51.–
22. 8. 2018   #6
-
0
-

Malý, možná nevýznamný postřeh. V kódu, který nefunguje má n1 *125, chybí mezera mezi hvězdičkou a číslem. Všude jinde tuto mezeru má. 

V nejhorším se mohu vymluvit na dodržování štábní kultury.

hu

Nahlásit jako SPAM
IP: 195.178.67.–
Kevil0
Návštěvník
22. 8. 2018   #7
-
0
-

Vyřešeno, stačilo vyhodit "static", díky radě na stackoverflow ;-)

const SIZE_T size_L = n1 *125;

Takhle to již funguje bez problémů.
 

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.177.163.–
MilanL+1
Věrný člen
22. 8. 2018   #8
-
0
-

ahoj, určitě to bude tím typováním na pravé straně, před pár dny jsem na něco podobného narazil i v Delphi, počítal jsem 64b hash z více malých čísel v 6 bitovém rozsahu (1-60), pomocí Shiftu a mizely mě ty bity v horní 1/2.

Hash UInt64 a  i int
Hash := Hash + (cislo[i] shl (i *6));   // u čísla[i] to udělalo požadovanou rotaci na úrovni 32b a to co se dostalo přes zmizlo

trvalo mi 2 dny než jsem na to přišel. Tak jsem pak upravil na 

Hash := Hash + ((UInt64)cislo[i] shl (i *6));

a nakonec jsem otočil cyklus kvůli zachování odpovídajících hodnot hash  a dokonce se to i zjednodušilo

Hash := (Hash shl 6) + cislo[i];

podobně se to chovalo, když jsem chtěl do UInt64 vynásobit 2 DWordy, tam jsem to nakonec upravil tak

UI64:=DW1;
UI64:=UI64*DW2;

a to už bylo OK.

Nahlásit jako SPAM
IP: 91.139.9.–
Kevil0
Návštěvník
23. 8. 2018   #9
-
0
-

#8 MilanL
Při práci s jednotlivými bity bych dal přednost to udělat v ASM voláním funkce z C++. Bylo by to jednodušší a s plnou kontrolou, co se děje :-).

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.177.163.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
23. 8. 2018   #10
-
-1
-
Mimo téma

#8 MilanL
ja bych akorat pro jistotu pridal odmaskovani vyssich bitu z toho cisla.

#9 Kevil
zbytecnost, budes akorat travit vetsinu casu na volani funkci a predavani parametru a jen kvuli par instrukcim. To si proste nech vygenerovat vystup v assembleru a zkontroluj. Ale kvuli tomu, ze neznas zakonitosti C/C++ a jake jsou implicitni datove typy, nema smysl srat do toho asm. Radeji se nauc poradne zaklady C/C++ a kdyz to bude porad pomale, tak muzes saskovat s asm.

Nahlásit jako SPAM
IP: 185.163.40.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
MilanL+1
Věrný člen
23. 8. 2018   #11
-
0
-

#9 Kevil
já vím taky bych to dokázal v asm udělat, jen mám free kompilátor a ten umí jen 32b, tam jsou 2 možnosti:

1)  použít celočíselné násobení IMUL s doplňkovým registrem, jako násobič použít 1 posunutou o daný počet pozic

nebo

2) posuny, ale se 2 registry,  abych ošetřil přenos do toho vyššího řádu tzn. kopie 32b do druhého registru v jednom to odrotovat o daný počet doleva a ve druhém o 32-počet doprava 

Nahlásit jako SPAM
IP: 91.139.9.–
Kevil0
Návštěvník
23. 8. 2018   #12
-
0
-
Nahlásit jako SPAM
IP: 89.177.163.–
MilanL+1
Věrný člen
23. 8. 2018   #13
-
0
-

#12 Kevil
popravdě tohle není o možnostech, ale o fungování, nebudu přeci do 32b aplikace cpát 64b kód, kterej pak bude fungovat jen někde, jak jsem psal bylo to v Delphi a ne pro mě, ale pro známého a ten má navíc nějakou starší verzi, kde je kompiler ještě přepínanej 16/32b., 

Nahlásit jako SPAM
IP: 91.139.9.–
Kevil0
Návštěvník
23. 8. 2018   #14
-
0
-

#13 MilanL
Jasně to chápu, Samozřejmě není žádný problém to udělal ve verzi 32bitů.

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.177.163.–
MilanL+1
Věrný člen
23. 8. 2018   #15
-
0
-

#14 Kevil
jako asm pro mě není nijak velkej problém pokud budu mít instruction set, programoval jsem na střední přímo Strojovým kodem 8080 tehdejší školní počítadla IQ151

Nahlásit jako SPAM
IP: 185.112.167.–
Kevil0
Návštěvník
23. 8. 2018   #16
-
0
-

#15 MilanL
Já jsem kdysi psal v assembleru grafické rutiny pro MOS 6502, Commodore 64 ;-)

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.177.163.–
Radek Chalupa
~ Redaktor
+1
Super člen
23. 8. 2018   #17
-
0
-

#16 Kevil
jj, to byly časy kdy se ještě programovalo, v 80-tých jsem assembleroval na EC1010, to byla sálová mašina, myslím že maďarský "klon" IBM..

Nahlásit jako SPAM
IP: 89.177.51.–
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 27 hostů

Moderátoři diskuze

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032018 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý