Ahoj, nejsem úplně začátečník, ale jsem samouk.
Udělal jsem si jednoduchou Game of Life. Sestává se ze čtyř tříd
Main - hlavní třída, vytvoří instance gridu a okna
GridLogic - logika, obsahuje dvourozměrné pole s buňkami, počítá další generace buňěk apod.
GameWindow - okno hry
Cell - třída buňky
Chci udělat plynulé generování generací a vykreslování. V okně mám tlačítko (togglebutton). Potřebuji, aby se generovalo a vykreslovalo, dokud je tlačítko spuštěno (toggleButton.isEnabled()).
Vlákno jsem implementoval do třídy GameWindow
Rozeběhne se to, nevím ovšem, jak vlákno zastavit, pokud už tlačítko sepnuté není.
Projekt(děláno v Eclipse) je zde http://woodbins.ic.cz/asdf/MyGameOfLife.rar je v tom i javadoc s většinou potřebných informací, je tam i nějakej ten pokus o zastavování, leč bezúspěšný. Snažil jsem se dodržet konvence pro psaní, s výjimkou GameWindow, kde jsem se nehrabal ve vygenerovaném kódu z windowbuilderu
Předem děkuju za pomoc :)