Tak neco som pozeral v lumina tutorialoch, ale tomu nechapem, a dufam ze sa tu nekto najde, kto toto prelozi z 50% c++ jazyka do glsl jazyka. A jedna poznamka hviezda sa bude renderovat pomocou Triangle_Fan:
#define Center 0
#define Inside 1
#define Outside 2
int Current = 0;
color4f ColorCenter, ColorInside, ColorOutside; // vsetky zada pouzivatel
float Radius_Inside; // zada pouzivatel, Radius_Outside nebude, resp. bude 1
// pouzivatel bude davat vertex2f( circlepoints[i] );
// vsetky body budu od ( 0, 0 ) vzdialene rovnako, cize ak chcem urobit 2x vecsi kruh tak x, y prenasobim 2.
void main()
{
if( Current == Inside )
{
Current = Outside;
gl_Positon = ??? * Radius_Inside;
gl_Color = ColorInside;
}
else if( Current = Outside )
{
Current = Inside;
gl_Position = ???;
gl_Color = ColorOutside;
}
else
{
Current = Outside;
gl_Position = (0,0); // to by mal poslat pozivatel ako prve lebo by sa malo renderovat pomocou Triangle_Fan
gl_Color = ColorCenter;
}
}
Pripojil som terajsi kod na procesorove nasobenie