Ahoj mam ASUS WL-520GC a ZYXEL NBG-417N ...
Asus mam pripojeny pres WAN port k internetu UPC -- vsechno funguje ... chtel bych ale pripojit k tomuto wifi routeru výše zmíněný ZYXEL pres WDS(bridge) .. ale naprasto nevim jak na to .. prosim prosim poradte, jsem z toho uplne tumpachový ...
Příspěvky odeslané z IP adresy 85.92.39.–
ahoj,
chci se zeptat .. jak funguje bridge na "routeru" _?? On umužňuje se připojit router na jiný AP a zdílet s ním třeba internetove pripojeni ?? Co k tomu potrebuji znát, stačí pouze MAC adresa druheho routeru ??
dekuji za rady ....
To liborb :
to uz je moc komplikovane ..to radsi budu ty opsuny pricitavat/nasobit nez takto :)..
dik za radu ...
ahoj... mam tridu ktera funguje s operatorem operator[](int) ... ale rikal jsem si ze by bylo docela fajn kdzbz ta trida umela i dvouroymerna pole (trida[1][5])... zkousel jsem operator(int,int) ale napise to ze to chce jeden argument ... da se to nejak vyresit ?
hmm ..diky moc vsem ....
dik za radu... vyzkousel jsem ale nepomohlo to ...:(
Ahoj,
koupil jsem si telefon NOKIA 6710 Navigator ...
super telefon, nevigace je velice dobra atd ... pripojil jsem se na internet ... stahl aplikaci, dal instalovat o objevilo se mi toto "Certifikat dosud neni platny, je prosly nebo nastaveni telefonu nemusi byt spravne" .. co to je sakra za hlasku, nemuzu na svuj telefon nainstalovat ani vylepsenou karkulacku ... da se to nejak vypnout ??
To Wizard :
ja jsem ji mel implementovanou ... ale ta implementace v template se nemuze dat do .o souboru .... nefunguje to .. musi se to vlozit primo do programu pomoci include ...
To KIIV :
ten konstruktor tam je .. je tam i destruktor .. nakonec jsem se eptal na jenom anglickem foru .... template musi byt cele implementovano v header file ...
To liborb :
bohužel ne .... kdyby ano, tak bych nežádal o pomoc :D ...
ahoj ..
tady je kousek co dela problemy ...
Je mi jasne ze neprilinkovavam zkompilovane implementace fci ..ale ja proste nevim jak prelozit .cpp soubor k de jsou tridy v C++ do objektoveho souboru tak ...aby kdyz ho
prilinkuji k aplikaci (jenom ten .o soubor), behalo bez problemu (.o: g++ -c Array.cpp) ...
prosim poradte ... v prilozenem archivu jsou i make file soubory ...
Jem z toho uz uplne blbej ...
napisu kod v C++ ... zkompiluji do .o souboru (vytvorim dalsi cpp soubor main.cpp --> pouyivam v nem tridy u neho se mu objevi pri slinkovavani undefined reference ).. chci slnkovat a objevi se UNDEFINED REFERENCE ... blabblablablal .. opravdu nevim co delam blbe ... kdyz pracuji jenom s funkceme je to OK, jakmile prejduk objektum, nefunguje to ... je tam urcite nekde nejaky stupidni fix ... hledal jsem hledal ale nenasel jsem (nasel ale nejak jsem z toho nevycetl reseni ...)...
PomocPomoc ..
diky moc ...
Ahoj ...
mam tento makefile
CC = g++
AR = ar
CFLAGS = -Wall
OUTPUT_OPTION = -o $@
COMPILE.cpp = $(CC) $(CFLAGS) $(CPPFLAGS) $(TARGET_ARCH) -c
%.o : %.cpp \
$(COMPILE.cpp) $(OUTPUT_OPTION) $<
.o.cpp: \
$(CC) $(CFLAGS) -c $(@D)/$(<F) -o $(@D)/$(@F)
# static library
LibArray = Array.a
$(LibArray): source/Array.o source/EArray.o \
$(AR) -rv $(LibArray) $?
zahlasi mi to "make: *** No rule to make target `ar', needed by `Array.a'. Stop." ... vubec nevim co stim ..
dok za rady ...
koudis
Ahoj,
jak lze zkompilovat .cpp soubor do souboru .o <??
dikz zaradz .. na googlu jsem nic nenasel ...
To liborb :
diky, to vypada dobre ...
To ooo :
jeste jeden mali dotaz ..
neznate nejaky tutorial pro sockety primo pro C++ ?
Ahoj,
jaky je rozdil mezi socketem UDP a TCP ...
opravdu diky moc
mamm ati hd 4890
Ahoj ..asi tak pred pul rokem jsem si koupil nove PC ... doted fungoval na Kubuntu (ktery mi ale moc nevyhovoval), tak jsem se rozhodl prejit zpatky na debian ... nainstaloval jsem ... vsechno funguje krome rozliseni ... hmm ..stahnu ovladace z serveru www.ati.com nainstaluji, restartuji a nestacim se divit ... royliseni je sice v poradku ale kdzy chci presunout okno nebo jakkoliv jinak renderovat obrazovku .... je to sekane, velice sekane ...(pekne z toho zacnou po chvilce bolet oci) ... tak ser chci zeptat cim to je, rozliseni funguje normalne akorat "sekani" oken me rozciluje ... <>?
dik
nazdar ...
pozivam vim .. chci se zeptat jak jde pouzit prikaz :s v rozsahu tradku ... chci treba nahrazovat pouze mezi 236 a 569 radkem ... na internetu jsem nasel par tipu ale zadny nefungoval ... pouzivam gVIM 7.2
To KIIV :
jasne diky, bylo to pod task manager ....
ahoj,
jelikoz na muj hardware nebyli zatim, do stabilni dist. debianu, zahrnuty ovladace pro moji CD-ROM a sbernici pro processor ... rozhodl jsem se vyzkouset Kubuntu s novym kde 4.0 ... musim rict ze hruza, celkem hodne nepromyslene... a jak jsem tak klikal omylem jsem si odstranil listu ve ktere se vam zobrazuji otevrena okna (uplne dole, je to soucasti listy kde je hl. nabidka, cas atd ...) ... uz jsem to kvuli tomu reinstaloval jednou, protoze jsem nemohl najik cestu k znovuzprovozneni teto listy ...
Nevite nahodou nekdo, kde se to da zapnout ??
diky moc
dik moc ...
Ahoj,
urcite vsichni co rtoto tema ctou o VIm aspon slyseli :D ...
chci se zeptat: Jakymi klavasemi se aktivuje naseptavas (jake mate promene v tride ...), kdysi jsem mackal nejake kombinace klaves, ale dlouho jsem to nepouzival a nemuzu si vzpomenout (na googlu jsem byl asi 20 min :)) ..
dik za rady ...
To zdenda :
Jasne to je ono ..diky moc ...
Ahoj,
nevite nekdo jak se daji "hasovat" hesla v wifi siti pres WPA2-PSK ?? potreboval bych to z "ASCI" (standart text) do toho dlouheho formatu (myslim ze ma 63 nebo 64 znaku ...) ..
diky moc ...
hmmm .. to vypada lepe ... a jednoduzseji :) ...
To Bald3rr : dik
ahoj,
mam mensi problem,
mam udelanou sablonu ktera spravuje data a met pro vypocty do OGL ... sablona je pro vsechny typy, jas bych ale potreboval aby kdyz se pokusim vytvorit sablonu, treba INT, aby to neslo(hodilo chybu) ..prote abych mohl vytvorit veskere instance (bool, long, unsigned short int...) krome int ...
jde te nejak ??
ok. to je celkem komplikovane :) ... udelat to asi normalne pres hodnotu ...
diky moc, :)
To KIIV :
jasne, u pokus() jsem ty zav zapomel ...
takze s variable zachazim jako s normalnim ukazatelem ??
int& pokus()
{
int* help = new int(25);
return *help;
}
int main()
{
int variable;
variable = pokus;
cout << variable << endl;
cin >> variable; // for windows
}
v fci. pokus vytvorim v volne pameti int s value 25, vratim ji jako odkaz a vypisu hodnotu .... Je to spravne?? Muzu takto vratit *help, nebo dojde k uniku pameti a hodnota zustava jenom nahodne ??
kdyz odstranim z 223 ty :: a <> .tak to zacne hlasit zase "undefined reference"
To ondra.holub :
ale je tam konstruktor, který přijímá int parametr, kompilátor by měl tímto konstruktorem předělat h2 na objekt EArray, a pak zavolat friend operator+(EArray, EArray) ... v prikladech na internetu to tak funguje, a i me to tak funguje. Nekde tam je chyba, mazbna ta ped deklarace pred def. tridy ....
hmmm, ja nevedel že trim je i vC++ :) ... díky ...
prosim jeste pomoct :) ...díky předem moct (hodím sem celí zdroják, nevím co mám vyhodit a co nechat, dám ho do sam souboru :))
vygooglil jsem řádek 223, kdž ho takhle implementuji, zmizí hláška "undefined reference" ale objeví se hláška "|624|error: no match for 'operator+' in 'h2 + help3'|" ... vubec nevím kde mám chzbu, jsem už z toho troěšku natzvrdlý :) ...
opravdu dík moc za rady :) ...
(friend operator je až na konci souboru ...)
To liborb :
smím-li se yeptat ... jaka drobnost u operator[] ??
To Jura :
jasně,díky
používám g++, když jsem to přepsal podle navodu víše, tak mi tozase začalo psát "undefined reference" ... už jsem z toho na větvi, všechny funkce mám deklarované, nikde chyba v opisu a přesto to píše undefined reference :) ...
To koudis : možná jsem odpovedel trosku nejednoznacne .. zkoušel jsem to i timto zpusobem .. lae nefunguje ...
zkoušel,
ja tu fci mám mimo třídu ne v třídě ... takže jsem to zkouel bez EArray<T>operator+ , ani s tim to bohu6el nefunguje :)
jasne, zkousel, ale napisemi to, ze to tam ma dat ... kdyz to tam dam, tak mi to hodi chybu ... asi nejaky bug nebo co :)
ahoj,
mama sablonu tridy, trida ma pratelskou fci friend EArray<T> operator+<>(EArray<T>&, EArray<T>&) ...
kdyz to chci ykompilovat tak mi to napise
EArray.cpp:213: error: declaration of ‘operator+’ as non-function
EArray.cpp:213: error: expected ‘;’ before ‘<’ token
nevite co to sakra je ?? m2lo by to fungovat normalne ale nefunguje. Je tam nekde chybka kterou nemuzu najit.
prosim pomooooocccc ... diky opravdu moc.
prikladam zdrojak (jeste neni dops takze je v nem celkem binec :))
#include <iostream>
using namespace std;
// class for exception
class Unknown
{
public:
Unknown() {};
~Unknown(){};
void PrintError()
{
cout << "Unknown ERROR in class EArray. Called invalid class!";
cout << "Can not continue !" << endl;
}
};
class Size
{ public:
Size(int* sizeofallocation,int* maxallocation)
{
eSSizeOfAllocation = sizeofallocation;
eSMaxAllocation = maxallocation;
}
~Size()
{
}
void PrintValue()
{
cout << "SizeOfAllocation: " << *(this->eSSizeOfAllocation) << endl;
cout << "MaxAllacation: " << *(this->eSMaxAllocation) << endl;
cout << endl;
}
void PrintError()
{
cout << "ERROR size in class EArray: " << endl;
PrintValue();
}
private: // S => Size, e => extension
int* eSSizeOfAllocation; // size Of Allocation .......
int* eSMaxAllocation; // MaxAllocation
};
class Zero: public Size
{
public:
Zero(int* sizeofallocation,int* maxallocation):
Size(sizeofallocation, maxallocation)
{
}
~Zero()
{
}
void PrintError()
{
cout << "ERROR size(Zero) in class EArray: value of SizeOfAllocation is zero" << endl;
PrintValue();
}
};
class Minus: public Size
{
public:
Minus(int* sizeofallocation,int* maxallocation):
Size(sizeofallocation, maxallocation)
{
}
~Minus(){}
void PrintError()
{
cout << "ERROR size(Minus) in class EArray. Some of the values is less than zero" << endl;
PrintValue();
}
};
class Plus: public Size
{
public:
Plus(int* sizeofallocation, int* maxallocation):
Size(sizeofallocation, maxallocation)
{
}
~Plus(){}
void PrintError()
{
cout << "ERROR size(Plus) in class EArray. SizeOfAllocation is bigger than MaxAllocation ()" << endl;
PrintValue();
}
};
class Index: public Size
{
public:
Index(int* sizeofallocation, int* maxallocation, int* index):
Size(sizeofallocation, maxallocation)
{
eSIndex = index;
}
~Index()
{
}
void PrintError()
{
cout << "ERROR size(Index) in class EArray." << endl;
PrintValue();
cout << "Index: " << *(this->eSIndex) << endl;
}
int* eSIndex;
};
class NotIdentical
{
public:
NotIdentical(int* sizeofallocation, int* maxallocation)
{
eNSizeOfAllocation = sizeofallocation;
eNMaxAllocation = maxallocation;
}
~NotIdentical() {}
void PrintValue()
{
cout << "SizeOfAllocation:" << *eNSizeOfAllocation << endl;
cout << "MaxAllocation: " << *eNMaxAllocation << endl;
cout << endl;
}
void PrintError()
{
cout << "Acces to NotIdentical classes" << endl;
PrintValue();
}
int* eNSizeOfAllocation;
int* eNMaxAllocation;
};
// X - operator * --> multiplication
class NotIdenticalX : public NotIdentical
{
public:
NotIdenticalX(int* sizeofallocation, int* maxallocation):
NotIdentical(sizeofallocation, maxallocation)
{
}
~NotIdenticalX() {}
void PrintError()
{
cout << "Error in multiplication !!" << endl;
PrintValue();
}
};
// M - operator (-) --> Minus
class NotIdenticalM: public NotIdentical
{
public:
NotIdenticalM(int* sizeofallocation, int* maxallocation):
NotIdentical(sizeofallocation, maxallocation)
{
}
~NotIdenticalM() {}
void PrintError()
{
cout << "Error in 'Minus' !!!" << endl;
PrintValue();
}
};
// ******start class definiton *********
template <class T>
class EArray
{
public:
EArray(int sizeofallocation, int maxallocation);
EArray(const EArray& orig);
EArray(T &); // Converts T to object EArray
virtual ~EArray();
void SetSizeOfAllocation(int sizeofallocation) { SizeOfAllocation = sizeofallocation;}
void SetMaxAllocation(int maxallocation) { MaxAllocation = maxallocation;}
int GetSizeOfAllocation() const { return SizeOfAllocation;}
int GetMaxAllocation() const { return MaxAllocation;}
T& operator[](int);
T operator[](int) const;
void operator+=(const EArray &); // EArray = EArray
EArray& operator+(const EArray &); //
EArray& operator+(T &);
EArray& operator=(const EArray &);
EArray& operator=(T &);
EArray& operator*(const EArray &);
EArray& operator-(const EArray &);
friend EArray<T>& operator+<> (const EArray<T>& left, const EArray<T>& right);
private:
EArray(int sizeofallocation, int maxallocation, int usedallocation);
EArray();
void CheckError(int index); // Check error, if necessary, throw an exception
T GetDefaultValue();
bool CheckUsedIndex(int&);
int SizeOfAllocation; // size of array allocation
int MaxAllocation; // max size of array
T* NewArray; // array :)
bool Error; // Error :)
static const int DEFAULT_MALLOC = 0; // default mAx Allocation (0 = unlimited)
static const int DEFAULT_SOA = 5; //default Size Of Allocation
static const short int DEFAULT_MINUS = -2;
};
template <class T>
EArray<T>::EArray(const EArray& orig)
{
CheckError();
EArray * help = new EArray(this->UsedAllocation);
int i;
for(i = 0; i < this->UsedAllocation; i++)
{
*(help)[i] = orig[i];
}
} // end function
template <class T>
EArray<T>::EArray():
SizeOfAllocation(DEFAULT_SOA),
MaxAllocation(DEFAULT_MALLOC),
Error(false)
{ // CheckError() is unnecessary to do
NewArray = new T[this->SizeOfAllocation];
int i;
for(i = 0; i < 0; i++)
{
NewArray[i] = GetDefaultValue();
}
} // end function
template <class T>
EArray<T>::EArray(int sizeofallocation,int maxallocation):
Error(false) // other definition in next line :)
{
this->SizeOfAllocation = sizeofallocation;
this->MaxAllocation = maxallocation;
NewArray = new T[this->SizeOfAllocation];
int i;
for(i = 0; i < this->SizeOfAllocation; i++)
{
NewArray[i] = GetDefaultValue();
}
CheckError(DEFAULT_MINUS);
} // end function
template <class T>
EArray<T>::EArray(int sizeofallocation, int maxallocation, int usedallocation):
SizeOfAllocation(sizeofallocation),
MaxAllocation(maxallocation),
Error(false)
{
CheckError(DEFAULT_MINUS);
NewArray = new T[this->SizeOfAllocation];
} // end function
template <class T>
EArray<T>::EArray(T& value):
Error(false)
{
EArray<T>* helpobject = new EArray<T>(1,1,1);
helpobject[0] = value;
*helpobject;
} // end function
template <class T>
void EArray<T>::CheckError( int index)
{
if(this->Error == true)
{
throw Unknown();
}
if( this->SizeOfAllocation < 0 || this->MaxAllocation < 0)
{
this->Error = true;
cout << "minuuusss" << endl;
throw Minus(&SizeOfAllocation, &MaxAllocation);
}
if(this->MaxAllocation != 0)
{
if( (this->SizeOfAllocation - this->MaxAllocation) > 0 )
{
this->Error = true;
cout << "Plus" << endl;
throw Plus(&SizeOfAllocation, &MaxAllocation);
}
if( this->SizeOfAllocation > this->MaxAllocation)
{
this->Error = true;
cout << "index1" << endl;
throw Index(&SizeOfAllocation, &MaxAllocation, &index);
}
if( (index + 1) > this->MaxAllocation)
{
this->Error = true;
cout << "index2" << endl;
throw Index(&SizeOfAllocation, &MaxAllocation, &index);
}
}
} // end function
template <class T>
EArray<T>::~EArray()
{
delete[] this->NewArray;
} // endfunction
template <class T>
T EArray<T>::GetDefaultValue()
{
return (T)0;
}
template <class T>
bool EArray<T>::CheckUsedIndex(int& index)
{
if(NewArray[index] == GetDefaultValue())
{
return false;
} else {
return true;
}
} //end function
// OVERLAP OPERATORS ****************************************
template <class T>
T EArray<T>::operator[](int index) const
{
if( index >= this->SizeOfAllocation)
{
return NewArray[this->SizeOfAllocation - 1];
} else {
return NewArray[index];
}
} // end function
template <class T>
T& EArray<T>::operator[](int index) // EArray[index] = T
{
CheckError(index);
if(index >= this->SizeOfAllocation)
{
int helpsize = 0;
if((this->SizeOfAllocation - this->MaxAllocation) < (DEFAULT_SOA) && this->MaxAllocation != 0)
{
helpsize = this->MaxAllocation - this->SizeOfAllocation;
} else {
helpsize = DEFAULT_SOA;
}
T * helparray = new T[this->SizeOfAllocation + helpsize];
int i;
for(i = 0; i < (this->SizeOfAllocation + helpsize); i++)
{
if( i < this->SizeOfAllocation)
{
helparray[i] = NewArray[i];
}
if( i >= helpsize)
{
helparray[i] = GetDefaultValue();
}
}
delete[] NewArray;
NewArray = helparray;
this->SizeOfAllocation = index + 1;
return NewArray[index];
} else if(index < this->SizeOfAllocation)
{
return NewArray[index]; //!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§§§
}
} // end function
template <class T>
EArray<T> & EArray<T>::operator=(const EArray & right)
{
CheckError(DEFAULT_MINUS);
this->MaxAllocation = right.GetMaxAllocation();
this->SizeOfAllocation = right.GetSizeOfAllocation();
int i;
for(i = 0; i < right.SizeOfAllocation; i++)
{
NewArray[i] = right[i];
}
return *this;
} // end function
template <class T>
EArray<T>& EArray<T>::operator=(T& right)
{
CheckError(DEFAULT_MINUS);
this->MaxAllocation = right.GetMaxAllocation();
this->SizeOfAllocation = right.GetSizeOfAllocation();
} // end funcion
template <class T>
EArray<T> & EArray<T>::operator+(const EArray & right) // EArray + (EArray)right
{
CheckError(DEFAULT_MINUS);
int helpSizeOfAllocation = this->SizeOfAllocation + right.GetSizeOfAllocation();
int helpMaxAllocation = this->MaxAllocation + right.GetSizeOfAllocation();
EArray<T>* helpobject = new EArray(helpSizeOfAllocation, helpMaxAllocation);
int i;
for(i = 0; i < helpSizeOfAllocation; i++)
{
if( i <= helpSizeOfAllocation)
{
helpobject[i] = NewArray[i];
}
if( i > helpSizeOfAllocation)
{
helpobject[i] = right[i];
}
}
return helpobject;
} // end function
template <class T>
EArray<T>& EArray<T>::operator+(T& right) // EArray + (T)right;
{
CheckError(DEFAULT_MINUS);
EArray<T>* helpobject = new EArray<T>(this->SizeOfAllocation, this->MaxAllocation);
int i;
for(i = 0; i < this->SizeOfAllocation; i++)
{
(*helpobject)[i] = NewArray[i];
}
return *helpobject;
} // end function;
template <class T>
void EArray<T>::operator+=(const EArray& right) // EArray += (EArray)right
{
CheckError(DEFAULT_MINUS);
if(right.GetMaxAllocation() == 0)
{
this->MaxAllocation = 0;
} else {
this->MaxAllocation += right.GetMaxAllocation(); // help Total Used Alocacion ...
}
this->SizeOfAllocation += right.GetSizeOfAllocation();
T* helparray = new T[this->SizeOfAllocation + right.GetSizeOfAllocation()];
int i;
for(i = 0; i < (this->SizeOfAllocation + right.GetSizeOfAllocation()); i++)
{
if(i < this->SizeOfAllocation)
{
helparray[i] = NewArray[i];
}
if(i >= this->SizeOfAllocation)
{
helparray[i] = right[i];
}
}
delete[] NewArray;
NewArray = helparray;
} // end function
template <class T>
EArray<T>& EArray<T>::operator*(const EArray& right) // EArray = EArray*(EArray)right;
{
CheckError(DEFAULT_MINUS);
if(SizeOfAllocation = right.GetSizeOfAllocation())
{
EArray* helpobject = new EArray(this->SizeOfAllocation, right.GetMaxAllocation());
int i;
for(i = 0; i < this->SizeOfAllocation; i++)
{
(*helpobject)[i] = NewArray[i]*right[i];
}
return *helpobject;
} else {
this->Error = true;
throw NotIdenticalX(this->SizeOFAllocation, this->MaxAllocation);
}
} // end function
template <class T>
EArray<T>& EArray<T>::operator-(const EArray& right) // EArray = EArray - (EArray)right
{
CheckError(DEFAULT_MINUS);
if(this->SizeOfAllocation == right.GetSizeOfAllocation())
{
EArray<T>* helpobject = new EArray<T>(this->SizeOfAllocation, this->MaxAllocation);
int i;
for(i = 0; i < this->SizeOfAllocation; i++)
{
(*helpobject)[i] = NewArray[i] - right[i];
}
return *helpobject;
} else {
this->Error = true;
throw NotIdenticalM(&(this->SizeOfAllocation), &(this->MaxAllocation));
}
} // end function
/**********************************************************************************************************************************/
/************** friend FUNCTIONS***************************************************************************************************/
/***********************************************************************************************************************************/
template <class T>
EArray<T>& operator+(const EArray<T>& left, const EArray<T>& right)
{
EArray<T>* helpobject = new EArray<T>(left.GetSizeOfAllocation(),
right.GetMaxAllocation());
*helpobject = left + right;
return *helpobject;
}
/*
template <class T>
EArray<T>& operator-
*/
int main()
{
int h = 5;
EArray<int> help(10, 0);
EArray<int> help2(10, 0);
EArray<int>* help3 = new EArray<int>(10, 56);
help[0] = h;
help2[0] = h;
(*help3)[2] = 56;
cout << "help, SizeOfAllocation: " << help.GetSizeOfAllocation() << endl;
cout << "help2, Sizeofall : " << help2.GetSizeOfAllocation() << endl;
help2 += help;
*help3 = help - help2;
cout << "constrol pocet :" << help2.GetSizeOfAllocation() << endl;
cout << endl << (*help3)[0] << endl;
*help3 = help2 + h;
cin >> h;
}
ahoj,
mám třeba char
" VELKá PRAZDNÁ MEZERA "ahoj jak se mas ??:
Jed nějak udělat aby "proudy" ignorovali prázdné znaky ?? Vím že ne to byla někaá fce .. cin.ignore() (nebo cxout.ignore() :,,__?)
prosím poraďte :)
dík moc ...
dík, ten generátor je dobrý :)
To koudis :
u6 jsem na to prisel
ja porad daval operator<>+(.....)
ma to byt operator+<>(....) { toho plus si proste clovek nevsimne :)}
zdar ..
mám třídu, přetěžuji v ní operátor + pomocí přátelských fcí
friend EArray<T>& operator+(const EArray<T>&, const EArray<T>&); // dekalrace friend v hlavičce
template <class T>
EArray<T>& operator+(const EArray<T>& left,const EArray<T>& right) // EArray = int + EArray. ->> int for example
{
EArray<T>* helpobject = new EArray<T>(left.SizeOfAllocation + right.GetSizeOfAllocation(),
left.MaxAllocation + right.GetMaxAllocation(),
left.UsedAllocation + right.GetUsedAllocation());
*helpobject = left + right;
return *helpobject;
}
když to chci skompilovat napíše mi to varovnou hlášku
[Warning] friend declaration `EArray<T>& operator+(const EArray<T>&, const EArray<T>&)' declares a non-template function
219 I:\C++\LATEX\EArray.cpp [Warning] (if this is not what you intended, make sure the function template has already been declared and add <> after the function name here) -Wno-non-template-friend disables this warning
at elam co delam nedari semi to spravit ...
díky za rady ...
Ahoj,
neznáte někdo způsob jak připojit druhou plochu ?? Vždicky jsem to dělal přes soubor "/etc/X11/xorg.conf"
ale asi před pul hodinou mě to přestalo bavit ... soubor se mi vždicky někde zatoulá (i když si ho uložím :)) a při dalši instalaci ho musím vyplňovat opět ..
prosím poraďte nějakou jednodužší metodu (mám debian 5.03; i386; kde 3.5)
Ahoj ... daji se nejak pridat yadroje do aptitude ??__
Ahoj,
mám nainstalovaný debian s českou klávasnicí: jelikož všichni co znám píší v USA klávesnici, přijdou ke mě na PC a napíšou velke prd ...
chci se zeptat jak jde změnit klávesnice např z české na anglickou ??
dík za rady ....
Ahoj ...
píšu si třídu pro sařazení členů na šachovnici (budou se propočítávat nové souřdnice pro OpenGL) ... řeknu si "mohl by jsi to vyzkoušet" .... zkusím program přeložit a objeví se mi:
stray "\302" in program;
stray "\240" in program;
co to je ?? .. nějaké zbloudilé znaky?? ...( hlásí mi to na řádku na kterém je definice hlavičky fce.)
To D-Fox : :D:D ..díky ...
Ahoj, jak jdou přehodit řádky v VIM ... ???
například ... mám text na řádku 12 a 13 ... a chtěl bych 12 zaměnit za 13 , 13 za 12 ....
To koudis : definicí v hlavičce fce ...
Ahoj,
mám například ukazatel:
int * ukazatel = new int(5);
tento ukazatel bych chtěl předaat do fce ... chci ho předat jako ukazatel, ale tak abych nemohl změnit jeho hodnotu ??
Jak tro udělat?? definicí const int* uk or int*const uk se mi to nedari ....
díky za rady ...
díky všem za rady ....
... bohužel já dělám hlavně pod linuxem ... třídy pro grafické výpočty, "jadra" do programu fyzikálních a pod... kdyby jste náhodou věděli o něčem (třeba i palceného ... zkušební verze je snad všude:)) .. bude velmi rad :)
To Bald3rr : .. mám NetBeans 6.8 ...
ahoj,
jaké je podle vás nejlepší (dobré) prostředí pro vývoj v C++ .. ted používám NetBeans, ale chtěl bych vyzkoušet něco nového ...
díky za rady ...
.a jo dík.. to mě mohlo taky napadnout :) ...
Ahoj,
potřeboval bych vědět jak seukládají data na vypalovaném DVD a na lisovaném DVD/CD ... například do vypalovaného se vypalují "dírky" nebo se jenom přepálí ta vnitřní vrstva ?? ... na lisovaném jsou ty dírky (jestli tam vubec dírky jsou :)) pod ocharanou vrstvou nebo na "ostro" ... co nejvíce detailů o ukládání dat na LISOVAN0 CD/DVD, vypalovanéCD/DVD...
díky moc :)
pokud má někdo zájem co to je tak http://home.att.net/~jackklein/c/inttypes.html
jeste dotázek :) ..
co znamenajá ta dvě long před def fce ?
dík
Ahoj,
mám menší problém :)
mám třídu ve které přetěžuji operátor [] (jedná se o třídu která se chová jako pole, podle potřeby se předefinuje na věší či menší..)... operátor [] používám pro přístrup k jednotlivým prvků pole.CHtěl bych přetížit tento operátor tak, abych mohl nasat
POLE *pole1 = new POLE();
pole1[0] = 3;
pole[1] = 4;
....
jak je to mozno udelat ?? diky moc za rady :)
díky moc za rady :) .. mo mi to pomohlo ...
Ahoj, chci se zpetat (když už tak pěkně u toho ptaní jsem) jestli neexistuje nějaká "vnořená" konstrukce (nebo něco takového) která by mi dovolila uložit libovolně dlouhý řetězec ... ?
díky za raady ...
díky :) .. vubec jsem si nevšiml že to vlasně není členská třída ...
aha .. takže překladač dokáže tahle pěkně vyhledávat a přetypovávar :) .. aůe a co je tam to přetížení definováno jako přátelská fce. ? aby byla dostupná v všech kontextech ??
Ahoj ...
mám dotaz ohladně přátelských tříd s kombinací s operatorem + (operator+)..
mám knížku C++ za 21 dní a v ní je článek o"přátelské fce a přetěžování operátorů" (v souvislosti sčítání řetězců) ... v tomto článku autor píše třídy řetězec kde přežežuje operator + tak že může napsat
Retezec rRetezec("nazdar");
Retezec mRetezec(", mam se dobre");
Retezec vRetezec = rRetezec + mRetezec;
toto je v pořádku, přetížíme + aby "převzalo" oba objekty Retezec, "sečetlo" je dohromady a udělalo nový řeťezek který pak odkáže vRetezec.
Ted to co nechapu :)
char rRetezec={"nazdar"}; //zapis v stzlu C
Retezec mRetezec(", mam se dobre");
Retezec vRetezec = rRetezec + mRetezec;
v textu sese píše že pokud chceme takovéto řetězce "sečíst" musíme napsat tuto deklaraci
...
friend Retezec operator+(const Retezec&, const Retezec&);
...
co se přesně děje když zavolám rRetezec + mRetezec... rRetezec se nejak převeze na třídu Retezec .... nebo něco takového ??
díky za rady ...
ještě jeden dotázek ... neznáte nějak článek ve kterém by bylo všechno vysvětlené (jak se to používá, přetypovává ...atd ...může být i v eng)...
ahoj, řekl jsem si že vyzkouším dinamické načítání .so souborů... našel jsem na internetu pár příkladů které jsem zkopíroval, dané zdrojáky přeložil do shared library... když chci ale přeložit soubor main (který implementuje celé d. načítání) objeváí se mi hláška "undefined reference dlopen(), undefined reference dlsym" atd ... čímpak to je .. dlfcn.h vkládám vpořádku ...dík za odpovědi ...
ježišš .. anoo .díky moc ...
ahoj,
(int (*)(int)) co to znamená ?? díky za rady :)
Ahoj,
mám malí problém
\documentclass[11pt,twoside,executivepaper]{book}
\usepackage[utf8]{inputenc}
\usepackage[czech]{babel}
\begin{document}
ahojjjjj fffffffffffffffff
fdddffffffffffffffffff\newline
ffffff
f
f
\newpage
f
f
\end{document}
když to přeložím do dvi a nasledně do PDF ...nezmění se mi ani velikst písmen ani formát papíru ... nevíte čím by to mohlo být (kde dělám chybu) ??
díky za rady ...
nenenene tak toteda nebylo .... máme pořád anologový signál CT 2 .. přiste prosím neurážejte, nic nepište ... bude to lepší. Pokud neumíte radit, tak rychle delete z internetu nebo neradit ....
To koudiss : mám windows 7 ...
ahoj, nevíte náhodou někdo jak se dá změnit typ souboru ( mám jeden soubor a zkoušel jsem přejmenovat koncovku na .rar .. udělal jsem to tedy ale ted už to prostě nemůžu přejmenovat(vrátit zpátky) ... at žije windows --> že by největší vir ??) ..
dík za rady ....
hledal jsem hledal a nešel jsem že by to měla být tato ... DVD RW GH22NS
To koudis : mám cd-rom LG secure disc (přesné označení neznám)
Ahoj,
chci si nainstalovat debian5.04-amd64, dřím jsem ho instalovával z přenosného HDD ... ted bych ale potřeboval spustit instalaci z discu CD --> instalátor se načte ale při inicializaci hardwaru mi to napíše že mám vybrat CD-ROM popřípadě ovladače z vyměnitelného média (vybrat cd-rom je asi jenom nějaký přístupoví bod - není v něm mountlá CD-rmoka) .. nevíte kde by se dali sehnat ovaldače/firmware (nebo co potřebuje LINUx pro rozjetí cd/dvd rom) ?? díky za rady všechny :)
díky :)
ahoj,
chtěl bych si pořídit 2.5 externí HDD (http://barbone.cz/?stiid=89923&strsort=ZO6HXOKP7III&str=0&tit=WD%20My%20Passport%20Essential%20750GB%20Extern%ED%20disk%2025%27%27%20USB20%208MB%20cache%20Black)... jako podporu mají napsáno jenom Windows a MAC ... pojede mi zapisování dat, čtení dat i na LINUX systému bez problému ?? díky za odpovědi ...
díky vyzkouším, (koho by napadlo že distribuce pro AMD b ude fungovat i pro intel :))
Ahoj, chctěl jsem vyzkoušet 64-bit debian, stáhl jsem si architekturu ia64, vypálil na CD ...strčil do mechaniky, restartoval PC a naěhlo mi obvyklé "booting operating system from CD/DVD", u toho to také ale zůstalo ... nevíte čím by to mohlo být ?? ( i386 se mi nabootuje normalne) .... popřípadě mám správnou distribuci (mám i7 s GIGABITE deskou,4GB Ram, DVD mechaniku přes SATA) ? ... díky za všechny rady ?
To sputnikone : dík ...
Ahoj, když nainstauji DEBIAN 64-bit .. pojede mi na něm normálně i APache a jiné programi (popřípadě jak je to s podporou 564bit na UNIX systémech ?)?? díky za odpovědi ...
dík všem za rady :)
ahoj, chci se zeptat .. nezná někdo nějaké dobré RPG které by se dalo hrát po netu (kromě WoW)??
.. jinými slovy at žije Windows :) ... díky za rady .... zkusím to nějak pořešit druhým HDD v šuplíčku ...
Ahoj, na počítači mám WIN. 7 X64, kvůli nekompaktibilitě se staršími programy jsem se rozhodl nainstalovat i win XP (inventor R10 atd ...) ... chci se zeptat ... instalačka XP umí orzdělit disc na dvě části aniž by poškodila data na daném discu ??
Ahoj, potčeboval bych pomoct .. neznáte někdo prosím package servery pro debian lenny ? ... přeinstalovával jesem systém a zapoměl jsem si zkopírova soubor sources.list ... díky moc :) ... ještě jeden dotaz .. jak se dá zjistit verze jádra ??
Ahoj, nevíte jek by šel zintegrovat tento výraz (dl)^2=2y^2-2y.dx+(dx)^2 ?? ..díiy moc :)
dík :)
To Marty_SVK : napsat si vlastní systém není špatné ale hce to hodně zkušeností, nebo pokud neumíte s PHP pořádně tak je to výborná příležitost se to takhle naučit, zabere to totiž hodně času (sice to párkrát přemažete a uděláte znova :)) ale ten vysledek stojí za to ...
Ahoj, brouzadal jsem tak po php.net abych se nčemu přiučil a co se stalo narazil jsem na záločku SOCKETS .... zokumal jsem zkoumal ale moc toho nevykoumal, na co jsou sockety dobre, na co se dají využít vreálných aplikacích ... díky moc za odpovědi :) ...
To bukaj_001 : to já vím .. ale mě jde o to že v jedno scriptu kontroluji instanci operatorem instantceof CFile ... proto to chci přetypovat ...
nefunguje to :( ... konkrétně mám třídu CFile ve které vytvářím objekt MDATc a potřeboval bych tento objekt přetypovat (před tím než ho statickou metodou vrátím) přetypovat na ten CFile ... u zápisu $variable = (CFile)$MDATc mi to vypíše "syntax error, unexpected T_VARIABLE ...." díky za další radz :)
dobry... mam dotáázek :) ... mám objekt v proměnné $vozidlo.. např objek AUTO ... .. a chtěl bych ho přetypovat na objekt MOTOCIKL ... jde to nějak .. zkoušel jsem .. $variable = (object) MOTOCIKL $variablehelp; .. ale to nějak nefunguje, díky moc za všechnz radz :)