Anonymní profil Roman Makudera – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Roman Makudera – Programujte.comAnonymní profil Roman Makudera – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 93.99.68.–

Roman Makudera
C / C++ › RayTracing BVH problém
11. 12. 2011   #151090

Díky moc zlz, to byla ta chyba. Nejhorší je, že já k tomu nemám žádné materiály a od těch verzí tohoto algoritmu co jsem si našel na internetu, nikdo neříkal že se tyto dvě části musí odečíst. Díky moc, už to funguje.

Roman Makudera
C / C++ › RayTracing BVH problém
9. 12. 2011   #151033
LorD_OniX
C / C++ › Programování grafiky - rada
9. 9. 2010   #133459

No já právě to OpenGl a DirectX jenom kvůli tomu, že v C# a Windows Forms jsem už grafiku programoval, ale nezdálo se mně to tak rychlé, tak jsem myslel, že bude potřeba programovat ještě na nižší úrovni

LorD_OniX
C / C++ › Programování grafiky - rada
7. 9. 2010   #133395

Ahoj, potřeboval bych jenom radu ohledně mojí bakalářky.
Jedná se o vizuální programování a jenom bych potřeboval od vás, co to znáte,
nakopnout, jakou cestou se vydat. Jedná se o vizuální programování, na tomto
obrázku http://img823.imageshack.us/img823/7611/vizual.png je pak příklad jak
by to vypadalo v programu. Jedná se mně o to, že ty čtverce budou funkční bloky
a bude se s nimi dát manipulovat - posunovat a pak že se znázorní vazby na další
bloky - způsob stromu v programování, ale graficky. Nevím co přesně hledat na
internetu nebo jestli už něco podobného je, abych to mohl použít, tak jsem proto
napsal na toto fórum. Programovací jazyk není důležitý a v grafice co se týká Opengl nebo
DirectX, tak bych se zeptal, co se vám zdá praktičtější nebo lepšího pro
tento případ. Díky moc za odpovědi.

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý