Pokud chceš vytvořit nějakou hru a nic o programování nevíš, tak si stáhni UDK http://udk.com/
dělal jsem v tom, je na to spousta oficiálních videí + videí na youtube, na Unreal engine je postavena většina
her současnosti, prostě proč tvořit složitý engine, když ti ho někdo nabídne zadara.
Navíc vše co si můžeš přát ti ten engine nabídne.
klidně napiš: ICQ 212750695 řeknu co a jak.
Příspěvky odeslané z IP adresy 94.242.88.–
a pro opak, když budeš tředa načítat z klávesnice češtinu a ukládat jí do souboru, použij metodu:
OemToCharA()
např:
//#include <windows.h>
...
...
char prom_1[20] ;
cout << "Zadej text \n";
cin >> prom_1;
OemToCharA(prom_1,prom_1);
...
...
Jak už psal kolega Jura, Console používá kódování 866 a win (okýnka) 1250,
metoda CharToOemA() ti 1250 překóduje do 866 a zobrazí se ti to krásně v češtině
např:
#include "stdafx.h"
#include <string.h>
#include <stdio.h>
#include <windows.h>
int _tmain(int argc, _TCHAR* argv[])
{
char data[] = "básník, dítě, hrdina, chasník, kapesník, klučina, kroupění, květina, kytice, líce, mění, mlíčko, oháňka, pění, podsítě, přeháňka, rozednění, rým, sítě, sluníčko, svíce, šprým, vinice, víčko, zápisník";
CharToOemA(data,data);
printf("Slova ve slovniku: ");
printf(data);
......
......
......