napadlo mě to ještě takto
char ch=1;
while(ch <=250)
cout << " 1\n" << ch << endl;
ch = ch + 1;
ale vypisuje se furt jen znak cislo 1
Zdravim. Dělám program na vypis všech znaku na klávesnici + označení znaku číslem.
ale nevím jak přidat další hodnotu který se změní
nebo to musim psat typu
char chc=5;
char chd=6;
char che=7;
char chf=8;
char chg=9;
cout << chc <<" 5\n" << chd <<" 6\n" << che <<" 7\n" << chf <<" 8\n";
Tohle je asi hloupost
Zdravím :) chci se zeptat dělám program (keygen) a zajimalo by mě zda je možný ukládat aktivitu programu.
TZN : v programu se nachazi treba Cd key na hru ARMA program samozrejme cd key vypise
ale nenachazi se tam treba key na ARMA 2 a tim ze se nenachazi by se odeslal pozadavek do tex doc. treba a ja bych vedel co dodat do aktualizace programu.
Učím se
Používám Dev C++
a baví mě to :)
#5 yaqwsx
NO ono v podstatě je pouze pro vizuální účel. Protože program ve formě příkazového řádku není zrovna dokonalá tvorba :)
Pravda že v MV 2010 c++ se to dá přednastavit. Mám to ted zaplé ale furt si pokládám otázku jak do toho vložit cout\cin
v postatě
zde je zdroj na program
// fd.cpp : main project file.
#include "stdafx.h"
#include "Form1.h"
using namespace fd;
inline [STAThreadAttribute]
int main(array<System::String ^> ^args)
{
// Enabling Windows XP visual effects before any controls are created
Application::EnableVisualStyles();
Application::SetCompatibleTextRenderingDefault(false);
// Create the main window and run it
Application::Run(gcnew Form1());
return 0;
}
a zde zdroj primo pro okno :
#pragma once
namespace fd {
using namespace System;
using namespace System::ComponentModel;
using namespace System::Collections;
using namespace System::Windows::Forms;
using namespace System::Data;
using namespace System::Drawing;
/// <summary>
/// Summary for Form1
/// </summary>
public ref class Form1 : public System::Windows::Forms::Form
{
public:
Form1(void)
{
InitializeComponent();
//
//TODO: Add the constructor code here
//
}
protected:
/// <summary>
/// Clean up any resources being used.
/// </summary>
~Form1()
{
if (components)
{
delete components;
}
}
private:
/// <summary>
/// Required designer variable.
/// </summary>
System::ComponentModel::Container ^components;
#pragma region Windows Form Designer generated code
/// <summary>
/// Required method for Designer support - do not modify
/// the contents of this method with the code editor.
/// </summary>
void InitializeComponent(void)
{
this->components = gcnew System::ComponentModel::Container();
this->Size = System::Drawing::Size(300,300);
this->Text = L"Form1";
this->Padding = System::Windows::Forms::Padding(0);
this->AutoScaleMode = System::Windows::Forms::AutoScaleMode::Font;
}
#pragma endregion
};
}
Dobře dobře :) okno je na světě :) To je dobré znamené ale ted je potřeba aby se do něj dalo psát a aby to i vypisovalo
Příklad :
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
int n;
cout << "Zdej cislo od 1 do 10 ";
cout << "Tve cislo\n";
do
{
cin >> n;
} while (n != 2);
cout << "Tve cislo je 2 .\n" ;
return 0;
}
Dobrý den chtěl bych se zeptat jak udělám win okno v c++ protože když napíšu program vyhodí se v okně příkazového řádku a to se mi vůbec nelíbí. Je nějaká možnost ? :) Děkuji.
Učím se
Používám Dev C++
a baví mě to :)