To KIIV : Nad tím násobením jsem přemýšlel. Dám tu příklad : float my = ((float) (x2 - x1)) / (y2 - y1); upravil bych to tak, že čitatele zrotovat << 8 - na 8 desetinných míst, ale nevím, jestli to je dobře, zkoušel jsem si to počítat a mělo by, ale v programu mi to nefunguje.
Příspěvky odeslané z IP adresy 89.102.134.–
Lukáš
Lukáš
Ahoj, potřeboval bych z programu odstranit proměnné typu float a nahradit je typem int, ale problém je v tom, že int je pouze čeločíselný. Proměnou mám ale pro dělení, proto potřebuji, aby byla zachována desetinná čárka. Vím, že by to mohlo jít pomocí bitových operací <<, >> ale nevím přesně jak. Potřebuji to změnit kvůli omezené paměti pro program a proměnné - jednočip. Díky za rady.