Monodevelop real time debugger – .NET – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Monodevelop real time debugger – .NET – Fórum – Programujte.comMonodevelop real time debugger – .NET – Fórum – Programujte.com

 

132
~ Anonymní uživatel
14 příspěvků
19. 11. 2015   #1
-
0
-

Ahojte

Už pár dní používam monoDevelop a vždy keď pauznem program alebo sa pauzne na breakpointe, tak prepísanie kódu nemá žiadny efekt na spustený program (musím ho celý spustit odznova) na VS studiu bolo nieco také že edit and run kedy sa dal kód modifikovať počas behu.

Zaujímalo by ma či sa dá táto možnost v monoDevelop niejak poinštalovať alebo povolit alebo tuto funkciu nema.

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.151.238.–
Matěj Andrle+1
Grafoman
19. 11. 2015   #2
-
0
-

#1 132
To jde jen s Unity. Měl bys vědět, že Mono má sotva 45% IL - původního jádra od Microsoft. (A to jen díky tomu, že Microsoft Mono koupil a rozšířil.)

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.183.–
Kit+15
Guru
19. 11. 2015   #3
-
0
-

#1 132
Vykašli se na debugování. Je to obrovská ztráta času, který můžeš místo toho věnovat programování.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:83a0:37a6:6544:...–
Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
Matěj Andrle+1
Grafoman
19. 11. 2015   #4
-
0
-

#3 Kit
Vykašli se laskavě na tyto kecy.

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.183.–
132
~ Anonymní uživatel
14 příspěvků
19. 11. 2015   #5
-
0
-

#4 Matěj Andrle
A monogame funguje na mono? lebo niekde som číotal že na spustenie porogramu v monogame stačí Open GL2.0 a open AL.
A že mono už nepotrbuje XNA framwork. Takže teraz ide na mono? či je to len preto že je to robené v monodevelop?

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.151.238.–
Matěj Andrle+1
Grafoman
19. 11. 2015   #6
-
0
-

#5 132
XNA v Mono nikdy nepojede. Můžeš jít přímo na DirectX, OpenGL, anebo GTK#. (GTK umožňuje tvorbu her.) Doporučuji však, jak již hoře, Unity s integrací MonoDevelop/XamarinStudio. To dokáže vše kýžené a daleko více. MonoGame je sotva 30% XNA a 20% OpenGL... Doporučuji znovu Unity - s Monem a OpenGL...

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.183.–
132
~ Anonymní uživatel
14 příspěvků
19. 11. 2015   #7
-
0
-

#6 Matěj Andrle
Unity je ale engine + tooly tam si uz menozem napisat celu hru ja.
A počul som že Unity nieje robeny n 2D hry skôr 3D
+ potrboval by som niečo načo nepotrbujem windows + aby aplikacia boly multiplatformne

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.151.238.–
Kit+15
Guru
19. 11. 2015   #8
-
0
-

#4 Matěj Andrle
Chápu. Někoho to debugování prostě baví a dělá to raději než programování.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:83a0:37a6:207:e...–
Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
Matěj Andrle+1
Grafoman
19. 11. 2015   #9
-
0
-

#7 132
Unity není JENOM engine. Je to IDE s kvalitním debuggerem a dalšími XY nástroji. V osekané verzi si můžeš využívat právě jen IDE část!

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.183.–
Matěj Andrle+1
Grafoman
19. 11. 2015   #10
-
0
-

#7 132
Tedy plácáš hovadiny. Hru tam můžeš napsat od každého písmenka. (Můžeš také používat jen MonoDevelop s Unity debuggerem a jinými Unity nástroji!) Především však, dnes nenapíšeš hru bez použití hotových částí tak, aby se jí věnovaný čas a výsledný efekt dorovnali s ostatními, natož aby z toho cokoliv bylo. Můžeš tak napsat jednu super-hru za 2 roky - ovšem krom toho, že si budeš moci říkat Geek, z toho nic mít nebudeš. Unity však i přesto můžeš použít JENOM jako IDE.

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.183.–
132
~ Anonymní uživatel
14 příspěvků
19. 11. 2015   #11
-
0
-

#9 Matěj Andrle

ok diki pozrem nato

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.151.238.–
132
~ Anonymní uživatel
14 příspěvků
19. 11. 2015   #12
-
0
-

#10 Matěj Andrle
no monogame je framework čiže nejaké hotové časti tam už sú

ale ked nebudem používat engine ale iba IDE tak by som zase musel ist na napr.mono nie?
 

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.151.238.–
Matěj Andrle+1
Grafoman
19. 11. 2015   #13
-
0
-

#12 132
Na hru vůbec Mono, ani MonoGame nepotřebuješ. Již jsem ti psal, že můžeš jít přímo na OpenGL/DirectX/GTK#/X11/Wayland/... Nemusíš pracovat ani v .NET, natož v programovacím jazyce. Vůbec tomu nerozumíš - strávíš měsíce na psaní jádra - vytváření již dávno napsaných modelů chování vzduchu, gravitace, chůze, běhu, ... Bude to buď stejně dobré jako, anebo, což mnohem spíše, horší než všechna existujících řešení. I kdybys snad byl absolutní mág, přičemž jsi jasný začátečník, a vytvořil náhodou lepší model fyzikálního, či jiného chování, zbytek hry dokončíš za zmíněné roky a do té doby za prvé vše okolo pokročí a za druhé hru stejně z 89% nikdy nedokončíš. Mnohem lepší je mít hotovou hru menšího rozsahu za pár dní, byť v ní bude jen 10% tvého kódu. Když však bude fungovat a ty se poučíš, příště již budeš mít 12% vlastního kódu, pak postupně začneš vytvářet lepší a lepší hry. Věř mi. Tento model je mnohem lepší - lepší dokončit 20 malých a z větší části nevlastních her, než strávit roky na jediné hře s věnováním se již milionkrát hotovým řešením.

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.147.–
132
~ Anonymní uživatel
14 příspěvků
19. 11. 2015   #14
-
0
-

#13 Matěj Andrle
čiže ist do hotoveho enginu..
tak načo potom monogame existuje?
 

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.151.238.–
Matěj Andrle+1
Grafoman
19. 11. 2015   #15
-
0
-

#14 132
Ptáš se špatně. Proč existuje .NET -> to je otázka! Microsoft zkrátka nechtěl zůstat pozadu - stejně zůstal. .NET je smrtící past. Ano, pohodlný a funkční - stejně se daleko více vyplatí Java. Sám sháním práci v .NET - není jí málo, není špatná, ovšem i jen Python je na tom 300x lépe. Mono vzniklo samozřejmě kvůli rozmachu OpenSource - to dnes převládá a drtí ostatní způsoby. Jenže jak píši - Mono a jeho rozšíření nedosahují ani na polovinu .NET a .NET nedosahuje ani na polovinu ostatních jazyků obdobné úrovně. Pro začátečníka je nejschůdnější začít bez enginů - ovšem na hře typu had, piškvorky, ... Jenže pozoruji, že nikdo nemá chuť, jako já, se řádně vypracovat. Tak ti tedy strkám engine. Jedno si však pamatuj - nikdy nikde nebudeš začínat od píky. Všude jsou již hotová řešení a ve zkušební době se je vždy učíš, zkoumáš jejich principy, ... Málokdo ti neocení schopnost napsat program od píky. Samozřejmě já doporučuji učit se na 200 000 drobných utilitek a hříčkách. A teprve až budeš programovat správně (správný návrh, správné paradigma, správná struktura, správné myšlení, ...), teprve pak se kazit enginy, frameworky, ... Jinak překvapivě - .NET je hotové řešení, tedy framework... :S (Od píky můžeš začít jedině ve strojovém kódu! :S)

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.147.–
132
~ Anonymní uživatel
14 příspěvků
19. 11. 2015   #16
-
0
-

ano chápem že si všetko nemôže spravit sám od nuly  a preto som prešiel z C++ kde som chcel robit hry na OpenGL na .NET aby to bolo viac high level
premýšlal som nad javou ale niektorý argumentovali že c# je lepší jazyk z hladiska syntaxu,  evety a tak...
a nebolo by to v jave tažšie ako monogame kedže na hry sú tam len kňižnice ?
+ tež som si nerobil niake velke iluzie a hry ktoré som myslel sú hry ako na starom NES alebo SEGA , prote nieaka hranatá arkáda (ked to dokázali borci na asseblery :D)
 

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.151.238.–
Matěj Andrle+1
Grafoman
19. 11. 2015   #17
-
0
-

#16 132
Tuto chybu okamžitě naprav. Zapomeň vše z .NET a nauč se D/D2 -> zůstaneš v blízkosti C++ na úrovni Javy/C#! Navíc je v něm stále více práce! dlang.org

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.189.–
132
~ Anonymní uživatel
14 příspěvků
19. 11. 2015   #18
-
0
-

sorry ale D/2D mi ani google nenašiel

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.151.238.–
Matěj Andrle+1
Grafoman
19. 11. 2015   #19
-
0
-

#18 132
Nekecej:

https://www.google.cz/search?q=seri%C3%A1l+jazyk+d&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=rRxOVrjaD8nRswHIxIDIBQ

Také jsem ti hodil odkaz: dlang.org

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.189.–
132
~ Anonymní uživatel
14 příspěvků
19. 11. 2015   #20
-
0
-

ako je možne že so o tom nikdy nepočul/nečítal   
inak ak je ten jazyk neznámy tak man nebude vytorených vela knižníc atd. či?

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.151.238.–
Matěj Andrle+1
Grafoman
19. 11. 2015   #21
-
0
-

#20 132
Přečti si o něm. Mám pro tebe sadu důvodů proč jej používat: Uznají ti jej jako referenci k C++ -> především když můžeš stále C++ používat -> D umí přijmout C++, jen naopak to nejde. (Ještě více to umí spojit GDC.) Naučíš se Aspektově orientované programování a to je opravdu velmi rychle rozšiřující se oblast. Zbavíš se špatných vlastností C++ a jeho chyb. Přičichneš k dalším zajímavým návrhům neuskutečnitelných v jiných vyšších jazycích. Psát v něm hry - to se musí zažít. A pro jeho velkou inspiraci Javou se kdykoliv snadno doučíš používat Javu.

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.189.–
132
~ Anonymní uživatel
14 příspěvků
19. 11. 2015   #22
-
0
-

#21 Matěj Andrle
A ako je to z oknamy vo .NET to bol drag&drop editor  dúfan že to nenie jak winAPI či ako sa to volalo to rozhranie na C++
 

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.151.238.–
Matěj Andrle+1
Grafoman
19. 11. 2015   #23
-
0
-

#22 132
Drag&Drop je ve WF, WPF, OpenGL, DirectX i GTK#... Respektive vždy si větší část píšeš sám - povolíš to a konkrétní funkce doplníš. .NET právě běží snad přes 70% na C++! :S V podstatě každý modul má základ v C++ knihovnách - zbytek tvoří C++ knihovny s ASM hlavičkou... :S

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.189.–
132
~ Anonymní uživatel
14 příspěvků
19. 11. 2015   #24
-
0
-

ale u jazyku ktorý kompilue popredu sa nedočkám debugovania za behu
ale určite to pozrem ... znie to až podozrivo jednoducho

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.151.238.–
132
~ Anonymní uživatel
14 příspěvků
20. 11. 2015   #25
-
0
-

#24 132
A používas na D IDE? alebo mi stačí editor ?  lebo všetky IDE čo som skúšal sú len pluginy do Mnodebelop, Eclipse, Codeblocks a nejde mi to tam dať

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.151.238.–
132
~ Anonymní uživatel
14 příspěvků
21. 11. 2015   #26
-
0
-

#25 132
čo som si zatia prečítal o jazyku samá chvála ale implementácia vypadá zle a vecy ako zabugovaný kompilátor to neznie moc dobre

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.151.238.–
Matěj Andrle+1
Grafoman
21. 11. 2015   #27
-
0
-

#26 132
DMD je k ničemu - IDE. Ale SciTE + GDC + GDB řeší vše a více. Je to právě, že dokonalý jazyk! A lze v něm mít i real-time debugger -> stačí vědět, jak se to v GDB dělá...

https://wiki.eclipse.org/images/1/13/GCCsummit2010_Debug.pdf

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.140.–
132
~ Anonymní uživatel
14 příspěvků
28. 11. 2015   #28
-
0
-

#27 Matěj Andrle
Taraz sa opýtam mimo témy lebo ja zatial programujem len pre radosť a sem tam premýšlam o práci ako progrmátor ale príde mi to nereálne pretože už sa chvíľu venujem porgramovaniu asi 4  roky a stale je tak veľa vecí / technologii systémov ktoré neovládam, nepoznám a ktore su požadované proste viem že vela neviem.
A neviem kde robím chybu a kedže z tvojich komentárov je jasné že si na profesionálnej úrovni chcem sa opýtať ako postupovať čo je dôležité čo sa učit alebo ako zistit že na to nemám a zemerať sa na niečo iné

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.151.238.–
Matěj Andrle+1
Grafoman
28. 11. 2015   #29
-
0
-

#28 132
Nemám žádný rekvalifikační kurz, vzdělání v oboru, profesní minulost v oboru, ... A přesto mne přijali do obrovské společnosti za nechutný plat. Do té doby jsem smýšlel stejně - očividně zcestně. Stačí jen věnovat programování čas a stejný čas vložit do hledání práce. Nenechal jsem jedinou skulinku, kteroužto by mi mohla uniknout. Jedno čím se zabýváš, když tomu dáš vše, pak se ti to zkrátka jednou vrátí. V životě jsem nečekal, že se kdy vyhrabu tak rychle a tak vysoko. (V tuto chvíli se o mne zajímá dokonce několik dalších společností a vůbec netuším, jak s tím naložit. Současný fixní základní plat mi naprosto vyhovuje, ostatně proč by neměl...)

Nahlásit jako SPAM
IP: 212.24.156.–
Kit+15
Guru
28. 11. 2015   #30
-
0
-

#29 Matěj Andrle
Hlavně se tam udrž aspoň několik let, budeš si pak moct lépe diktovat podmínky v novém zaměstnání. Vzpomeň si, jak jsi byl zoufalý, když jsi práci nemohl najít, protože jsi věděl od každého trochu a nic pořádně :)

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:83a0:37a6:207:e...–
Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
Matěj Andrle+1
Grafoman
28. 11. 2015   #31
-
0
-

#30 Kit
Nabídky ostatních firem hodlám využít k tomu, abych nabyl doby neurčité bez zkušební doby... (Neříkám si tedy o vyšší plat. Rozhodně budu chtít stejnou stabilitu - napevno, bez složek...)

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.162.–
Kit+15
Guru
28. 11. 2015   #32
-
0
-

#31 Matěj Andrle
Touto cestou bych rozhodně nešel. Dobrá firma bezdůvodně nevyhodí pracovníka po třech měsících, bylo by to pro ni ztrátové. Také se ti může stát, že se ti to tam po měsíci přestane líbit nebo prostě dostaneš výrazně lepší nabídku. Zaměstnanec, který chce přijmout bez zkušební lhůty, je krajně podezřelý.

Zkušební doba je dobrá pro obě strany. Po těch třech měsících si naopak můžeš vyjednat mnohem lepší podmínky než při nástupu - jinak prostě odejdeš.

Nahlásit jako SPAM
IP: 2a00:1028:83a0:37a6:207:e...–
Komentáře označují místa, kde programátor udělal chybu nebo něco nedodělal.
Zjistit počet nových příspěvků

Přidej příspěvek

Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!

Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku

×Vložení zdrojáku

×Vložení obrázku

Vložit URL obrázku Vybrat obrázek na disku
Vlož URL adresu obrázku:
Klikni a vyber obrázek z počítače:

×Vložení videa

Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
 
Podporujeme Gravatara.
Zadej URL adresu Avatara (40 x 40 px) nebo emailovou adresu pro použití Gravatara.
Email nikam neukládáme, po získání Gravatara je zahozen.
-
Pravidla pro psaní příspěvků, používej diakritiku. ENTER pro nový odstavec, SHIFT + ENTER pro nový řádek.
Sledovat nové příspěvky (pouze pro přihlášené)
Sleduj vlákno a v případě přidání nového příspěvku o tom budeš vědět mezi prvními.
Reaguješ na příspěvek:

Uživatelé prohlížející si toto vlákno

Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 6 hostů

Podobná vlákna

VB 2008- real-time programming — založil Ocovskybaca

Monodevelop — založil Santas

Debugger — založil max

Nefunkční Monodevelop — založil plasmo

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý