To Anonymní uživatel : Ale dalsi problem, dost to blbne raz to ide raz nie.. aj Visual studio vie z toho zblbnut, niekedy tie nastavenia idu a niekedy nie...
Příspěvky odeslané z IP adresy 213.181.128.–
To Anonymní uživatel : Uz to ide, bolo treba sa s tym pohrat ...
To djanosik : No vlozim ten chybajuci kod do toho suboru .manifest a sprava sa to tak isto... netreba to nejako priamo v prostredi VC# nastavit?
To Chrasty : No to mi moc nechce fungovat. Je to asi len pre aplikacie pre .NET 3.5 ?? Ja by som potreboval aj nieco pre 2.0 ...
To djanosik : Ano mali ste pravdu uz to bezi ked dam spustit ako spravca ale musel som este nieco povolit v nastaveniach aby to slo... len teraz ako to nastavit aby sa to automaticky spustalo ako spravca? Lebo ked dam aby sa aplikacia spustila po spusteni systemu tak to zase spusti tak ze to nema povolenia a program spadne.
To KIIV : Nie to nepomaha, myslim ze keby to bolo tym by to iste robilo aj pod Vistou, tie programi bezia len ked su v rezime kompatibility z WinXP a celkovo vsetky aplikacie ktore nejako pracuju s adresami a kopirovanim suborov padaju....
Mam mensi problem. Programi ktore som napisal v VC# 08 mi blbnu pod Win7 konkretne pri prikaze bm.Save(@"C:\1.bmp"); aplikacie spadnu. Ale ak to spustim v rezime kompatibilnom s Win XP tak to ide v pohode... pod Vistou to slo tiez v pohode... ako by som to osetril aby to slo aj pod Win 7?
To liborb : No to bude isto tym. A este taka malicka otazka, dalo by sa nejako vytvorit premennu typu IntPtr a do nej ulozit hodnotu pSource?, to preto aby som mohol si zapamatat stav bitmapy v urcitom okamihu, ked som skusal napr. IntPtr cache = pSource; tak to neslo, rovnako tiez metodou BitBlt(cache, 0, 0, 100, 100, pSource, 0, 0, SRCCOPY);
To liborb : Vyriesil som to pomerne jednoducho:
IntPtr pNew = SelectObject(pSource, pOrig);
bm = System.Drawing.Bitmap.FromHbitmap(pNew);
bm.Save(@"C:\test.bmp");
Jeden problem som vyriesil a prisiel zase druhy... Ked mam velmi velku bitmapu (8000x6000) tak mi pri pokuse o :
BitmapData bd = b.LockBits(new Rectangle(0, 0, b.Width, b.Height), ImageLockMode.ReadWrite, PixelFormat.Format32bppArgb);
Vypise kompilator chybu, ze "Out of memory", neviem kde je problem, asi dana funkcia nedokaze pracovat s takymi velkymi udajmy...
To liborb : A este jedna otazka. Ako data naspat vratim Bitmape? Pokial otvorim Bitmapu len na citanie tak to staci ale ked do nej nieco vykreslim a chcem to ulozit na disk tak mi ulozi len stav Bitmapy uplne na zaciatku.
To liborb : Moc to pomohlo, je to velmi rychle. Dik za pomoc ;)
To liborb : Nepmohlo to, ide to stale rovnako. A DirectX vobec neovladam, akurat tak trosicka XNA a openGL,SDL pod C++, ten prvy sposob sa mi celkom poydava len by som potreboval nejaku ukazku zdrojoveho kodu...
To liborb : Robim to asi takto:
Najskor si vytvorim Bitmapu:
bm = new Bitmap(4000, 3000);
Graphics gr = Graphics.FromImage(bm);
gr.Clear(Color.White);
gr.Dispose();
Do tejto Bitmapy sa kresli, podobne ako v skicary ciary a pod. a bitmapa sa vykresluje v panely.
Rectangle vysec = new Rectangle(new Point(panel1.AutoScrollPosition.Y*(-1), panel1.AutoScrollPosition.X*(-1)), new Size(panel1.Width, panel1.Height));
Rectangle cast = new Rectangle();
cast = vysec;
cast.X = 0;
cast.Y = 0;
Graphics grfx = e.Graphics;
panel1.AutoScrollMinSize = bm.Size;
grfx.DrawImage(bm,cast, vysec, GraphicsUnit.Pixel);
grfx.Dispose();
vykresluje sa len cast nie cela bitmapa, a je to pomale ako keby som ju vykresloval rovno celu...
Nemam moc skusenosti co sa taky takychto narocnejsich veci s grafikou, neviem ako by som to urobil rychlejsim ...
To dannyk : No ok, ale napr. v Skicari alebo v Paint.NET (ktory je robeny v C#) ide posuvanie aj obrovskych obrazkov plynule a tie programi zrejme pouzivaju len GDI. Ci sa mylim?
Ako vykreslit velku bitmapu (8000x6000) v C# tak aby to nebolo pomale? Chcem ju prezerat v okne, ale jej posuvanie je hrozne pomale.
Zdravim. Mam problem, ked vlozim do PictureBox obrazok 5MP a viac, tak je to dost pomale ked ho rolujem. Mam to spravene tak, ze v panaly mam PictureBox a do neho sa vkladaju obrazky. Ako by som to co najjednoduchsie zrychlil? Rozmyslal som, ze by som pictureboxu nastavil pevny rozmer a do neho nacitaval podla potreby vyrezy z vacsieho obrazku, ale prislo mi to dost neprakticke... v Delphi, C++ Builder komponenta Image bola podstatne rychlesia ako PictureBox v .NET.
To mnn : Neviem dobre anglicky...