vyřešeno...kdyby se s tím někdo někdy setkal..... tak v tcc je potřeba na konec zdrojáku nadefinovat f-ci void _start(void){}
Příspěvky odeslané z IP adresy 79.170.254.–
Zdravím,
do dneška jsem si vystačil s tím že program začíná f-cí main()... z jistých důvodů jsem na čas přešel z gcc(mingw) na Tiny C compiler (TCC), ale při kompilaci jednoduchého programu mně vypíše něco ve smyslu: "tcc: _start not defined", a já bych rád věděl, co po mně TCC chce..... na netu jsem hledal, bez výsledku ....... předem díky za konstruktivní odpovědi :-)
díky Vám, odkaz jsem zběžně proletěl, jak dopíšu "maturu" tak nastuduju :-) samozřejmě vše vyzkouším...... to m->29 - na kolik ses, prosím, orientačně dostal kb? :-) přeju pěkný den
díky za Vaše odpovědi, manuál jsem si samozřejmě prošel, v podstatě bez výsledku, možná jen přesně nevím co hledat ;-), -s parametr je tedy vyřešen.... to m->29: vyzkoušeno, ale spustitelný soub. má 17 kb :-) .....nevím, jestli teda uvažuju správně, ale funkce main() si volá sama "něco", nějaký kód potřebný pro běh programu, nebo já nevím co.... tady hodně tápu..ale pokud bych u jednoduchých programů nevyužil vše, tak proč to tam mít :-) rád bych věděl co to je a k čemu ktrá věc slouží a jak ovlivnit, co se vlastně všechno bude vkládat ?Pokud je to teda vůbec možné....
Dobrý večer, rád bych se zeptal, jestli je možné nějak zmenšit velikost výsledného exe souboru v cé, popřípadě jak...např jednoduchý program pro naplnění pole deseti intů, bez knihoven like stdio.h má ve výsledku nějakých 15 kb? S '-s' parametrem (co přesně tento přepínač dělá?) se dostanu na nějakých 5 kb, což mně přijde pořád moc.... co přesně si f-ce main() volá a k čemu je co dobré?...... prostředí Dev-CPP, popř. překladač gcc... Díky za odpovědi
P.S. pro případné otázky.....na googlu jsem hledal, zatím bez uspokojivého výsledku..... ptám se jenom čistě ze zajímavosti....."mrtvé" Dev-CPP používám ze zvyku, zatím mně stačí.....
a ani čeština, co? ;-) Můj názor je, že bez angličtiny aspoň na základní úrovni se nikam nedostaneš... co se týče dokumentace, tutoriálů, myslím, že angličtina silně převládá :-) jedna věc je naučit se 15 klíčových slov a druhá porozumět cizímu kódu komentovanému v dnešní době v drtivé většině anglicky...
wikipedie ->"komplexní číslo" -> část "operace s komplexními čísly" ...
v čem je problém? nevíš jak to zapsat nebo v komplexních číslech?
já bych se to pokusil zrobit přes pole... dvourozměrné... každý prvek pole by byl jeden "dolík"... v případě, že by nebyl zaplněný, hodnota prvku pole by byla 0, v případě třeba červeného kolíku 1, žlutého 2... atd... pak by sis jenom ze začátku uložila počáteční hodnoty pole, a v případě Nové hry bys jenom tyto hodnoty přiřadila hráčem pozměněnému poli... je to jen můj názor, třeba ti tu poradí někdo zkušenější... hodně štěstí :-)
Mohla bys tu hru blíže popsat? nebo je to tajné? :-)
správná verze není ani jedna :-) máš 1 třídu(public class okno...), v té máš 2 metody... metoda "public window()" popisuje vlastnosti okna(rozměry atd.) ... dále máš metodu main, která musí být součástí každého java programu... v metodě main jenom vytvoříš objekt, který má vlastnosti metody "public window()"... takto to chápu JÁ, takže to každopádně ber s velkou rezervou... u mě takto bez problémů... přikládám kód:
import javax.swing.JFrame;
class Okno extends JFrame
{
public static void main(String[] args)
{
okno okno1 = new okno();
okno1.setVisible(true);
}
public okno()
{
setTitle("Okno");
setSize(320, 240);
setDefaultCloseOperation(EXIT_ON_CLOSE);
}
}
je to psané "naživo", protože se mně nechce přepínat na linux, kde mám jdk a všechny zdrojáky :-), takže snad bude fungovat, kdyby ne, napiš...
Zdravím,
mám (přihlouplý) dotaz pro Vás zkušenější... Rozhodnu se, že vytvořím 3D modeller(Wings3D, Blender3D,..), SAMOZŘEJMĚ mnohem primitivnější... Menu přes SWING, pozice vertexů ukládané do 3-rozměrného pole... ale jak na "grafickou" část? nějaké otáčení, přiblížení/oddálení, jednoduché stínování ploch... jednalo by se o co nejvíce jednoduchý program, vyloženě vložení plane, cube, circle... a základní operace s nimi...posouvání vertexů/hran, jejich "vytažení"(extrude)... zajímá mě, jestli bych něco takového svedl... POUZE výhledově... jak nebo přes co byste na to šli vy? Budu vděčný za jakékoliv tipy, rady, názory...díky