Anonymní profil Petr – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil Petr – Programujte.comAnonymní profil Petr – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 89.103.14.–

Petr
C / C++ › Jak pohybovat v C++
19. 9. 2012   #163425

Zdravím chtěl bych se zeptat jak v C++ docílit pohybu. Př.  písmenko "A" stoji na miste po zmačknutí šipky do Prava se písmenko "A" pohne o jedno poličko do prava. :) Nebo po případně  nějaký odkaz :) děkuju

C / C++ › Míchanice otázek
21. 6. 2011   #143361

Díky za všechny odpovědi. Jinak tohle řešení by mě nenapadlo.

C / C++ › Míchanice otázek
20. 6. 2011   #143343

Řekněme, že budu potřebovat zhruba takovou nějakou strukturu:

struct S {

int id;
string nazev;
string hodnota;
vector<string> seznam;
};

C / C++ › Míchanice otázek
20. 6. 2011   #143341

Strukturou myslim tohle:

typedef struct S {

string nazev;
string hodnota;
};
S struktura[200]; //velikost 200

I když by to šlo vyřešit spoustou polí (atd..), např.
vector<string> nazvy;

vector<string> hodnoty;

Jinak mě docela překvapila rychlost struktur - procházení, naplňovaní. Když tam jsou samý čísla, tak je to rychlý, ale třeba 100 000 krátkejch řětězců trvá 0.1s, což si myslim, že kdybych takhle přes ně udělal vlastní DB, tak by to bylo hodně pomalý.

Jo a ještě mam další otázku, na podobný téma který tu nedávno bylo, ale nic sem se z něj nedozvěděl. Chci dělat formulářový aplikace (pod Win), mam se učit WinAPI, nebo existuje na to nějakej framework?

C / C++ › Míchanice otázek
20. 6. 2011   #143339

Mám tu několik otázek a myslim že by nebylo vhodný, aby sem pro každý zakládal nový téma.

1.) Takže první věc. Nejsem si jistej, jestli chápu dobře využití ukazatelů. Když za běhu vytvářim proměnnou:

int *i = new int;

Tak se z ní stává ukazatel na paměť, přímo samotná "proměnná" by to bylo jen tehdy, kdyby byla pojmenovaná - vytvořená už při překladu programu?

Jaký využití má pak ukazatel na proměnnou, která se vytvořila při překladu? Vždyť se to používá stejně.. Příklad:
int i = 100;

int *pi = & i; //rozdíl akorát že při volání před ukazatelem je "*"?!

Chápu to jak sem teď napsal, ale nechápu k čemu mi je ukazatel. Jen vim rozdíly proměnnejch, který se vytvářej za běhu a těch který při kompilaci.

2.) Jak mam vytvořit strukturu, když nevim ani přibližně jakou budu potřebovat kapacitu? Protože se mi teď naskytnul případ (asi řeknete že špatnej návrh aplikace :-D), kdy nevim jestli tam bude 1 nebo 1 mega záznamů. Když sem zadal velký číslo, tak to sežralo 50 MB paměti a vzpomalilo program, tim sem se přesvědčil, že to alokuje hned.

3.) Jen taková zajímavost. Nevíte někdo jestli by šlo přistupovat přes C/C++ k nastavení otáček nějakýho chladiče (větráku)v PC? Chtěl bys zkusit jednu blbinu..

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý