Díky moc....pomohlo mě to a hodně :)
Příspěvky odeslané z IP adresy 77.48.160.–
Ahoj...potřeboval bych pomoc z jedním programem. Potřebuji to do škole a já měl nějaké zdravotní problém a díky tomu promeškal valnou část programování. Bohužel teď mě to schází a já mám za úkol vytvořit v Pascalu Program pro výpočet rovnic o 2 neznámých. Vůbec nevím, jak na to. Učitel mě to chtěl ulehčit, a proto si můžu zadat podmínku, která určí jaká čísla se budou moct v programu vyskytovat. Podmínka: 3>=X>=0 , 3>=Y>=0....Ta podmínka by měla být myslím správně. Aspoň to mám tak v sešitě zadaný. Předem všem děkuji za pomoc. Kdyby jste něco nevěděli, tak stačí jen napsat. Ještě jednou díky..
Když sem mazal v Total Commanderu adresář se spoustou podadresářů a souborů, mazal se asi 10 minut a stejně byl soubor smazán je z 15-20%. Tak sem adresář zkusil smazat z příkazové řádky pomocí funkce rmdir a přepínače /S. Adresář se smazal během 4 sekund. Nevíte čím to?
Zdravým
Následující kód:
#include <iostream>
using namespace std;
int main (void)
{
int cislo;
cout << "Prosim, zadejte cislo: ";
cin >> cislo;
cout << "Vami zadane cislo " <<
(cislo % 2 == 0) ? "je sude.\n" : "Cislo je liche.\n" ;
system ("pause");
return 0;
}
mi místo vypsání jednotlivých literálů "je sude.\n" nebo "Cislo je liche.\n", pokud platí či neplatí podmínka, vypíše dvě binární hodnoty 1 a 0. Nevíte čím to?
Na to sem zapomněl, mockrát díky:)
Zdravím, mám problém s jedním primitivním prográmkem. Má vypočítat povrch kruhu, ale výstup toho programu je nesmysl.
#include <iostream>
#include <cmath>
using namespace std;
int main(void)
{
double polomer, povrch;
cout << "Tento program vypocita povrch kruhu.\n";
cout << "Zadejte polomer kruhu: ";
cin >> polomer;
povrch = 3,14159 * pow(polomer, 2);
cout << "povrch kruhu je: " << povrch << "\n";
return 0;
}
Výstup se vždy rovná 3. Nesejde na tom jaký poloměr zadám. V kódu chybu nikde nevidím. Předpokládám že problém nastane někde při kompilaci, bude něco s překladačem či v IDE (Visual C++ 2008 Express Edition). Poradíte?:-)
Zdar, měl bych jeden dotaz ohledně využití 3ds maxu a podobných cad programů ve filmech a hrách. Nejsem expert, tak mi prosím můj zřejmě hodně závádějící názor odpusťte :) Tak začněme třeba hrama. Mám za to, že ve photoshopu se jen se vytvoří textury a nějaký základní bump mapy. Jinak celé prostředí a modely se vytváří v 3ds maxu, tím myslím i nejrůznější shader efekty (samozřejmě v rámci použitého herního enginu). Co se týče filmů (ne 3d animáků), si nejsem vůbec ničím jist. Osobně si myslí že nějaký základní efekty se vytváří pomocí Adobe After Effects, ale ty složitější už obstarává nějakej 3d editor (třeba 3dsmax). Efekty se následně pomocí adobe after effects aplikují na video (film). Zhruba tak to nějak chápu. Pokud melu sračky..., tak mě bez milosti opravte:) Jinak bych se velmi rád o těchto věcech něco víc dozvěděl taky do hloubky. Tak mě klidně poučte