Anonymní profil jarda23 – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil jarda23 – Programujte.comAnonymní profil jarda23 – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 78.80.82.–

jarda23
.NET › Pole různých objektů
19. 2. 2011   #139081

Vyřešeno.

Pro ty kteří by měli podobný problém tak jsem to vyřešil tak že každý herní objekt dědil od vlastní třídy GameObject, která měla virtual metody onXXX a ty jsem potom pomocí override v daném objektu přepsal na svoje a tudíž foreach vypadal takto -



foreach (GameObject obj in GameObjects)
{
obj.onContentLoad(Content);
}


A vše funguje krásně :)

jarda23
.NET › Pole různých objektů
19. 2. 2011   #139079

Dobrý den.

Píšu takový 2D Ping pong v XNA. Snažím se o nějakou "harmonii" v herních objektech. Tzn. každý objekt je vlastní třída například Ball a každá taková třída má metody :



onContentLoad(ContentManager Manager){ }
onDraw(SpriteBatch Batch){ }
...


No a já potřebuji udělat pole těchto objektů a potom je hezky foreachnout v Game metodách LoadContent, Draw, apod.

Zatím to mám takhle :


//Load Game object
GameObjects = new ArrayList();

Background GameObjectBackground = new Background(Setting.BackgroundFile);
GameObjects.Add(GameObjectBackground);


Nedokáži nějak ze sebe dostat myšlenku jak to pole projet a zavolat ty metody.
Zkoušel jsem tohle :



foreach (var obj in GameObjects)
{
obj.onContentLoad(Content);
}


Ale bezúspěšně.

Nevíte prosím jak na to?

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý