Chrasty: Hmm logika ta to asi neni to co chce ne? Ked asi vie co su to variacie s opakovanim tak asi si vie vypocitat ich pocet. Chce priamo generator tj. ABC,ACB,CBA,ACB...
Příspěvky odeslané z IP adresy 78.98.55.–
Odporucam pouzit XNA, aj ked sa mi hnusi instalovat dalsi balast, po .NET :), ale riesi dost vela veci, je to aj hardwarovo akcelerovane a ked je to 2D hra tak by mala chodit aj na XBox-e (pokial by si tam nemal nejake extra Windows zalezitosti).
K veci: ja som to riesil tak, ze som mal pole (asi List<>) a v KeyDown evente som pridal klavesu do toho pola a v KeyUp odstranil. Vacsinou mi to fungovalo, ale nie vzdy takze som sa vtedy na to vybodol :)
Ide o to ake zariadenie by si chcel vytvorit (samozrejme take aby ine programy ho vedeli vyuzit :)). Potrebujes ovladac napisany najskor v obycajnom C (mozno C++, nevyznam sa). Myslim si, ze pri instalacii toho zariadenia je potrebny nejaky trik aby Windows "pochopil" ze to zariadenie skutocne "existuje" a nainstaluje ovladace (podobny princip vyuzivaju aj virtualne cdromky - Daemon Tools). Potom musis vyriesit komnuikaciu medzi ovladacom a tvojou klientskou aplikaciou, mozno cez sockety alebo pipes.
1. Vyuzit XNA
2. ja by som vyuzil Application.Idle udalost
3. Timer (Interval=1) ak bude stacit
4. V Loade (kludne aj volat inu metodu)
Hlasim sa. Aj ked viem uz robit obstojne v C#, takmer nikdy nevyuzivam interfacy a neovladam Design Patterns.