Zdravím, řešim jeden problem.
Chtěl jsem udělat jednu takovou blbost, prostě kulička (Shape) která by reagovala na zmáčknutí šipek, pohybovala by se, skákala by po takovych plošinkách (pole shapů). Udělal jsem to přes timer (interval 10, vždy zjišťoval GetKeyState(vk_left), vk_right a vk_up ...), vše jsem měl, běhalo to v pohodě, fungovalo jak mělo.
Ale logicky, taková "hra" je o ničem, tak jsem se rozhodl, že přidám na každou plošinku (je jich 11+podlaha) kromě podlahy jednu kuličku(pole shapů) která se bude pohybovat po te plošince od jedné hrany k druhé, při dotyku s mou bude konec hry. Když jsem měl hotov pohyb kuliček (přes další timer, interval 10, pouze posunoval kuličky) a chtěl jsem se pustit do kontroly kolize, otestoval jsem to a co nevidím, hra se při pohybu mou kuličkou dost zpomaluje.
Napadlo mne, že ten prvni timer to asi hodně vytěžuje, chtělo by to pořešit jinak. Chtěl jsem to tedy dát na OnKeyDown formuláře.
Narazil jsem ale na problem, kvuli kteremu jsem to již na začátku dal na timer.
Při zmáčknutí a držení klávesy se sice kulička pohybuje, ale ne ideálně. Vite jak třeba prijíždíte textem a držíte klávesu? Kurzor se posune o jednu pozici, pak má chvíli pauzu a až po té pauze se začne svižně pohybovat dál. Stejně se hýbe i má kulička. Jak se zbavím té pomlky?