Anonymní profil enro – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Anonymní profil enro – Programujte.comAnonymní profil enro – Programujte.com

 

Příspěvky odeslané z IP adresy 82.100.0.–

enro
.NET › Tvorba UI ve Visual Studio
26. 11. 2012   #167688

TabControl

enro
.NET › Acces a C#
21. 11. 2012   #167327
enro
.NET › Acces a C#
21. 11. 2012   #167320

Všechny, které by to mohli být( databáze je bez hesla atd a na na localhostu) mám odzkoušené a nic :/

enro
.NET › Acces a C#
20. 11. 2012   #167251

Zdravím. 

Dělám aplikaci ve WinForms přes kterou se potřebuji dostat k databázi v accesu a upravovat jí/ číst z ní data.

Tady začíná ten problém, do databáze se mi nedaří připojit.

Mám connection string:  

const string ConnectionString = "Provider=Microsoft.ACE.OLEDB.12.0;Data Source=C:\\Users\\Enrocethric\\Documents\\Database1.accdb;";

a při pokusu o připojení dostávám chybu :

"Zprostředkovatel Microsoft.ACE.ODELB.12.0 není registrován v místním počítači".

Zkoušel jsem googlit, ale většina řešení je stejná jako : http://social.msdn.microsoft.com/Forums/en-US/vstsdb/thread/1d5c04c7-157f-4955-a14b-41d912d50a64

Na získání dat používám metodu ve které je :

 DataTable Tab = null;
            using (OleDbConnection conn = new OleDbConnection(ConnectionString))
            {
                try
                {
                    conn.Open();
                    OleDbCommand command = new OleDbCommand("SELECT * FROM " + tab, conn);
                    OleDbDataReader reader = command.ExecuteReader();
                    Tab = reader.GetSchemaTable();
                }
                catch (Exception e) { MessageBox.Show(e.Message); }

Díky za každou pomoc.


enro
.NET › C# Náhodné číslo (od až po)
10. 11. 2012   #166382

V pohodě :D

enro
.NET › C# Náhodné číslo (od až po)
10. 11. 2012   #166376

   

Random nh = new Random();
int cislo = nh.Next(0, 101)

Takto získáš to číslo. Bacha, maximum musí být vždy o 1 větší.

A to s tou pravděpodobností .. vymysli si něco, nějaký algoritmus :))

enro
.NET › CodeDom - používání oboru ná…
24. 10. 2012   #165219

Jo, díky za pomoc.

Nakonec je to udělané trošičku jinak, ale funguje to:

cp.ReferencedAssemblies.Add(Assembly.GetExecutingAssembly().Location);
enro
.NET › CodeDom - používání oboru ná…
23. 10. 2012   #165180

Řekněmě, že mám tento kód(v metodě): 

object _Compiled = null; 
           ICodeCompiler cc = new CSharpCodeProvider().CreateCompiler();
           CompilerParameters cp = new CompilerParameters();
           cp.ReferencedAssemblies.Add("system.dll"); //includes    
           cp.ReferencedAssemblies.Add("unproject");
           cp.GenerateExecutable = true; //generate executable
           string usings = "using System;using System.Collections.Generic;using System.Text;using unproject;";
            
           CompilerResults cr = cc.CompileAssemblyFromSource(cp, usings + "namespace Scripts { class Script{ public static void Main(string[] args){}" +  "public void Update(GameObject self ){ "+ s + "}}}");
           if (cr.Errors.HasErrors)
           {
               StringBuilder error = new StringBuilder();
               error.Append("Error Compiling Expression: ");
               foreach (CompilerError err in cr.Errors)
               {
                   error.AppendFormat("{0}\n", err.ErrorText);
               }
               throw new Exception("Error Compiling Expression: " + error.ToString());
           }

           Assembly a = cr.CompiledAssembly;
           _Compiled = a.CreateInstance("Scripts.Script");

Poté vracím methodinfo. Ale problém je, že nevidí věci jako GameObject atd. Nemůžu z toho dělat knihovnu, protože to je součást většího projektu(v XNA).

enro
.NET › Databaza parametrov hry
19. 10. 2012   #164964

Nevím jak vypadá ten animobrazok, ale serializují se jen věci, které jsou public. Jinak určitě se to dá, ale někdo mi říkal, že pokud máš v XML větší objem dat, tak je "pomalé".

enro
.NET › Databaza parametrov hry
17. 10. 2012   #164920

Já už tu dnes moc nebudu, podívám se kdyžtak zítra a napíšu  sem ;) 
 

enro
.NET › Databaza parametrov hry
17. 10. 2012   #164918

Nedávno jsem v mém projektu(také hra) serializoval data a jdou serializovat jen objekty s bezparametrovým konstruktorem.

.NET › XNA - dynamické načítání mod…
8. 9. 2012   #162923

Máš to tam ;)

.NET › XNA - dynamické načítání mod…
8. 9. 2012   #162919

Jo, to jsem někde už taky slyšel, ale problém je, že já v projektu něco takového potřebuju :)

Hry › Herní engine
3. 9. 2012   #162705

Unity, UDK, GM

.NET › XNA - dynamické načítání mod…
31. 8. 2012   #162501

Já jsem to asi špatně napsal, já potřebuju do contentu nahrávat věci za běhu hry tak např, že uživatel ve hře zadá cestu k modelu a ten se přidá do contentu projektu aby se pak dal vykreslovat.
To co jsi našel ty bylo, že už je měl v contentu, jen je načítal. Ale i tak díky za snahu :)

.NET › XNA - dynamické načítání mod…
31. 8. 2012   #162489

Zdravím, potřebuju pomoct s dynamickým načítáním modelů do contentu během toho, co hra běží.
U Texture2D je to jednoduché, tam je metoda FromFile nebo něco takového, ale na modely jsem nic nenašel. Předem díky za pomoc :)

.NET › Obrázky ze složky dát do listu
26. 8. 2012   #162207

#4 ingiraxo
Nevím jak to chce antybart udělat, ale slovník stejně asi bude muset použít, aby mohl určit který obrázek označuje jakou kartu a mohl s tím potom pracovat :) Takže máš pravdu.

.NET › Obrázky ze složky dát do listu
26. 8. 2012   #162185

Teď si nejsem tak úplně jistý, ale zkus nahradit 

karty.Add(cesta + i + ".png");

za 

karty.Add(Image.FromFile(cesta + i + ".png"));

To by mělo fungovat.
A ještě pro zjednodušení kódu a aby šel i na jiných PC, dej jako cestu :
 

private string cesta = Directory.GetCurrentDirectory() + @"\images\";

a na začátek programu napiš : 
 

using System.IO;

 

 

Hostujeme u Českého hostingu       ISSN 1801-1586       ⇡ Nahoru Webtea.cz logo © 20032024 Programujte.com
Zasadilo a pěstuje Webtea.cz, šéfredaktor Lukáš Churý