Anonymní profil Honza – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Honza – Programujte.comAnonymní profil Honza – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 90.183.137.–

Jay
C / C++ › Vykreslování grafů
12. 12. 2011   #151147

a da se pouzit i pod windows?

Jay
C / C++ › Algoritmus "Lights"
14. 10. 2011   #148634

Ja mam ted tohle, funguje to dobre pro 3x3, ale z nepochopitelnych duvodu to spadne pri vyssich rozmerech, nevite proc?

#include <cstdlib>
#include <stack>
#include <queue>
#include <iostream>

using namespace std;
 
#define COLUMNS 3
#define ROWS 3

/* ************************************ */
/* Trida Field - predstavuje hraci pole */
/* ************************************ */

class Field {
public:
	bool gamefield[COLUMNS][ROWS];
	stack<pair<int,int> > steps;
	Field();
	Field(bool startfield[COLUMNS][ROWS]);
	Field(const Field& f);
	void lightswitch(int x, int y);
	bool isWin();
	void display();
};

Field::Field() {
	for(int i=0;i<COLUMNS;i++) {
		for(int j=0;j<ROWS;j++) {
			this->gamefield[i][j]=false;
		}
	}
}

Field::Field(const Field& f) {
	for(int i=0;i<COLUMNS;i++) {
		for(int j=0;j<ROWS;j++) {
			this->gamefield[i][j]=f.gamefield[i][j];
		}
	}
}

void Field::display() {	
	cout << endl << endl;
	cout << "Aktualni stav" << endl << endl;
	for(int i=0;i<COLUMNS;i++) {
		for(int j=0;j<ROWS;j++) {
			if(this->gamefield[i][j]==true) cout << "o ";
			else cout << "x ";
		}
		cout << endl;
	}
	cout << endl << endl;
}

void Field::lightswitch(int x, int y) {
	if(x-1>=0) {
		gamefield[x-1][y]=!gamefield[x-1][y];
	}
	if(x+1<=COLUMNS) {
		gamefield[x+1][y]=!gamefield[x+1][y];
	}
	if(y-1>=0) {
		gamefield[x][y-1]=!gamefield[x][y-1];
	}
	if(y+1<=ROWS) {
		gamefield[x][y+1]=!gamefield[x][y+1];
	}
	gamefield[x][y]=!gamefield[x][y];
}

bool Field::isWin() {
	bool result = true;
	for(int i=0;i<COLUMNS;i++) {
		for(int j=0;j<ROWS;j++) {
			if(this->gamefield[i][j]==true) {
				result = false;
				break;
			}
		}
	}
	return result;
}

/* ************************************ */
/*             Metoda solve             */
/* ************************************ */

void solve(Field currentState) {
int counter = 0;
Field newState = currentState;
queue<Field> q;
while(!newState.isWin()) {
  for(int i=0;i<COLUMNS;i++) {
		for(int j=0;j<ROWS;j++) {
			Field nextState = newState;
			nextState.lightswitch(i,j);
			nextState.steps.push(make_pair(i,j));
			q.push(nextState);
		}
  }
  newState = q.front();
  counter ++;
  q.pop();
}
cout << "Pocet kroku: " << counter << endl << endl;
}

/* ************************************ */
/*                 Main                 */
/* ************************************ */

int main(int argc, char *argv[])
{
	Field start;

	/* nejklasictejsi ukazka, melo by jit vyresit na dva tahy */
	
	start.gamefield[0][1]=true;
	start.gamefield[1][0]=true;
	start.gamefield[1][1]=true;
	start.gamefield[2][2]=true;

	start.display();

	solve(start);

    system("PAUSE");
    return EXIT_SUCCESS;
}
Jay
C / C++ › Algoritmus "Lights"
13. 10. 2011   #148624

Tak uz mam to "jadro" programu - dvourozmerne pole objektu (kazda instance pro jedno svetlo). Funkce switchlight prepne prislusna sousedni svetla. Nevedel by nekdo jak ted na ten algoritmus? Na zacatku si nastavim nejakou pocatecni konfiguraci a pote nad tim prozenu ten algoritmus tak, aby zhasla vsechna svetla.

#include <cstdlib>
#include <iostream>

using namespace std;
 
#define COLUMNS 4
#define ROWS 4


class Light {
public:
	bool value;
	int x;
	int y;
	void lightswitch();
};

Light **field;

void Light::lightswitch() {
	if(x-1>=0) {
		if(field[x-1][y].value==false) field[x-1][y].value=true;
		else field[x-1][y].value=false;
	}
	if(x+1<=COLUMNS) {
		if(field[x+1][y].value==false) field[x+1][y].value=true;
		else field[x+1][y].value=false;
	}
	if(y-1>=0) {
		if(field[x][y-1].value==false) field[x][y-1].value=true;
		else field[x][y-1].value=false;
	}
	if(y+1<=ROWS) {
		if(field[x][y+1].value==false) field[x][y+1].value=true;
		else field[x][y+1].value=false;
	}
	if(value==false) value=true;
	else value=false;
}

void display() {
	cout << endl << endl << "Aktualni stav:" << endl << endl;
	for(int i=0;i<COLUMNS;i++) {
		for(int j=0;j<ROWS;j++) {
			if(field[i][j].value==false) cout << "x ";
			else cout << "o ";
		}
		cout << endl;
	}
	cout << endl << endl;
}
	

int main(int argc, char *argv[])
{
	field = new Light*[COLUMNS];

	for(int i=0;i<COLUMNS;i++) {
		field[i] = new Light[ROWS];
	}

	for(int i=0;i<COLUMNS;i++) {
		for(int j=0;j<ROWS;j++) {
			field[i][j].value=false;
			field[i][j].x=i;
			field[i][j].y=j;
		}
	}

	/* pocatecni konfigurace */

	field[1][1].value=true;
	field[2][0].value=true;
	field[3][2].value=true;

	/* ********************* */

	display();

	field[1][1].lightswitch();

	display();

    system("PAUSE");
    return EXIT_SUCCESS;
}
Honza
Oracle › Trigger nad více tabulkama
26. 8. 2011   #146798

Zdravím,

Zkoušel jsem googlit, ale dozvěděl jsem se, že to nejde nebo že se to dá nějak obejít, tak nevím. Nevíte jestli se dá v Oraclu použít trigger nad více tabulkama?

Díky,

H.

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý