Pomoc s programem v C – C / C++ – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Pomoc s programem v C – C / C++ – Fórum – Programujte.comPomoc s programem v C – C / C++ – Fórum – Programujte.com

 

Radyon
~ Anonymní uživatel
2 příspěvky
19. 9. 2015   #1
-
0
-

Ahojte, jsem žák střední průmyslové školy, studuji obor automatizace a jsem ve 4. ročníku.
Na programování jsem dostal od učitele prý nejtěžší úlohu z laboratoře a to je programování mikrovlnné trouby. V C jsme začali programovat až teď, jinak 2 roky zpět jsme programovali v C#. Je to docela změna, oproti tomu, co jsme programovali ve druháku v C# a co teď. Učitel mi pouze řekl, že pro mě je prioritní naučit se vyslat na dynamický displej nějakou hodnotu, aby mi to napsalo např. 1234. Úloha je ale daleko propracovanější než tenhle kousek. Přikládám schéma zapojení. A mou otázkou je, mohl by mi někdo poradit, jak začít programovat tuto úlohu, některé potřebné příkazy a funkce pro tuto úlohu a také mi vysvětlit, jak zařídím, že hodnoty co pošlu, pošlu zrovna na displej. Předem děkuji za pomoc a vysvětlení. :-)

Připojen obrázek.

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.75.218.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
19. 9. 2015   #2
-
0
-

Ono to bude hodne zalezet na pouzitem procesoru...

Kazdopadne se bude prinejmensim hodit preruseni od timeru kazdou milisekundu, zjistis, jestli neni tlacitko sepnute, vypnes segment, prehodis data, zapnes dalsi (samozrejme to bude v poli, nebo v nekolika polich, ktere budes prepinat kazdych par sekund) a tak dale

Nahlásit jako SPAM
IP: 93.91.152.–
Program vždy dělá to co naprogramujete, ne to co chcete...
Radyon
~ Anonymní uživatel
2 příspěvky
19. 9. 2015   #3
-
0
-

#2 KIIV
Mohl bys mi prosím ještě poradit jak použít přerušení od časovače? Zbytek jsem už asi pochytil.

Nahlásit jako SPAM
IP: 217.75.218.–
KIIV
~ Moderátor
+43
God of flame
19. 9. 2015   #4
-
0
-