Zdravím,
zajímám se o tvorbu vektorové grafiky, ale nevím, který z těchto dvou programů (popř. dalších používaných) bude pro mě - začátečníka - vhodnější.
Byla bych ráda za vaše názory, praktické zkušenosti atd. ;)
Příspěvky odeslané z IP adresy 188.246.105.–
To je, řekla bych, jedno. V zadání bylo vytvořit v programu alespoň jeden podprogram a po domluvě to padlo na generování, což je asi jednoduché, ale stejně nevím, jak se to dělá.
Ahoj, mám vytvořený program (hra) s generátorem náhodných čísel na začátku (pro čísla od 5 do 50). Vše funguje, ale mám nakázáno vytvořit generátor jako podprogram. Nevím, jak přesně je to myšleno, použila jsem klasicky příkaz randomize atd. Jak na to?
Nejsem si jistá, jestli tu už takový dotaz nebyl, ale nemám na to prohledávat se svým "ultra rychlým" připojením vlákna s názvem "Úkol" apod. [br]
Mám v Pascalu naprogramovat hru Zápalky (+ výv. diagram, tabulka, návod), zadání se lehce liší od té známé verze. Samozřejmě po vás nemůžu chtít napsat celý úkol (i když bych se tomu nebránila, ale jsem realista), potřebuju hlavně nějaké řádné popostrčení správným směrem. Zatím jsem přišla jen na to, že aby hráč vyhrál, musí odebrat tak, aby na stole zbyly 4 zápalky (čili se to bude odvíjet od násobků 4 nebo tak něco). [br]
Zadání: Dva hráči hrají hru, při které odebírají zápalky z hromádky. Na začátku hry je na hromádce předem známý počet zápalek (N). V jednom tahu může hráč odebrat 1, 2 nebo 3 zápalky. Hra končí ve chvíli, kdy některý z hráčů už nemůže táhnout ( na hromádce není žádná zápalka). Tento hráč prohrál. Určete, pro které poč. hodnoty N má při správné hře zajištěnou výhru ten hráč, který hru zahajuje. Napište program tak, aby generoval náhodná čísla N taková, aby hráč měl šanci vyhrát.