Anonymní profil Anti – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Anti – Programujte.comAnonymní profil Anti – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 88.212.36.–

Anti
C / C++ › Problemovy redraw v hre
19. 8. 2009   #114636

Pisem si hru pomocou knizne SDL.

Vlozil som si tam vlastny kurzor, ktory pri kazdom pohybe mysi prekreslujem na autualne x,y suradnice

 while(quit == false)		                                                // forever loop												

{
if(SDL_PollEvent(&event)) // ak je nejaky event
{
switch(event.type)
{
case SDL_MOUSEMOTION: // ak je pohyb mysou
reDraw();
moveCursor(event.motion.x, event.motion.y);
SDL_Flip(screenSurf);
break;


void moveCursor(int motionX, int motionY)

{
rectCursor.x = motionX;
rectCursor.y = motionY;

SDL_BlitSurface(cursorSurf, NULL, screenSurf, &rectCursor);
}


Pri kazdom pohybe musim prekreslit celu scenu pod kurzorom, aby za nim neostavala ciara.

Moje riesenie ja vsak uplne nevhodne, mrhajuce systemovymi prostriedkami a hlavne hra blika, trha.

Skusal som citat nieco o fps a timeroch, no nejako sa do mna nechce dostat.

Mozete mi niekto objasnit?

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý