TabControl
Příspěvky odeslané z IP adresy 82.100.0.–
"1. download and install this: http://www.microsoft.com/download/en/confirmation.aspx?id=23734 " předpokládám, že myslíš toto ? Nebo něco jiného ?
Všechny, které by to mohli být( databáze je bez hesla atd a na na localhostu) mám odzkoušené a nic :/
Zdravím.
Dělám aplikaci ve WinForms přes kterou se potřebuji dostat k databázi v accesu a upravovat jí/ číst z ní data.
Tady začíná ten problém, do databáze se mi nedaří připojit.
Mám connection string:
const string ConnectionString = "Provider=Microsoft.ACE.OLEDB.12.0;Data Source=C:\\Users\\Enrocethric\\Documents\\Database1.accdb;";
a při pokusu o připojení dostávám chybu :
"Zprostředkovatel Microsoft.ACE.ODELB.12.0 není registrován v místním počítači".
Zkoušel jsem googlit, ale většina řešení je stejná jako : http://social.msdn.microsoft.com/Forums/en-US/vstsdb/thread/1d5c04c7-157f-4955-a14b-41d912d50a64
Na získání dat používám metodu ve které je :
DataTable Tab = null;
using (OleDbConnection conn = new OleDbConnection(ConnectionString))
{
try
{
conn.Open();
OleDbCommand command = new OleDbCommand("SELECT * FROM " + tab, conn);
OleDbDataReader reader = command.ExecuteReader();
Tab = reader.GetSchemaTable();
}
catch (Exception e) { MessageBox.Show(e.Message); }
Díky za každou pomoc.
V pohodě :D
Random nh = new Random();
int cislo = nh.Next(0, 101)
Takto získáš to číslo. Bacha, maximum musí být vždy o 1 větší.
A to s tou pravděpodobností .. vymysli si něco, nějaký algoritmus :))
Jo, díky za pomoc.
Nakonec je to udělané trošičku jinak, ale funguje to:
cp.ReferencedAssemblies.Add(Assembly.GetExecutingAssembly().Location);
Řekněmě, že mám tento kód(v metodě):
object _Compiled = null;
ICodeCompiler cc = new CSharpCodeProvider().CreateCompiler();
CompilerParameters cp = new CompilerParameters();
cp.ReferencedAssemblies.Add("system.dll"); //includes
cp.ReferencedAssemblies.Add("unproject");
cp.GenerateExecutable = true; //generate executable
string usings = "using System;using System.Collections.Generic;using System.Text;using unproject;";
CompilerResults cr = cc.CompileAssemblyFromSource(cp, usings + "namespace Scripts { class Script{ public static void Main(string[] args){}" + "public void Update(GameObject self ){ "+ s + "}}}");
if (cr.Errors.HasErrors)
{
StringBuilder error = new StringBuilder();
error.Append("Error Compiling Expression: ");
foreach (CompilerError err in cr.Errors)
{
error.AppendFormat("{0}\n", err.ErrorText);
}
throw new Exception("Error Compiling Expression: " + error.ToString());
}
Assembly a = cr.CompiledAssembly;
_Compiled = a.CreateInstance("Scripts.Script");
Poté vracím methodinfo. Ale problém je, že nevidí věci jako GameObject atd. Nemůžu z toho dělat knihovnu, protože to je součást většího projektu(v XNA).
Nevím jak vypadá ten animobrazok, ale serializují se jen věci, které jsou public. Jinak určitě se to dá, ale někdo mi říkal, že pokud máš v XML větší objem dat, tak je "pomalé".
Já už tu dnes moc nebudu, podívám se kdyžtak zítra a napíšu sem ;)
Nedávno jsem v mém projektu(také hra) serializoval data a jdou serializovat jen objekty s bezparametrovým konstruktorem.
Já jsem to asi špatně napsal, já potřebuju do contentu nahrávat věci za běhu hry tak např, že uživatel ve hře zadá cestu k modelu a ten se přidá do contentu projektu aby se pak dal vykreslovat.
To co jsi našel ty bylo, že už je měl v contentu, jen je načítal. Ale i tak díky za snahu :)
Teď si nejsem tak úplně jistý, ale zkus nahradit
karty.Add(cesta + i + ".png");
za
karty.Add(Image.FromFile(cesta + i + ".png"));
To by mělo fungovat.
A ještě pro zjednodušení kódu a aby šel i na jiných PC, dej jako cestu :
private string cesta = Directory.GetCurrentDirectory() + @"\images\";
a na začátek programu napiš :
using System.IO;