Ahoj, potřeboval bych od vás nakopnout aspoň na třídu Bojovník. Tady je zadání:
Vytvořte třídu pro postavu bojovníka ze hry, která bude mít jako vlastnosti počet zkušeností, sílu úderu, obranu a level. Vytvořte konstruktory, metody set, get a toString.
Vytvořte metodu, která umožní zvyšovat zkušenosti. Počet zkušeností, které chcete přidat, budou vstupním parametrem metody. Při překročení hodnoty zkušeností 10*level, se zkušenosti "vynulují" (odečte se od nich hodnota nutná pro zvýšení levelu tedy 10*level) a zvedne se síla úderu o 2 a obrana a level o 1 (na takovéto zvednutí levelu vytvořte samostatnou metodu, kterou budete volat v rámci metody pro zvýšení zkušeností).
Vytvořte metodu, která umožní boj dvou bojovníků, oba bojovníci získají zkušenosti podle vzorce 2*síla úderu - obrana protivníka.
Vytvořte v programu 2 bojovníky (použijte oba konstruktory), a nechte je 5xzápasit.
Vypisujte průběžně výsledky.
Vytvořte druhou třídu, která převezme všechny vlastnosti a schopnosti předchozí třídy, ale přidá ještě navíc magii. Výpočet pro boj se změní na (2*síla úderu - obrana protivníka)*(magie - obrana protivníka).
Vytvořte v programu bojovníka s magií a nechte jej 5x zápasit s jedním z předchozích bojovníků. Vypisujte průběžně výsledky.
Díky ;)